UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Львові, Резюме в Києві, Резюме в Одесі
  4. Резюме PR-менеджер в Києві
  5. PR-менеджер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

PR-менеджер

Заблоковано
 17 січня 2019  Місто: Львів
 Готова до переїзду в: Київ, Одеса
Вік:33 роки
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, плаваючий графік роботи
Рубрики: Офісний персонал; Реклама, маркетинг, PR
Готова до відряджень

Досвід роботи

Начальник Управління комунікацій
ПрАТ "Концерн Хлібпром" (Виробництво продуктів харчування), Львів
11.2017 − 12.2018 (1 рік )

– Управління корпоративними комунікаціями в регіонах присутності компанії (5 заводів, 2 млина, 3 області).
– Створення медіа-плану, реалізація заходів для управління іміджем компанії, розвитку бренду роботодавця (в тому числі внутрішні корпоративні заходи для 3200 працівників), формування репутації компанії-виробника продукції (прес-тури, конференції).
– Інформаційний супровід діяльності компанії та її виробничих підрозділів, появи на ринку нових лінійок продукції, SKU у формі прес-релізів, статей, інтерв'ю, публічних спічів, іміджевих відеороликів.
– Ведення зовнішніх та внутрішніх інформаційних каналів компанії, кастомізація (сайти, портал, інформаційні дошки на виробничих підприємствах, сторінки в соцмережах, створення та видання корпоративної газети).
– Ведення проектів КСВ (розробка положення КСВ-проектів, пошук цільових груп для КСВ, робота з запитами на благодійну допомогу, організація надання благодійної та спонсорської підтримки, співпраця Race nation Kyiv, Race nation Lviv, Lviv Lions Football Team, проект "Навігатор по етикетках", організаторами IT конференцій, проект "Олімпійське літо", "Лелеченя", Відділенням національного олімпійського комітету у Львівській обл.).
– Антикризовий менеджмент (робота зі скаргами споживачів продукції, робота з негативним відгуками щодо компанії-роботодавця, робота зі ЗМІ щодо змін виробничих потужностей компанії: призупинення виробничих ліній, закриття виробничого підприємства, превентивний моніторинг новин та заходи щодо появи кризових публікацій, робота з журналістами на делікатні теми).
– Брендування іміджевих елементів компанії: організація розробки шаблону корпоративних презентацій, розсилок, брендування офісної канцелярії, одягу, посуду, цільових предметів користування тощо.
– Організація корпоративних подарунків партнерам компанії з нагоди цільових для напрямку діяльності компанії свят.
– Бюджетування, тендери, ведення контрагентів, заключення договорів співпраці, здійснення оплат 1С, службові записки, робота з вхідною та вихідною кореспонденцією, корпоративні розсилки.
– Аналіз та оцінка ефективності реалізованих проектів.

PR Account Director
Будівельна корпорація "Altis-Holding" (Архітектура, проектування та будівництво), Київ
12.2016 − 05.2017 (5 місяців)

– Розробка комунікативної стратегії корпорації та слідування їй.
– Інформаційний супровід діяльності корпорації та 5 компаній, що входять до її складу.
– Антикризовий PR перших осіб корпорації.
– Просування преференцій корпорації у пріоритетному напрямку інфраструктурного будівництва.
– Підготовка промов для перших осіб організації, робота з керівниками над покращенням їх дикції, представлення спічів перед аудиторією.
– Організація процесу створення нового сайту корпорації.
– Розробка бренд-бука корпорації.
– Брендування іміджевих елементів компанії: підготовка іміджевого каталогу об'єктів та компаній корпорації, організація розробки шаблону корпоративних презентацій компаній, брендування офісної канцелярії, корпоративних подарунків, будівельної техніки (кранів, ескаваторів, бетенозмішувачів, бурових), каркасів будівельних майданчиків, будівельних заборів та іншого інвентарю (будівельних касок, спецодягу, підручних засобів).
– Організація фото та відеозйомок об'єктів на різних етапах будівництва.
– Супровід проектів КСО (український баскетбольний клуб, польський футбольний клуб тощо).

