UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Помощник руководителя референт в Києві
  5. Помощник руководителя референт
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Помощник руководителя референт

Заблоковано
8 000 грн.
 26 вересня 2018  Місто: Київ
Вік:47 років
Режим роботи:віддалена робота
Рубрики: Офісний персонал; Керівництво
 Є діти 

Досвід роботи

Освіта

середня,  −

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 

Мета: отримати роботу помічника керівника, референта, секретаря, діловода, працівника кадрового відділу та іншу роботу, бажано з документообігом, текстами, спілкуванням з людьми.

Бажана заробітна плата від 8 000 гривень.

Освіта:

1. 2011-2013 – Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв (НАКККіМ) кафедра «Документознавство та інформаційна діяльність» за спеціалізацією: документознавець юридичних та кадрових структур - магістр.

2. 2007-2011 рр. Національна академії керівних кадрів культури і мистецтв (НАКККіМ) кафедра «Документознавство та інформаційна діяльність» за спеціалізацією: юридичне та кадрове документознавство - бакалавр.

3. 2000-2001 рр. Радомишльське професійно – технічне училище №34 – здобула кваліфікацію бухгалтера.

4. 1992-1997 рр. Київський педагогічний коледж ім. К.Д. Ушинського – отримала спеціальність «вихователь».

Досвід роботи:

Останнє місце роботи

Національна академія педагогічних наук. Університет менеджменту освіти - працювала на посаді старшого лаборанта.

2011-2012 рр.

Фундація ім. Олега Ольжича, на посаді референта.

2010-2011 рр.

Інститут фізичної хімії - на посаді старшого інспектора відділу кадрів.

2007 р.

ТОВ «Автосаміт ЛТД» - працювала на посаді спеціаліста з логістики.

2005-2006 рр.

Громадська приймальня на посаді секретаря.

2004-2005 рр.

ПП «Інформаційно – аналітичний центр БІТ» - зарахована на посаду секретаря, частково виконувала обов’язки працівника кадрового відділу.

2002-2003 рр.

«Міжнародне товариство прав людини – Українська секція» – зарахована на посаду бухгалтера, виконувала обов'язки секретаря.

1993-2000 рр.

Обласний дитячий санаторій – працювала на посаді вихователя.

Володіння мовами: українською, російською – вільно (діловою, літературною).

Володіння ПК: - Microsoft Windows, Office, internet - Впевнений користувач.
Додатково: робота з документами, досвід спілкування з людьми.

Особисті якості: чесна, порядна, відповідальна, доброзичлива, чуйна, комунікабельна. Шкідливих звичок не маю.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору