UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Львові
  4. Резюме Офісний працівник в
  5. Офісний працівник
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Офісний працівник

Заблоковано
 22 січня 2017  Місто: Львів
Вік:36 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Додаткові відомості: Знання іноземних мов: * українська (рідна); * російська (вільно); * англійська (середній рівень); * німецька (базовий рівень). Особисті якості: * активна життєва позиція, цілеспрямованість; * організаторські здібності, комунікабельність; * відповідальність, оперативність, оптимізм; * креативність, ініціативність, пунктуальність. Знання комп’ютера: впевнений користувач ПК (основи роботи в Windows; стандартні програми Windows; офісні програми MS Office; антивірусні програми та архіватори; графічні редактори; Internet). ТОВ «Сістем Кепітал Солюшнз» Липень 2011 – жовтень 2013 – Офіс-менеджер (помічник керівника) Обов’язки на даній посаді: * здійснення контролю за своєчасним виконанням працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень; * здійснення технічного забезпечення діяльності керівника підприємства (замовлення транспорту, організація зустрічей, переговорів тощо); * ведення протоколів і складання необхідних документів за результатами зустрічей, переговорів; * за дорученням керівника підприємства узгодження або вирішення окремих питання з керівниками і працівниками структурних підрозділів, контроль виконання ними окремих доручень і наказів керівника підприємства, а також отримання від них необхідної інформації і матеріалів; * організація діловодства, вивчення кореспонденції, що надійшла на ім'я керівника підприємства, в межах своєї компетенції підготовка проектів відповідей або рішень; * виконання окремих доручень керівника підприємства щодо управління персоналом, здійснення контролю за роботою окремих працівників. Агенція нерухомості Вересень 2010 – червень 2011 – Офіс-менеджер Обов’язки на даній посаді: * робота з клієнтами; * залучення клієнтів; * підготовка та ведення документації; * формування договорів; * робота з оргтехнікою.01.09.2009 – 30.06.2010 Національний університет «Львівська політехніка» Управління навчальним закладом. Психологія, педагогіка та право (диплом магістра з відзнакою) 01.09.2004 – 30.06.2009 Національний університет «Львівська політехніка» Філологія. Прикладна лінгвістика (диплом бакалавра).15.03.2005 – 19.05.2005 – Курси інформаційних технологій Львівського національного університету імені Івана Франка.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору