UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Офіс-менеджер, помічник керівника відділу, менеджера, аналітика, економіста в Києві
  5. Офіс-менеджер, помічник керівника відділу, менеджера, аналітика, економіста
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Офіс-менеджер, помічник керівника відділу, менеджера, аналітика, економіста

Заблоковано
 22 січня 2017  Місто: Київ
Вік:37 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: - робота з первинною документацією, прихідні та розхідні, податкові накладні та коригування до них, рахунки, довіреності, договори; - робота з касою та банком (Клієнт –банк, платіжні доручення, виписки) контроль платежів, та взаєморозрахунків з дебіторами та кредиторами (акти звірок, взаєморозрахунків); - підбір персоналу, та ведення кадрового обліку, нарахування заробітної плати; - ведення складського обліку, інвентаризація, списання; - робота з клієнтами (опрацювання замовлень по телефону, факсу та Інтернету, консультування клієнтів) вирішення спірних питань на нестандартних ситуацій з поставками товару; - пошук та проведення переговорів з партнерами, підготовка комерційних пропозицій, робота з постійними клієнтами, підписання та ведення договорів; - моніторинг та аналіз ринку та складання баз даних товарів, клієнтів (Інтернет), контроль залишків товарів та планування поставок, контроль виконання планів продажу, проведення маркетингових досліджень; - розробка рекламної продукції, та маркетингової стратегії для нових торгових марок, і удосконалення існуючих, підготовка та збір інформації для розробок макетів статей, буклетів, наповнення сайту компанії та іншої рекламної продукції, робота з рекламними та поліграфічними компаніями. - планування та аналіз виконання фінансово-господарської діяльної підприємства, контроль правильності складання первинної документації, та оформлення договорів, контроль роботи менеджерів з продажу, складання звітності статистичної, податкової та іншої управлінської звітності. - організація робочого процесу при оптимальній затраті робочого часу та ресурсів, з орієнтацією на досягнення максимального результату. Більше 3 років досвід роботи на посаді фінансиста, аудитора (за сумісництвом економіст) Обов’язки:проведення аудиту фінансово-господарської діяльності підприємств агропромислового комплексу, з метою надання пропозицій керівництву для прийняття доцільних та вірних управлінських рішень, фінансове планування господарської діяльності підприємств, кредитування підприємств АПК та страхування сільськогосподарських ризиків. Більше 1 року досвід роботи на посаді економіста-маркетолога. Обов’язки: Моніторинг закордонного ринку; пошук нових перспективних напрямків розширення асортименту продукції; переговори з виробниками; розробка та підписання договорів поставки; аналіз ринку України; калькуляція собівартості продукції; розробка широкого асортименту рекламної продукції для нових брендів, та розширення асортименту уже існуючих; проведення та написання маркетингових досліджень та удосконалення маркетингової стратегії компанії. Додаткові обов’язки: підбір управлінського персоналу, робота з договорами, та іншою юридичною документацією, ведення аналізу ефективності роботи менеджерів компанії, робота з дизайнерами та поліграфічними компаніями, спілкування з клієнтами, та інші завдання керівництва. 5 років досвіду роботи на посаді бухгалтера, та заступника головного бухгалтера. Обов’язки: ведення бухгалтерського та управлінського обліку, калькуляція собівартості продукції, планування бюджету підприємства, контроль та аналіз виконання бюджету. Ведення кадрів (600 чол.), та розрахунок заробітної плати, зведення інформації по зарплаті у фонди соціального страхування та податкову інспекцію. Також є досвід роботи з первинною документацією, касою, та безготівковими розрахунками також зведення статистичної звітності, та взаєморозрахунків з постачальниками.2003-2010 рр. Луцький Національний Технічний Університет Волинський Національний Університет ім. л. Українки Спеціаліст з фінансів Знання ПК: володію мовами: українська (рідна), російська (вільно), англійська (Intermediate), досвідчений користувач - 1С 7.7 торгівля склад, 1С Підприємство 8.2, M.E.D.O.K., MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point, Outlook), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera) і E-mail (Outlook Express, Bat), навички роботи з офісною технікою (факс, принтер, сканер, ксерокс). Знання діловодства.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору