Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Планування щомісячних показників відділу, контроль їх виконання, аналіз причин, що вплинули на виконання чи невиконання плану. Організація роботи відділу для досягнення поставлених планів та завдань. Бюджетування відділу. Перегляд мотивації певних посад, в зв'язку з розширенням та ускладненням обов'язків працівників. Проведення розслідувань рекламацій пов'язаних з лекальною базою. Пошук інформації та наповнення бази відповідними ідентифікаторами для правильності підбору під час продажів. Проведення співбесід з кандидатами на посади у відділі. Актуалізація бази документів відділу.
Мав справу з більш складними випадками рекламацій та незадоволеними клієнтами. Частковий контроль роботи менеджерів клієнт-сервісу. Робота над покращенням якості лекальної бази.
Прийом та опрацювання рекламацій від клієнтів стосовно продукції та роботи персоналу. Отримання відгуків від клієнтів стосовно якості продукції та роботи компанії. Надання заворотного зв'язку відділу продажів та виробництву стосовно якості їх роботи. Робота над розширенням та покращенням лекальної бази.
Продаж ("тепла" база") автомобільних аксесуарів (килимки для автомобілів та супутня продукція), внесення даних в CRM. Робота з постійними клієнтами. Допомога, контроль показників менеджерів з продажу у відділі. Підготовка розрахункових рахунків оплат для юр. осіб.
Продаж ("тепла" база) автомобільних аксесуарів (килимки для автомобілів та супутня продукція), внесення даних в CRM. Напрацювання бази власних постійних клієнтів. Мав одні з найвищих показників QPI в відділі.
Консультування по кредитним програмам, підготовка, оформлення документів, контроль виконання проплат.
Здійснення дзвінків по "теплій" базі, продаж банківських продуктів, оформлення заявок в CRM
Підписатись на розсилку нових резюме: "Оператор call-центра в Тернополі"