Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Горішні Плавні
  4. Резюме Помічник керівника в
  5. Помічник керівника
Запропонувати вакансію
Балуєва Наталія

Помічник керівника

Заблоковано
 17 січня   Місто: Горішні Плавні
Вік: 32 роки
Режим роботи: повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Категорії: Офісний персонал,  Керівництво
 Перебуваю в шлюбі   Є діти 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Оператор комп’ютерного набору
Поліклініка «Медичний центр первинної медико-санітарної допомоги» (Лікувальна),
07.2012 − 09.2015 (3 роки 2 місяці)

– приймання вхідної кореспонденції, штемпелювання, сортування, розглядання, реєстрування і передача її за призначенням;

– створення вихідних і внутрішніх документів;

– приймання, перевірка правильності оформлення, реєстрація в поштових реєстрах вихідної кореспонденції;

– ознайомлення працівників з документами;

– стеження за відповідністю стандартам підготовлених організаційно-розпорядчих документів;

– підбір матеріалів для доповідей і нарад;

– підшивання закінчених діловодством документів у справи

Спеціаліст І категорії (документознавець)
Прокуратура м. Комсомольська (Правоохоронна),
06.2008 − 07.2010 (2 роки )

– приймання вхідної кореспонденції, штемпелювання, сортування, розглядання, реєстрування і передача її за призначенням;

– створення вихідних і внутрішніх документів;

– стеження за строками виконання документів;

– приймання, перевірка правильності оформлення, реєстрація в поштових реєстрах вихідної кореспонденції;

– організовування особистого прийому відвідувачами;

– ведення книг обліку документів, передбачених інструкцією з діловодства в органах прокуратури;

– підшивання закінчених діловодством документів у справи згідно з номенклатурою справ;

– ознайомлення працівників з документами;

– підбір матеріалів для доповідей і нарад;

– стеження за відповідністю стандартам підготовлених організаційно-розпорядчих документів;

– оформлення закінчених діловодством документів для здачі в архів;

– ведення обліку матеріальних цінностей;

– ведення обліку документальних матеріалів постійного зберігання;

– складання актів на знищення документальних матеріалів після закінчення строку їх зберігання;

– ведення табеля обліку робочого часу та обліку матеріальних цінностей;

– здійснення загального керівництва канцелярією;

– складання номенклатури справ

Освіта

Кременчуцький державний університет ім. Михайла Остроградського (Кременчук)
Права та гуманітарних наук, спеціальність «Документознавство та інформаційна діяльність»
повна вища, 09.2009 − 07.2014 (4 роки 9 місяців)

Знання мов:

Українська - Високий рівень (вільно), Російська - Високий рівень (вільно), Англійська - Нижче середнього

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм:  Операційна система Windows, MS Word, MS Excel, MS Outlook, ABBYY FineReader, мережа Internet – досвідчений користувач

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте роботу?


Шукаєте персонал?

Часто шукають:

↑ Вгору