UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Кропивницькому
  4. Резюме Офісний працівник в
  5. Офісний працівник
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Офісний працівник

Заблоковано
 30 червня 2020  Місто: Кропивницький
Вік:35 років
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, додатковий заробіток
Рубрики: HR, управління персоналом; Офісний персонал
 Є діти 

Досвід роботи

Інспектор господарського відділу,документообігу служби. Помічник керівника.
Східний офіс Держаудитслужби (Аудит), Кропивницький
08.2018 − 05.2020 (1 рік 8 місяців)

Контроль за своєчасним виконанням працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень; розробка методики такого контролю і ведення картки обліку виконання наказів, розпоряджень і доручень керівника підприємства.
Введення робочого дня керівника підприємства (зустрічі, телефонні дзвінки тощо).
Здійснення технічного забезпечення діяльності керівника підприємства (замовлення транспорту, організація зустрічей, переговорів тощо).
Здійснення короткочасних службових відрядження за вказівкою керівника підприємства для вирішення окремих питань.
Супроводження керівника підприємства на зустрічах і у відрядженнях.
Участь у переговорах, ділових зустрічах, спеціальних прийомах; Введення протоколів і складання необхідніх документів за результатами зустрічей, переговорів.
Узгодження окремих питань з керівниками і працівниками структурних підрозділів.
Контроль виконання працівників окремих доручень і наказів керівника підприємства, а також отримання від них необхідної інформації і матеріалів.
Організація діловодства, вивчення кореспонденції, що надійшла на ім'я керівника підприємства, в межах своєї компетенції підготовка проектів відповідей або рішень.
Ведення запису на прийом до керівника підприємства і організація прийому відвідувачів.
Виконання іншіх обов'язків і доручень керівника підприємства в рамках своєї компетенції і спеціалізації на додаткових окремих видах діяльності.

hr менеджер
One by one (Пошив одягу), Кропивницький
07.2017 − 10.2018 (1 рік 3 місяці)

Прогноз і планування потреби Підприємства в кадрах.
Проведення співбесід з найбільш перспективними кандидатами на вакантні посади.
Формування та підготовка кадрового резерву для висунення на керівні посади,проведення професійної Атестації працівників і керівників Підприємства.
Формування системи збору інформації про основні соціальні процеси, що відбуваються в колективі, контроль соціально
психологічної атмосфери в колективі,аналіз ділових, функціональних, морально-психологічних якостей співробітників.
Забезпечення підготовки та надання аналітичних матеріалів керівництву Підприємства по соціальним і кадровим питанням на Підприємстві, складання прогнозу розвитку персоналу, своєчасне виявлення виникаючих проблем і підготовку можливих варіантів їх вирішення.
Організовування навчання персоналу, координування роботи з підвищення кваліфікації співробітників і розвитку їх ділової кар'єри.
Раціоналізація організаційної структури і штату Підприємства, розробка Положень про відділи та посадові інструкції персоналу.
Здійснення, контроль за станом трудової дисципліни працівників Підприємства та його філій.

HR-директор
Рекрутингова компанія Ассоль (Працевлаштування), Кропивницький
06.2008 − 06.2015 (7 років )

-підбір кваліфікованого персоналу;
- ведення кадрової документації, обробка даних (положення, посадові інструкції, накази),
- атестація персоналу;
- програма мотивації, адаптації;
- проведення тренінгів і тестування персоналу (їх розробка),
- формування кадрової політики;
- пошук персоналу;
- проведення первинних співбесід;
- співпраця з ФОП, ТОВ, Центром зайнятості,
-забезпечення пошуку персоналу;
- розробка заходів щодо адаптації нових співробітників;
- організація зустрічі з керівниками відібраного персоналу.

Освіта

ЦНТУ (Кропивницький)
Облік і Оподаткування
повна вища, 09.2018 − 12.2019 (1 рік 2 місяці)
КНТУ (Кропивницький)
Агрономія
повна вища, 09.2005 − 07.2009 (3 роки 9 місяців)

Додаткова освіта

 Технологія Успіху.

Знання мов:

Англійська - Середній

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: - уверенный пользователь ПК (Mikrosoft Ofice Word. Excel, 1С).
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Досвід управління людьми. Уміння планувати і прогнозувати. Уміння знаходити вихід зі складних ситуацій. Особисті якості: лідерство, орієнтованість на результат, цілеспрямованість, впевненість в собі, самостійність, тактовність, стресостійкість, активна життєва позиція, відповідальність, наполегливість.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору