Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- набір і навчання персоналу; планування, розподіл обов’язків, графіку персоналу;
- аналіз і коригування роботи менеджерів, розробка рекомендацій та матеріалу (лекції, методики);
- розгляд скарг і зауважень, побажань клієнтів;
- вирішення нестандартних ситуацій з клієнтами;
- робота з документацією: договори, акти, наряди виконаних робіт тощо;
- забезпечення, контроль всього необхідного для повноцінної роботи офісу: підготовка шаблонів документів, забезпечення чистоти офісу та готовності обладнання, наявності канцтоварів, води, чаю/кави, тощо;
- погодження, забезпечення і контроль виконання плану роботи відділу;
- узгодження реклами та проектів, пов’язаних з підвищенням рівня продажу та обслуговування клієнтів;
- узгодження процедур співпраці із суміжними відділами.
- консультування клієнтів стосовно процедури надання послуг;
- узгодження процедури і контроль оплат від клієнта;
- вирішення спірних питань з клієнтами;
- ведення бази клієнтів в CRM-програмі;
- оформлення відповідної документації (акти, договори, додаткові угоди);
- узгодження правок до умов діючих договорів;
- відправка і контроль повернення оформлених документів;
- проведення переговорів, узгодження умов співпраці з партнерами компанії (в тому числі оформлення договорів з платіжними системами).
- консультування клієнтів;
- оформлення договорів, рахунків;
- передача клієнтам рахунків та інших бухгалтерських документів, контроль їх повернення;
- контроль і фіксування оплат згідно договорів;
- формування документів для клієнтів по закінченню терміну надання послуг;
- підготовка звіту стосовно стану оплат, повернення документів за певний період (місяць, квартал);
- формування документів для подачі в державні установи, роботи з клієнтами, банками;
- надання юридичних консультацій, опрацювання нормативно-правової бази та її практичного застосування.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Помощник руководителя в Києві"