UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Львові
  4. Резюме Продавець - консультант в
  5. Продавець - консультант
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Продавець - консультант

Заблоковано
 22 січня 2017  Місто: Львів
Вік:33 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики:

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: • Впевнене користування ПК,Microsoft office (електронні документи та таблиці); базові навики роботи з бухгалтерією 1С, робота з програмними продуктами по автоматизації торгівлі( ULTRA, ABAK); управління замовленнями (складання заявок; аналіз заявок; вибір постачальників; розміщення замовлень; контроль за виконанням замовлень; завершення процесу придбання); є досвід роботи з рекламними продуктами (підбір зовнішньої реклами, креативна реклама в інтернеті та соцмережах, сувенірна продукція); ведення щоденної звітності, облік та аналіз ефективності функціонування підприємства; робота з кадрами, різноманітною документацією, співпраця з постачальниками (є своя база). Загалом , доволі всебічно розвинута особа, не боюсь приймати рішення,нести відповідальність, а також брати участь в нових та цікавих проектах. Віддаю перевагу новим завданням з метою набуття досвіду для подальшого професійного та особистого розвитку. • З липня 2014- помічник директора в агрофірмі ТзОВ «Купава Агро»(займається продажем комбікормів для тварин німецького виробництва) Основні обов’язки:  робота з клієнтами (приймання, планування, консультація та обробка замовлень, розрахунки з клієнтами, ведення обліку);  Внутрішні та зовнішні перевезення (пошук та підбір транспорту,робота з перевізниками, контроль за доставкою та оплатою товару, заповнення та затвердження пакету документів);  бухгалтерські операції ( здійснення оплат, виставлення рахунків,реєстр первинних документів,нарахування ЗП працівникам, організація інвентаризації, робота з клієнт-банками, 1С 8.1, Приват24 та ін..); • Травень 2013 –Липень 2014 - адміністратор ресторану-кафе «Гурме хаус» Основні обов’язки:  робота з персоналом (пошук та підбір працівників, навчання, координація, контроль);  контроль за безперебійною та ефективною роботою ресторану та його адміністративно-господарською діяльністю(замовлення,наявність та якість продуктів, заготовок; чистота закладу, охайність та уважність працівників);  проведення та контроль інвентаризації, оптимізація, аналіз та облік доходів та витрат, оплата комунальних платежів, прихідних накладних, заробітної плати;  здійснення маркетингової діяльності. • Червень 2012- травень 2013- директор та адміністратор англійського ресторану швидкої їжі «Ямміс» Основні обов’язки:  повний контроль та здійснення за фінансово-господарської діяльності • Січень 2013-травень 2013 –керуючий магазином жіночого та чоловічого одягу «GENE»(Основні бренди: Lonsdale, Lee Cooper) (за сумісництвом) Основні обов’язки:  Слідкування та стимулювання виконання загального плану продажів;  Викладка товару;  Допомога та консультація клієнтів щодо їх вибору, а також створення індивідуального стилю;  Утримання в чистоті товару, вітрин;  Розробка та інформування продавців та покупців про акції, спеціальні пропозиції;  Знання товарного асортименту, техніки продажу. • 2009-2010 - промоутер від фірми «SaveServis» (компанія-дистрибутор побутової хімії фірми Procter&Gamble )• 2008-2013— НУ « Львівська політехніка» .Факультет: «Економічний» .Спеціальність: «Менеджмент організацій та адміністрування» • Вересень 1997-Червень 2008 – Березецька ЗОШ І-ІІІ ступеня

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору