UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Помічник керівника в Києві
  5. Помічник керівника
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяПомічник керівника

Заблоковано
20 000 грн.
 12 вересня 2019  Місто: Київ
Вік:34 роки
Режим роботи:повний робочий день, плаваючий графік роботи
Рубрики: Офісний персонал; Керівництво; Юриспруденція, право
Готова до відряджень

Досвід роботи

Старший державний інспектор
Державна служба морського та річкового транспорту (Надання послуг), Київ
11.2018 − 02.2019 (3 місяці)

Ведення кадрового обліку на підприємстві:

Реєстрація наказів, ведення картотеки особистих справ працівників, оформлення трудових книжок, складання табелів обліку робочого часу, видача довідки з місця роботи, ведення військового обліку та звітності, листи з тимчасової непрацездатності.

інспектор з кадрів
ФДУ "Дніпровський район Держгідрографії" (Робота на річковому транспорті), Київ
05.2017 − 11.2018 (1 рік 6 місяців)

Ведення кадрового обліку на підприємстві:

- оформлення прийому, переведення, звільнення, працівників;

- оформлення та ведення трудових книжок;

- складання табелів робочого часу;

- розроблення штатного розпису та посадових інструкцій;

- видача довідок;

- ведення військового обліку та звітності;

- оформлення відпусток, відряджень, листків тимчасової непрацездатності працівників;

- оформлення та ведення особових справ, карток ф. П № 2;

- ведення книг реєстрації трудових книжок, наказів, посвідчень та інших;

- складання графіку відпусток;

Діловод, адміністратор
ТОВ "Юридичний центр правового партнерства" (Надання юридичних послуг), Київ
02.2016 − 04.2017 (1 рік 2 місяці)

Адміністрування :

• Замовлення ж/д та авіа квитків для персоналу та керівників;

координація роботи з ведення ділового листування; вхідна, вихідна кореспонденція, оформлення реєстрація, відповідно до стандартів діловодства; реєстрація наказів та розпоряджень з основної діяльності;формування справ до здачі в архів;завірення документів печаткою;відправка кореспонденції засобами електронного

зв’язку;

робота з господарськими договорами;консультація відвідувачів;організація документообігу та ведення електронної бази документів,формування документів на підпис, обробка кореспонденції після розгляду керівництвом згідно резолюції, організація переговорів, нарад, конференцій, семінарів та інших заходів.складання типових наказів, розпоряджень, інструкцій, запитів, довідок та відповідне їх оформлення;розробка проектів юридичних документів;робота з державними органами; ділове листування;моніторинг законодавства та сайтів новин;документообіг та його обробка; реєстрація вхідної та вихідної документації;підготовка різноманітної документації відповідно до чинних нормативно-правових актів, що регламентують порядок роботи з документами;кореспонденція, робота з електронною поштою; телефонні дзвінки, факс, пошук інформації в мережі Internet;виконання доручень керівника.

Освіта

Державний університет інфраструктури та технологій (Київ)
Юридичний, бакалавр з правознавства
повна вища, 09.2015 − 07.2018 (2 роки 9 місяців)
Деснянський економіко-правовий коледж при МАУП (Київ)
Юридичний, молодший спеціаліст з права
незакінчена вища, 09.2012 − 07.2015 (2 роки 9 місяців)

Додаткова освіта

 Навчальний центр "Курсор" - "Кадровий документообіг на підприємстві", 2017
 Навчальний центр "Данко" - "1:С Зарплата і Управління персоналом 8.3", 2019

Знання мов:

Російська - Високий рівень (вільно), Українська - Високий рівень (вільно), Англійська - Вище середнього

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: MS office, робота у мережі інтернет, електронна пошта, робота з орг. технікою ( ксерокс, принтер, сканер, факс), 1:С 8.3 Управління персоналом. Знання та дотримання основ ділового етикету, листування. Знання чинного законодавства.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Відповідальна, старанна, комунікабельна, стресостійка, ініціативна, креативна, можу працювати в режимі багатофункціональності. Пишу вірші, займаюсь спортом.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Зайняти посаду помічника керівника. Створювати позитивний настрій, гармонійну атмосферу спілкування в колективі. Якісно виконуючи свою роботу надихати керівника на створення нових ідей для розвитку компанії.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору