UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Помощник руководителя, экономиста в Києві
  5. Помощник руководителя, экономиста
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Помощник руководителя, экономиста

Заблоковано
7 000 грн.
 21 березня 2013  Місто: Київ
Вік:39 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал
 Перебуваю в шлюбі 

Опис

Освіта:

2009-2011 рр. – Національна академія державного управління при Президентові України, факультет територіального управління і соціально-економічногорозвитку, магістр державного управління, спеціальність „Економіка та місцеве самоврядування” (стаціонар);

2007-2009 рр. – Державний Технологічний університет у м. Чернігові, факультет Бухгалтерського обліку та аудиту.

2001-2007 рр. – Державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка, факультет фізико-математичний, спеціаліст з педагогіки і методики середньої освіти, спеціальність „Математика та основи економіки”.

Досвід роботи:

З 2009р. – ТРК Заграва»: «Перший Діловий телеканал» - Ефірний інженер. «ESGROUP»:Телеканал «UBR» - Інженер АСБ;

Телеканал «Гамма» - відео-інженер АСБ.

З 2008 р. по 2009 р. - Державна податкова інспекція у м. Чернігові, державний податковий ревізор-інспектор ІІІ-го рангу.

Посадові обов’язки:

1. Проведення аудиту великих платників податків, виїзних та камеральних перевірок, накладення фінансових санкцій та адміністративних штрафів, надання роз’яснень щодо оподаткування.

2. Участь у підготовці державних доповідей про стан оподаткування великих платників податків в Україні.

3. Участь у підготовці та роботі конференцій, круглих столів, семінарів, тренінгів.

З 2001 по 2007 – ТОВ „Торговий Дім «Жовтневий Молот”, помічник фінансового директора, економіст, торгового дому.

Посадові обов’язки:

1. Робота по економічному плануванню, направленому на організацію раціональної господарської діяльності підприємства;

2. Виконання доручень директора;

3. Господарські доручення;

4. Ведення документообігу.

Володіння мовами:

українська, російська – вільно;

англійська – середній рівень (сертифікат національної академії держ. управління)

Робота з ПК:

Операційні системи: Microsoft Windows (Windows XP, 7,8);

Спеціальні програми: Microsoft Office (Excel, Power Point, Word), Adobe Photoshop;

Інтернет браузери, та пошукові системи.

Загальна інформація:

Представницька, приємна зовнішність.

Пунктуальний, акуратний, відповідальний.

Спостережний, хороша зорова пам'ять, висока здатність до навчання.

Активна життєва позиція.


Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору