Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- організація адміністративно-господарської роботи офісу
- організація роботи офісу (контроль наявності/замовлення канцелярських, господарських товарів, витратних матеріалі для оргтехніки, тощо)
- пошук постачальників товарів/послуг для офісу
- организація відряджень (замовлення квитків, бронювання готелів)
- складання адміністративних наказів, розпояджень, ділових листів
- ведення табеля обліку робочого часу
- діловодсто
- організація прийому відвідувачів
- робота на ресепшен (прийом/розподілення вхідних дзвінків)
- організація роботи офісу
- організація та контроль роботи ресепшіоніста, прибиральниці
- організація прийому відвідувачів
- складання щомісячного бюджету та контроль витрат на утримання офісу
- пошук постачальникыв товарів/послуг для офісу
- контроль своєчасної сплати комунальних послуг, послуг зв'язку, оренди
- складання адміністративних наказів/розпоряджень
- ведення табелю обліку робочого часу
- робота на ресепшн (вхідні/вихідні дзвінки)
- організація прийому відвідувачів
- діловодство
- організація роботи офісу (контроль наявності/замовлення канцелярських, господарських товарів, рвитратних матеріалі для оргтехніки, тощо)
- організація відряджень (пошук/замовлення квитків, готелів)
- робота на ресепшн (вхідни/вихідні дзівнки)
- організація прийому відвідувачів
- діловодство
- забезпечення життєдіяльності офісу (контроль наявності/замовлення канцелярських, господарських товарів, витратних матеріалі для оргтехніки, тощо)
- контроль роботи водіїв, прибарильників
- организація відряджень (замовлення квитків, бронювання готелів)
- складання адміністративних наказів, розпояджень, ділових листів
- ведення табеля обліку робочого часу
- адміністрування оформлення екологічних сертифікатів для вантажівок Renault
Підписатись на розсилку нових резюме: "Офіс-менеджер, секретар, помічник керівника, адміністратор в Києві"