UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Тернополі
  4. Резюме Оператор call-центра в
  5. Оператор call-центра
Запропонувати вакансію
Гребенюк Дмитро

Оператор call-центра

Заблоковано
10 000 грн.
  8 серпня 2022  Місто: Тернопіль
Вік:29 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота
Рубрики: Офісний персонал
 Перебуваю в шлюбі 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Керівник відділу продукту
Evakovrik (Boncar) (Виготовлення та продаж автоаксесуарів), Харків
08.2021 − 02.2022 (6 місяців)

Планування щомісячних показників відділу, контроль їх виконання, аналіз причин, що вплинули на виконання чи невиконання плану. Організація роботи відділу для досягнення поставлених планів та завдань. Бюджетування відділу. Перегляд мотивації певних посад, в зв'язку з розширенням та ускладненням обов'язків працівників. Проведення розслідувань рекламацій пов'язаних з лекальною базою. Пошук інформації та наповнення бази відповідними ідентифікаторами для правильності підбору під час продажів. Проведення співбесід з кандидатами на посади у відділі. Актуалізація бази документів відділу. 

Топ менеджер клієнт-сервісу
Evakovrik (Boncar) (Виготовлення та продаж автоаксесуарів), Харків
06.2020 − 08.2021 (1 рік 2 місяці)

Мав справу з більш складними випадками рекламацій та незадоволеними клієнтами. Частковий контроль роботи менеджерів клієнт-сервісу. Робота над покращенням якості лекальної бази.

Менеджер клієнт-сервісу
Evakovrik (Boncar) (Виготовлення та продаж автоаксесуарів), Харків
07.2019 − 06.2020 (11 місяців)

Прийом та опрацювання рекламацій від клієнтів стосовно продукції та роботи персоналу. Отримання відгуків від клієнтів стосовно якості продукції та роботи компанії. Надання заворотного зв'язку відділу продажів та виробництву стосовно якості їх роботи. Робота над розширенням та покращенням лекальної бази.

Топ менеджер відділу продажів
Evakovrik (Виготовлення та продаж автоаксесуарів), Харків
07.2018 − 07.2019 (1 рік )

Продаж ("тепла" база") автомобільних аксесуарів (килимки для автомобілів та супутня продукція), внесення даних в CRM. Робота з постійними клієнтами. Допомога, контроль показників менеджерів з продажу у відділі. Підготовка розрахункових рахунків оплат для юр. осіб.

Менеджер з продажу авто аксесуарів
Evakovrik (Виготовлення та продаж автоаксесуарів), Харків
12.2017 − 07.2018 (7 місяців)

Продаж ("тепла" база) автомобільних аксесуарів (килимки для автомобілів та супутня продукція), внесення даних в CRM. Напрацювання бази власних постійних клієнтів. Мав одні з найвищих показників QPI в відділі.

Операціоніст кредитного відділу
Кредитна спілка Громада (Кредитна спілка), Херсон
05.2017 − 10.2017 (5 місяців)

Консультування по кредитним програмам, підготовка, оформлення документів, контроль виконання проплат.

Оператор
Call-центр Гран (Call-центр), Херсон
10.2015 − 03.2016 (4 місяці)

Здійснення дзвінків по "теплій" базі, продаж банківських продуктів, оформлення заявок в CRM 

Освіта

Херсонский державний аграрний університет (Херсон)
Менеджмент організацій та адміністрування
повна вища, 09.2011 − 04.2017 (5 років 7 місяців)

Знання мов:

Українська - Професійний (експерт), Англійська - Нижче середнього, Російська - Професійний (експерт)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Впевнений користувач ПК. Маю досвід роботи з пакетами програм MS Office, Google Documents. Працював з CRM системами Bitrix та самописною CRM, адаптованою виключно під потреби компанії.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Комунікативний, пунктуальний, відповідальний. звик досягати поставленої мети. Вважаю, що робота повинна приносити не лише дохід, а й задоволення. Маю навики телефонних продажів банківских продуктів та автоаксесуарів (оптових та роздрібних). Полюбляю грати у футбол. Цікавлюсь автомобілями (новини індустрії, презентації, автосалони, і т.д).

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору