UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме PR-директор в Києві
  5. PR-директор
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

PR-директор

Заблоковано
35 000 грн.
 24 вересня 2018  Місто: Київ
Вік:36 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Реклама, маркетинг, PR; Керівництво; ЗМІ, TV, Радіо
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готова до відряджень

Досвід роботи

Креативний директор (запрошений експерт-консультант)
Телеканал СТС (Соціальне телебачення Сумщини)
03.2015 − 09.2018 (3 роки 6 місяців)
-Запуск телеканалу у рекордно короткі строки -Створення авторских проектів, контроль над організацією творчого процеса -Створення та планування PR-стратегії -Формування кошторису -Ведення промо-кампаній -Адміністрування web-сайту компанії. -Виведення телеканалу в ТОП регіональних ЗМІ
PR-директор
Телеканал «Перший Діловий»
10.2014 − 04.2015 (6 місяців)
Посаду PR-директора поєднувала з посадою директора телеканалу з розвитку мережі мовлення - Розробка стратегії розвитку телеканалу - Організація PR-кампаній - Організація роботи зі зв'язків з громадськістю та ЗМІ, ефективна співпраця з бізнес-і інфо-партнерами - Участь в різних заходах в якості інформаційних спонсорів і медіа-партнерів - Моніторінг ЦА, створення цікавого контенту, показ контенту, анонсів та реклами на моніторах в закладах мережі McDonalds та потягах Hyundai - Максимальне залучення в кабельні мережі України, оптимізація витрат з кабельними операторами, складання і ведення бази даних провайдерів, контроль і оформлення контрактів і пролонгацій з урахуванням інтересів компанії.
Сценарист
Телеканал "СТБ"
02.2013 − 10.2014 (1 рік 7 місяців)
1.Планування виробництва програм (формування календарного-постановочного плану та кошторису виробництва): • Пошук тим • Оформлення тем для захисту у аналітиків в Power Point 2 Виробництво телевізійних програм: • Пошук і аналіз інформації, спілкування з експертами • Написання сценаріїв • Коригування та внесення правок керівництва в сценарії • Освоєння локації, якщо зйомка на виїзді • Контроль над закупівлями і підготовка реквізиту, одягу для експертів • Опрацювання сценаріїв, прописаних історій з експертами і героями • Контроль на процесом зйомки (підказка експертам і героїв «у вухо») • Участь в зйомках, робота в кадрі в ролі спеціального кореспондента, журналіста, ведучої розслідування або помічника експерта • Написання візиток, плашок для рубрик • Перегляд відзнятого матеріалу, внесення правок в монтажну версію програми, нарізка важливих відео-фрагментів (нарізка «риби») 3.Розподіл виробничих ресурсів (камер, апаратних монтажу, транспорту, сервісного персоналу): • Опрацювання та обговорення дій в сценарії зі знімальною групою
Заступник головного редактора
Журнал «Українська культура» Міністерства культури України
03.2011 − 02.2013 (1 рік 11 місяців)
- Робота над новим іміджем журналу - Активний пошук партнерів (меценатів, інформаційних спонсорів, креативних журналістів) для розвитку журналу і просування його на лідируючі позиції серед інших культурологічних друкованих видань країни - Написання та редагування статей, формування номера, тем і подачі матеріалів, контролювання процесу верстки та друку - Ведення інтернет-порталу видавництва - Випрацювання схеми розвитку сайту та просування його в усіх соціальних мережах - Співпраця з регіональною та столичною пресою, обмін інформацією та рекламними банерами - Участь в різних заходах в якості інформаційних спонсорів і медіа-партнерів - Привернення уваги до журналу і сайту завдяки активній роботі в соціальних мережах і проведення різних акцій, заходів та конкурсів.
Журналіст, PR- менеджер
Журнал «Revolution Music»
10.2010 − 02.2012 (1 рік 4 місяці)
- Написання статей для журналу і сайту видавництва, редагування отриманих матеріалів, написаних журналістами видавництва і з інтернет-ресурсів, контроль над розміщенням матеріалів і рекламних банерів партнерів. - Пошук та налагодження зв'язків з медіа-партнерами по всіх регіонах України, створення бази контактів. -Випрацювання стратегії розвитку журналу та просування нового музичного видання в усіх соціальних мережах.
Журналіст, редактор новин
Телеканал "Одеса"
04.2007 − 06.2010 (3 роки 2 місяці)
- Написання рекламних та новинних сюжетів - Написання сценарних планів телепрограм - Ведення прямого ефіру і телемостів, ведення програм на різну тематику, редагування і випуск новин - Створення рекламних сюжетів, програм і роликів - Допомога в проведенні PR-кампаній депутатів.
PR-директор, co-founder
Ars Magna Production (створення телевізійного контенту, рекламних роликів, документальних фільмів, корпоративних каналів Youtube)
 −
У компанії виконувала обов'язки PR-директора, креативного продюсера, сценариста і ведучої авторських програм, рекламних роликів та документальних фільмів. - Створення телевізійного контенту, рекламних роликів, документальних фільмів, корпоративних каналів Youtube - Організація роботи зі зв'язків з громадськістю та засобами масової інформації - Розробка і впровадження плану проведення PR-кампаній (медіапланування). - Вибудування аналітики і прогнозування ефективністі PR-кампаній - Складання бюджету PR-кампаній - Організація і проведення зйомок, прес-конференцій, брифінгів, інтерв'ю керівників компанії в засобах масової інформації, корпоративів для колективу - Забезпечення участі компанії, керівництва та партнерів компанії в організації різноманітних акцій (виставок, прес-конференцій, презентацій, «круглих столів», фестивалів, благодійних акцій тощо) - Підтримка і встановлення нових відносин зі ЗМІ та лідерами думок - Планування і реалізація партнерських ініціатив, створення спільних успішних проектів - Пошук інвестицій - SMM просування.

Освіта

Одеський національний політехнічний університет
Гуманітарний факультет. Соціальна робота та кадровий менеджмент
повна вища, 09.2004 − 06.2009 (4 роки 9 місяців)

Знання мов:

Українська - Професійний (експерт), Російська - Професійний (експерт), Англійська - Професійний (експерт), Італійська - Початковий

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 

- Історія вдалих PR-кампаній (впізнаванність бренду, підвищення рейтингів на 60-70%, підписання вигідних контрактів з бізнес та медіа-партнерами, створення та розкрутка проектів з 0, підбір та ефективне використання сучасних PR-технологій)
- Хороші зв'язки з крупними загальнонаціональними та місцевими ЗМІ, державними та бізнес-структурами, з органами державної влади та управління, зірками культури та спорту, політичними та громадськими діячами, блогерами, лідерами думок
- Професійне знання реклами та просування в інтернеті (+ досвід розвитку інтернет-проектів з нуля).
- Досвід переговорів і продажів (понад 10 років), написання статтей, сценарієв програм, рекламних роликів, документальних фільмів, програм та масштабних заходів.
- Досвід організації та проведення публічних заходів та заходів внутрішнього PR (прес-конференції, брифінги, «круглі столи», «інформаційні дні», зустрічі, креативні читки, брейнштормінги та корпоративи)
- Впевнене знання ПК.
- Вмію пояснювати (ставити завдання, робити презентації, навчати). Легко виступаю на публіці.
- Вмію слухати, розуміти потреби замовника, готова навчатися і розвиватися разом з колективом.
- Працюю на гарантований результат

Посилання на роботи:

Програма "Таємниці Гросмейстера" з участю відомих бізнесменів, зірок спорту та шоу-бізнесу, блогерів, яка шла на трьох телеканалах:






Програма "Бізнес Бар Шоу", яка стала колаборацією з відомими бізнесменами-блогерами Дмитром Ковпаком (Бізнес з Кітаєм) та Олесем Тімофєєвим (засновник Genius Marketing), Олександром Кардаковим (засновник Октава Капітал та віце-президент Асоціації Digital Ukraine):


"Діловий Ранок" на Першому Діловому:




Співпраця зі ЗМІ:
https://viva.ua/lifestyle/visiting-star/37253-oles...

https://www.44.ua/photo/473

https://topkyiv.com/news/v-kieve-uchat-detej-gotov...

https://focus.ua/politics/351348/

Роліки:




Організація масштабних заходів:

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору