UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Офіс-менеджер, секретар, помічник керівника, адміністратор в Києві
  5. Офіс-менеджер, секретар, помічник керівника, адміністратор
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяОфіс-менеджер, секретар, помічник керівника, адміністратор

Заблоковано
15 000 грн.
  9 серпня 2022  Місто: Київ
Вік:50 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал; Інші пропозиції
 Перебуваю в шлюбі 

Досвід роботи

Асистент керівника/Адміністратор агенції
ТОВ "Аул груп" ("Перша Агенція Няня", https://uk.nanny.ua/) (Агенція з підбору домашнього персоналу (українського та іноземного)), Київ
10.2010 − 03.2022 (11 років 4 місяці)

      - організація адміністративно-господарської роботи офісу

  • - планування, організація й координація робочого графіка керівника (зустрічі, наради, дзвінки тощо)
    - управління проєктами компанії (планування, контроль та забезпечення вчасного виконання)
    - контроль/координація роботи менеджерів
    - робота з CRM системою
    - підготовка договорів на послуги агенції
    - оформлення дозволів на працевлаштування іноземців в Україні
    - оформлення посвідок на тимчасове проживання іноземців в Україні
    - підготовка документів для отримання в'їзних віз в Україну
    - моніторинг змін законодавства стосовно працевлаштування/в'їзду/перебування іноземців в Україні
    - підготовка/відправлення клієнтам регулярних рахунків для оплати
    - контроль своєчасної оплати рахунків клієнтами
    - первинна бухгалтерія
    - складання щомісячного фінансового плану (дохід/витрати)
    - консультування клієнтів стосовно послуг агентства, приймання замовлень
    - оперативний пошук інформації в Internet. Аналіз та систематизація інформації
    - складання ділових листів, адміністративних наказів, розпоряджень
    - розміщення оголошень/реклами на профільних інтернет ресурсах та в соціальних мережах
    - взаємодія з державними органами
    - взаємодія з бюро перекладів, нотаріусами, кур'єрськими службами тощо
    - організація відряджень (замовлення квитків, бронювання готелів)
 Є рекомендації з даного місця роботи
Менеджер з адміністративної діяльності
ТОВ "Атем" (Виготовлення керамічної плитки), Київ
07.2010 − 09.2010 (2 місяці)

- організація роботи офісу (контроль наявності/замовлення канцелярських, господарських товарів, витратних матеріалі для оргтехніки, тощо)
- пошук постачальників товарів/послуг для офісу
- организація відряджень (замовлення квитків, бронювання готелів)
- складання адміністративних наказів, розпояджень, ділових листів
- ведення табеля обліку робочого часу
- діловодсто
- організація прийому відвідувачів
- робота на ресепшен (прийом/розподілення вхідних дзвінків)

Офіс-менеджер
ARS Consulting Group (Будівництво), Київ
11.2009 − 07.2010 (7 місяців)

- організація роботи офісу
- організація та контроль роботи ресепшіоніста, прибиральниці
- організація прийому відвідувачів
- складання щомісячного бюджету та контроль витрат на утримання офісу
- пошук постачальникыв товарів/послуг для офісу
- контроль своєчасної сплати комунальних послуг, послуг зв'язку, оренди
- складання адміністративних наказів/розпоряджень
- ведення табелю обліку робочого часу

Референт
Корпорація "Еталон" (Машинобудування), Київ
10.2008 − 08.2009 (10 місяців)

- робота на ресепшн (вхідні/вихідні дзвінки)
- організація прийому відвідувачів
- діловодство
- організація роботи офісу (контроль наявності/замовлення канцелярських, господарських товарів, рвитратних матеріалі для оргтехніки, тощо)
- організація відряджень (пошук/замовлення квитків, готелів)

Секретар
ТОВ "Автомобільне підприємство С.Т.Р. Україна" (Офіційний ділер Renault Trucks в Україні (продаж, ремонт а/м Renault)), Київ
01.2002 − 05.2008 (6 років 3 місяці)

- робота на ресепшн (вхідни/вихідні дзівнки)

- організація прийому відвідувачів

- діловодство

- забезпечення життєдіяльності офісу (контроль наявності/замовлення канцелярських, господарських товарів, витратних матеріалі для оргтехніки, тощо)

- контроль роботи водіїв, прибарильників

- организація відряджень (замовлення квитків, бронювання готелів)

- складання адміністративних наказів, розпояджень, ділових листів

- ведення табеля обліку робочого часу

- адміністрування оформлення екологічних сертифікатів для вантажівок Renault

Секретар директора
Загальноосвітня школа № 298 (Навчальний заклад), Київ
02.2000 − 08.2001 (1 рік 6 місяців)
Секретар державних уповноважених
Антимонопольний комітет України (Урядовий орган управління), Київ
02.1998 − 02.2000 (2 роки )

Освіта

Бізнес коледж "Жаклін" (Київ)
Секретар-референт
середньо-спеціальна, 12.1991 − 04.1992 (4 місяці)

Знання мов:

Українська - Високий рівень (вільно), Англійська - Початковий, Російська - Високий рівень (вільно)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Впевнений користувач (ОС Windows, Word, Excel, Google)
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Висока роботоздатність, пунктуальність, увага до деталей, спрямованість на результат, доброзичливість

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору