UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Помощник руководителя в Києві
  5. Помощник руководителя
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Помощник руководителя

Заблоковано
 11 червня 2019  Місто: Київ
Вік:33 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал; Керівництво
 Перебуваю в шлюбі 

Досвід роботи

Керівник відділу по роботі з фізичними особами
ТОВ Білінк (Телекомунікації), Київ
11.2015 − По теперішній час (8 років 5 місяців)

- набір і навчання персоналу; планування, розподіл обов’язків, графіку персоналу;

- аналіз і коригування роботи менеджерів, розробка рекомендацій та матеріалу (лекції, методики);

- розгляд скарг і зауважень, побажань клієнтів;

- вирішення нестандартних ситуацій з клієнтами;

- робота з документацією: договори, акти, наряди виконаних робіт тощо;

- забезпечення, контроль всього необхідного для повноцінної роботи офісу: підготовка шаблонів документів, забезпечення чистоти офісу та готовності обладнання, наявності канцтоварів, води, чаю/кави, тощо;

- погодження, забезпечення і контроль виконання плану роботи відділу;

- узгодження реклами та проектів, пов’язаних з підвищенням рівня продажу та обслуговування клієнтів;

- узгодження процедур співпраці із суміжними відділами.

Аккаунт-менеджер
ТОВ Білінк (Телекомунікації), Київ
08.2013 − 11.2015 (2 роки 3 місяці)

- консультування клієнтів стосовно процедури надання послуг;

- узгодження процедури і контроль оплат від клієнта;

- вирішення спірних питань з клієнтами;

- ведення бази клієнтів в CRM-програмі;

- оформлення відповідної документації (акти, договори, додаткові угоди);

- узгодження правок до умов діючих договорів;

- відправка і контроль повернення оформлених документів;

- проведення переговорів, узгодження умов співпраці з партнерами компанії (в тому числі оформлення договорів з платіжними системами).

Помічник юриста
ТОВ Київ-Експерт (Юриспруденція), Київ
09.2012 − 08.2013 (11 місяців)

- консультування клієнтів;

- оформлення договорів, рахунків;

- передача клієнтам рахунків та інших бухгалтерських документів, контроль їх повернення;

- контроль і фіксування оплат згідно договорів;

- формування документів для клієнтів по закінченню терміну надання послуг;

- підготовка звіту стосовно стану оплат, повернення документів за певний період (місяць, квартал);

- формування документів для подачі в державні установи, роботи з клієнтами, банками;

- надання юридичних консультацій, опрацювання нормативно-правової бази та її практичного застосування.

Освіта

НТУ (Київ)
ЕМП, Правознавство
повна вища, 09.2008 − 06.2013 (4 роки 9 місяців)

Знання мов:

Англійська - Середній

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Робота з CRM та 1С, впевнений користувач ПК.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Цілеспрямована, активна, комунікабельна, відповідальна

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору