Креативний директор (запрошений експерт-консультант)
Телеканал СТС (Соціальне телебачення Сумщини)
03.2015 − 09.2018 (3 роки 6 місяців)
-Запуск телеканалу у рекордно короткі строки
-Створення авторских проектів, контроль над організацією творчого процеса
-Створення та планування PR-стратегії
-Формування кошторису
-Ведення промо-кампаній
-Адміністрування web-сайту компанії.
-Виведення телеканалу в ТОП регіональних ЗМІ
PR-директор
Телеканал «Перший Діловий»
10.2014 − 04.2015 (6 місяців)
Посаду PR-директора поєднувала з посадою директора телеканалу з розвитку мережі мовлення
- Розробка стратегії розвитку телеканалу
- Організація PR-кампаній
- Організація роботи зі зв'язків з громадськістю та ЗМІ, ефективна співпраця з бізнес-і інфо-партнерами
- Участь в різних заходах в якості інформаційних спонсорів і медіа-партнерів
- Моніторінг ЦА, створення цікавого контенту, показ контенту, анонсів та реклами на моніторах в закладах мережі McDonalds та потягах Hyundai
- Максимальне залучення в кабельні мережі України, оптимізація витрат з кабельними операторами, складання і ведення бази даних провайдерів, контроль і оформлення контрактів і пролонгацій з урахуванням інтересів компанії.
Сценарист
02.2013 − 10.2014 (1 рік 7 місяців)
1.Планування виробництва програм (формування календарного-постановочного плану та кошторису виробництва):
• Пошук тим
• Оформлення тем для захисту у аналітиків в Power Point
2 Виробництво телевізійних програм:
• Пошук і аналіз інформації, спілкування з експертами
• Написання сценаріїв
• Коригування та внесення правок керівництва в сценарії
• Освоєння локації, якщо зйомка на виїзді
• Контроль над закупівлями і підготовка реквізиту, одягу для експертів
• Опрацювання сценаріїв, прописаних історій з експертами і героями
• Контроль на процесом зйомки (підказка експертам і героїв «у вухо»)
• Участь в зйомках, робота в кадрі в ролі спеціального кореспондента, журналіста, ведучої розслідування або помічника експерта
• Написання візиток, плашок для рубрик
• Перегляд відзнятого матеріалу, внесення правок в монтажну версію програми, нарізка важливих відео-фрагментів (нарізка «риби»)
3.Розподіл виробничих ресурсів (камер, апаратних монтажу, транспорту, сервісного персоналу):
• Опрацювання та обговорення дій в сценарії зі знімальною групою
Заступник головного редактора
Журнал «Українська культура» Міністерства культури України
03.2011 − 02.2013 (1 рік 11 місяців)
- Робота над новим іміджем журналу
- Активний пошук партнерів (меценатів, інформаційних спонсорів, креативних журналістів) для розвитку журналу і просування його на лідируючі позиції серед інших культурологічних друкованих видань країни
- Написання та редагування статей, формування номера, тем і подачі матеріалів, контролювання процесу верстки та друку
- Ведення інтернет-порталу видавництва
- Випрацювання схеми розвитку сайту та просування його в усіх соціальних мережах
- Співпраця з регіональною та столичною пресою, обмін інформацією та рекламними банерами
- Участь в різних заходах в якості інформаційних спонсорів і медіа-партнерів
- Привернення уваги до журналу і сайту завдяки активній роботі в соціальних мережах і проведення різних акцій, заходів та конкурсів.
Журналіст, PR- менеджер
Журнал «Revolution Music»
10.2010 − 02.2012 (1 рік 4 місяці)
- Написання статей для журналу і сайту видавництва, редагування отриманих матеріалів, написаних журналістами видавництва і з інтернет-ресурсів, контроль над розміщенням матеріалів і рекламних банерів партнерів.
- Пошук та налагодження зв'язків з медіа-партнерами по всіх регіонах України, створення бази контактів.
-Випрацювання стратегії розвитку журналу та просування нового музичного видання в усіх соціальних мережах.
Журналіст, редактор новин
04.2007 − 06.2010 (3 роки 2 місяці)
- Написання рекламних та новинних сюжетів
- Написання сценарних планів телепрограм
- Ведення прямого ефіру і телемостів, ведення програм на різну тематику, редагування і випуск новин
- Створення рекламних сюжетів, програм і роликів
- Допомога в проведенні PR-кампаній депутатів.
PR-директор, co-founder
Ars Magna Production (створення телевізійного контенту, рекламних роликів, документальних фільмів, корпоративних каналів Youtube)
−
У компанії виконувала обов'язки PR-директора, креативного продюсера, сценариста і ведучої авторських програм, рекламних роликів та документальних фільмів.
- Створення телевізійного контенту, рекламних роликів, документальних фільмів, корпоративних каналів Youtube
- Організація роботи зі зв'язків з громадськістю та засобами масової інформації
- Розробка і впровадження плану проведення PR-кампаній (медіапланування).
- Вибудування аналітики і прогнозування ефективністі PR-кампаній
- Складання бюджету PR-кампаній
- Організація і проведення зйомок, прес-конференцій, брифінгів, інтерв'ю керівників компанії в засобах масової інформації, корпоративів для колективу
- Забезпечення участі компанії, керівництва та партнерів компанії в організації різноманітних акцій (виставок, прес-конференцій, презентацій, «круглих столів», фестивалів, благодійних акцій тощо)
- Підтримка і встановлення нових відносин зі ЗМІ та лідерами думок
- Планування і реалізація партнерських ініціатив, створення спільних успішних проектів
- Пошук інвестицій
- SMM просування.