PR-менеджер, Coordinator
Центр підтримки реформ при КМУ (Громадська організація при держ. апараті, просування реформ, взаємодії громадського сектору з виконавчою владою), Київ
09.2014 − 05.2016 (1 рік 7 місяців)

– Розробка та впровадження комунікаційної стратегії центру.
– Формування медіа-планів та медіа-карт.
– Співпраця з виконавчою (Секретаріатом КМУ, профільними міністерствами та прес-службами ЦООВ) та законодавчою гілками влади (окремими депутатами).
– Співпраця з громадськими організаціями та профільними асоціаціями.
– Участь у засіданнях Уряду та урядових комітетів (моніторинг порядків денних засідання; забезпечення участі громадських експертів в урядових комітетах з правом виступу; отримання рішень щодо питань, які виносились на розгляд; отримання проектів рішень та фінальних рішень на запит громадських експертів).
– Моніторинг діяльності робочих груп при ЦООВ задля вчасного включення громадських експертів у цей процес та вироблення якісних проектів рішень, які підуть на ухвалення на засіданні Уряду та будуть передані до ВРУ.
– Пошук проектів рішень (постанов, розпоряджень, наказів), які «загубилися» в міністерствах та Секретаріаті КМУ та надання їм "другого дихання".
– Пришвидшення процесу підписання ухвалених рішень Прем'єр-міністром України.
– Ідентифікація відповідальних працівників за підготовку проектів рішень в Секретаріаті КМУ та міністерствах, організовувати спільні зустрічі з громадськими експертами для доопрацювання та подальшого ухвалення цих проектів рішень.
– Проведення тематичних експертних зустрічей в форматі "без краваток" за участю представників міністерств та громадськості.
– Залучення громадських експертів до співпраці на запит міністерств та Секретаріату КМУ, проведення експертиз.
– Модерація сайтів (на MODX та Joomla).
– Ведення та просування сторінок у соціальних мережах (Facebook, Twitter, Vk).
– Формування тактичних завдань для команди в контексті виконання комунікаційної стратегії.
– Написання інформаційних та іміджевих матеріалів для ЗМІ (прес, іміджевих та інтерв'ю).
– Підготовка бренд-буків, робота з поліграфією та підрядниками.
– Організація публічних та корпоративних заходів: медійних, інформаційних, внутрішніх від етапу підготовки концепції, її погодження з усіма учасниками процесу до етапу запрошення представників урядової сторони та громадського сектору на захід, забезпечення їх участі, інформаційній підтримці активності та фінального звітування.

PR-менеджер
Міжнародний благодійний фонд "Здоров'я українського народу" (Благодійність у сфері медицини, фармації, охорони здоров'я, громадська організація), Київ
10.2012 − 06.2014 (1 рік 8 місяців)

– Корекція діючої комунікаційної стратегії фонду.
– Формування медіа-планів та медіа-карт, інформаційний супровід діяльності фонду: прес-релізи, текстові та відео інтерв'ю з учасниками соціальних проектів тощо.
– Організація зовнішньої реклами соціальних проектів: сітілайти, відеоборди Києва.
– Підготовка бренд-буків фонду та проектів, підготовка дизайнів поліграфії, верстка, співпраця з графічними дизайнерами.
– Організація заходів "під ключ": медійних, інформаційних, корпоративних.
– Фандрейзинг: підготовка спонсорських пропозицій, пошук спонсорів, представлення пропозицій спонсорам, відпрацювання спонсорського пакету, формування звітів з оцінкою ефективності заходу для спонсора.
– Підготовка методичних інструкцій.

PR-менеджер
PR- агентство «Publicity Creating» (Реклама и PR-послуги), Київ
01.2009 − 08.2013 (4 роки 7 місяців)

– Робота над веденням піар-діяльності клієнтів агентства: серед них Родинний клуб, Teva, препарат "Сумамед", Еко-маркет.
– Інформаційний супровід діяльності клієнтів.
– Проведення заходів клієнтів (щоквартальні розіграші серед учасників Родинного клубу, відкриття нових магазинів, тощо).
– Ведення сторінок клієнтів у соцмережах.
– Адміністрування сайтів в Joomla.

Освіта

Національний університет "Острозька академія" (Острог)
Політико-інформаційний менеджмент, інформаційний аналітик,
повна вища, 09.2007 − 05.2012 (4 роки 7 місяців)

Додаткова освіта

 Літня школа журналістики (газета "День", Івшина) (2009)
 Вільна школа журналістики (Раімова) (2016)

Знання мов:

Англійська - Середній, Українська - Професійний (експерт), Російська - Високий рівень (вільно), Польська - Початковий

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Стандартний пакет Microsoft Office, Bitrix, 1C, Adobe Indesign, Adobe Illustrator тощо.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Адекватна, ініціативна, орієнтована на результат, вмію вирішувати проблеми, дотримуватись дедлайнів, самомотивована, організована, комунікабельна, з творчим підходом до вирішення стандартних питань.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору