Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
– приймання вхідної кореспонденції, штемпелювання, сортування, розглядання, реєстрування і передача її за призначенням;
– створення вихідних і внутрішніх документів;
– приймання, перевірка правильності оформлення, реєстрація в поштових реєстрах вихідної кореспонденції;
– ознайомлення працівників з документами;
– стеження за відповідністю стандартам підготовлених організаційно-розпорядчих документів;
– підбір матеріалів для доповідей і нарад;
– підшивання закінчених діловодством документів у справи
– приймання вхідної кореспонденції, штемпелювання, сортування, розглядання, реєстрування і передача її за призначенням;
– створення вихідних і внутрішніх документів;
– стеження за строками виконання документів;
– приймання, перевірка правильності оформлення, реєстрація в поштових реєстрах вихідної кореспонденції;
– організовування особистого прийому відвідувачами;
– ведення книг обліку документів, передбачених інструкцією з діловодства в органах прокуратури;
– підшивання закінчених діловодством документів у справи згідно з номенклатурою справ;
– ознайомлення працівників з документами;
– підбір матеріалів для доповідей і нарад;
– стеження за відповідністю стандартам підготовлених організаційно-розпорядчих документів;
– оформлення закінчених діловодством документів для здачі в архів;
– ведення обліку матеріальних цінностей;
– ведення обліку документальних матеріалів постійного зберігання;
– складання актів на знищення документальних матеріалів після закінчення строку їх зберігання;
– ведення табеля обліку робочого часу та обліку матеріальних цінностей;
– здійснення загального керівництва канцелярією;
– складання номенклатури справ
Підписатись на розсилку нових резюме: "Помічник керівника в Горішніх Плавнях"