UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Сумах
  4. Резюме Перекладач в
  5. Перекладач
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяПерекладач

Заблоковано
8 000 грн.
 27 грудня 2019  Місто: Суми
Вік:40 років
Режим роботи:повний робочий день, позмінна робота, віддалена робота
Рубрики: Наука, освіта, переклади; Офісний персонал
Готова до відряджень

Досвід роботи

начальник відділу міжнародних відносин
Центр інформації транспорту України (Інформаційна діяльність), Харків
01.2016 − 09.2019 (3 роки 8 місяців)

- розробка стратегії роботи відділу, набір працівників зі знанням англійської, координація їх роботи;

- організація та проведення міжнародних заходів, підготовка належних презентаційних та наочних документів;

- налагодження співпраці з клієнтами за кордоном, переклад галузевих видань на англійську мову.

перекладач
Меблева фабрика «Константа» (Виробництво м'яких меблів), Харків
07.2013 − 01.2016 (2 роки 6 місяців)

проведення зустрічей англійською мовою – усний переклад ( послідовний);

- адаптація сайту українською та англійською мовою (працювала з html-кодами);

- написання та переклад угод, листів.

- редагування сайту, його наповнення матеріалами, враховуючи SEO;

- організація та проведення курсів з англійської мови для логістів;

- переклади офіційних листів і юридичної документації з англійської та на англійську мову.
помічник із зовнішньоекономічної діяльності керівника
ТОВ «Саноіл» (Вантажні перевезення), Харків
09.2012 − 01.2013 (4 місяці)

– обробка вхідної та вихідної документації;

– ведення ділової переписки, телефонних розмов англійською мовою з метою вирішення поточних питань по роботі з іноземними партнерами та налагодження нових ділових контактів закордоном;

– оформлення заявок на вантажні перевезення по Україні та закордоном;

– пошук, аналіз та систематизація необхідної для керівника інформації;

– прийом відвідувачів;

– забезпечення життєдіяльності офісу.

прес-секретар голови Сумської ОДА
Сумська ОДА (Державна служба), Суми
09.2008 − 09.2010 (2 роки )

– організація та проведення медіа-заходів за участю голови ОДА (прес-конференцій, брифінгів, підходів до преси);

– підготовка керівника облдержадміністрації до “прямих ефірів” на радіо та телебаченні, інтерв'ю друкованим ЗМІ;

– підготовка публічних виступів керівника області, вітальних адрес і телеграм від його імені;

– медіа-супровід діяльності голови ОДА, підготовка матеріалів на офіційний сайт ОДА state-gov_sumy_ua та їх розсилка в комунальні ЗМІ;

– написання прес-релізів, прес-анонсів для журналістів про події та заходи, які відбувалися за участю голови ОДА;

– написання іміджових матеріалів про керівника області в друковані всеукраїнські видання, всебічна підтримка позитивного іміджу очільника області та облдержадміністрації;

– щоденний моніторинг ЗМІ, аналіз матеріалів про діяльність голови облдержадміністрації та її структурних підрозділів.

Освіта

Харківський регіональний інститут Національної академії державного управління при Президентові України (Суми)
публічне адміністрування
повна вища, 09.2010 − 02.2012 (1 рік 5 місяців)
Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка (Суми)
філологічний
повна вища, 09.2000 − 06.2005 (4 роки 9 місяців)

Знання мов:

Англійська - Високий рівень (вільно), Німецька - Початковий

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Photoshop та ін.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Комунікабельна, відповідальна, тактовна, старанна, емоційно гнучка, цілеспрямована, неконфліктна, ініціативна. Маю організаторські здібності, уміння працювати в команді, налагоджувати і підтримувати контакти, швидко навчаюся новому.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору