UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Помощник депутата, руководителя, юриста в Києві
  5. Помощник депутата, руководителя, юриста
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Помощник депутата, руководителя, юриста

Заблоковано
6 000 грн.
 22 січня 2017  Місто: Київ
Вік:33 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Юриспруденція, право

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Досвід успішного проходження перевірок контролюючими органами. Навики раціональної організації бухгалтерського обліку і звітності. Навики проведення аналізу фінансово-економічного стану підприємства і бюджетного планерування. Відповідальність, аналітичне мислення, уміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно приймати рішення, швидка вчуся, цілеспрямована, наполеглива, прагнення до професійного зростання. рішучість, емоційна стабільність, відкрита до спілкування, не зупиняюсь перед складностями, намагаюсь знайти вихід з будь-якої ситуації, комунікабельність, гнучкість, креативність, лідерські якості, уміння працювати в колективі, цілеспрямованість, пунктуальність, відповідальність, здатність швидко навчатися, творчі здібності. 2010 – 2011 – Ювелірний магазин «СЯЙВО» Посада: помічник генерального директора. Посадові обов'язки: -планерування робочого дня керівника. - ведення ділового листування. -отримав/переадресація телефонних дзвінків. -організація зустрічі відвідувачів і гостей офісу. - виконання доручень. -пошук необхідної інформації. -формування колективу -робота з клієнтами та поставщиками -закупка ювелірних виробів -ведення документації -організація роботи на виставках України. 2011 - 2013 консерн ИК "МС Груп" Посада: помічник генерального директора. Посадові обов'язки: - робота з документацією: вхідна, вихідна, внутрішнього обігу - планування та організація робочого дня керівника. - моніторинг різного напрямку. - робота з ОР технікою: принтер, факс, ксерокс, різограф. - вміле користування ПК: Word, Excel. - забезпечення життєдіяльності офісу. - робота в Інтернеті: пошук та вилучення інформаційних ресурсів, отримання та відправка кореспонденції - організація і координація зустрічей, ділових поїздок; - прийом гостей; - підготовка документів для керівника; - організація та проведення тренінгів, презентацій; - ведення протоколів, нарад директорів; - оформлення та введення документації; - вирішення організаційних питань; - при необхідності прийняття самостійних управлінських рішень; -ведення переговорів з клієнтами -підтримка постійного контакту з існуючими клієнтами, організація роботи з ними -відповіді на питання, консультування клієнтів у роботі з сайтом компанії -ведення бази клієнтів, підтримка довгострокових стосунків -виставлення рахунків -підписання договорів. 01.09.2013-01.0.2015 -  магазин взуття Miraton Посада: менеджер магазину. Посадові обов'язки: -Організація і контроль роботи персоналу магазина . -Організація і участь в роботі по прийому товару. -Контроль і організація роботи по наведенню чистоти і порядку в торгівельному залі, на складі і прилеглій території. -Контроль наявності повного асортиментного ряду товару в торгівельному залі магазина. -Організація і участь в інвентаризаціях, переучетах, переоцінках.2008-2013 Академія Управління Міністерства Внутрішніх Справ (м. Київ). Факультет: правознавство, спеціаліст.-досвідчений користувач ПК, MS Office (Word, Excel, Internet, Power Point), і електронною поштою, 1С:Предпріятіє 8.2, 1С:Бухгалтерія, електронне складання звітів - досвідчений користувач 1С. - відвідувала різні тренінги.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору