UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Хмельницькому
  4. Резюме Помічник керівника, діловод в
  5. Помічник керівника, діловод
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Помічник керівника, діловод

Заблоковано
6 000 грн.
 20 березня 2017  Місто: Хмельницький
Вік:34 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал; Сільське господарство, агробізнес; Юриспруденція, право

Досвід роботи

Секретар відділу по роботі в департаменті середнього та малого бізнесу
ПАТ
10.2015 − 03.2017 (1 рік 5 місяців)
Контроль за станом організації діловодства і термінами виконання документів
Юристконсульт
Держсільгоспінспекція в Хмельницькій області
05.2014 − 09.2015 (1 рік 3 місяці)
Ведення претензійно - позовної документації, листування з органами державної влади, правоохороними органами, приватними підприємствами
Помічник
Приватний нотаріус Хмельницького міського нотаріального округу
11.2013 − 03.2014 (4 місяці)
Оформлення договорів з купівлі-продажу, дарування, оренди, довіреності, заяви, надання послуг і т.д.
Юрист
Фізична особа підприємець
03.2012 − 08.2012 (5 місяців)
Напрямок діяльності - надання юридичних послуг

Освіта

Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний економіко – гуманітарний університет імені академіка Степана Демянчука»
«Правознавство»
повна вища, 09.2007 − 06.2012 (4 роки 9 місяців)

Знання мов:

Українська  - Початковий, Російська  - Початковий, Англійська - Професійний (експерт)

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Займаюсь спортом, люблю подорожувати відкривати для себе нові місця і міста.

1. Ведення претензійно - позовної документації.

2. Ведення ділового листування з юридичними, фізичними особами, в т.ч. з органами державної влади.

3. Оформлення договорів з купівлі-продажу, дарування, оренди, довіреності, заяви, надання послуг і т.д.

4. Участь у перевірках підприємств з питань дотримання земельного законодавства.

5. Приймання та реєстрація вхідної, вихідної та внутрішньої кореспонденції.

6. Перевірка кореспонденції на відповідність її оформлення.

7.Контроль за станом організації діловодства і термінами виконання документів.

Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Реалізація себе,розширення своїх професійних знань, а також кар'єрний ріст

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору