UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Дніпрі
  4. Резюме Продавець консультант в
  5. Продавець консультант
Запропонувати вакансію
Резюме Продавець консультант
Саква Ольга

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяПродавець консультант

Заблоковано
20 000 грн.
 23 листопада  Місто: Дніпро
Вік:32 роки
Режим роботи:повний робочий день, позмінна робота, плаваючий графік роботи
Рубрики: Сфера розваг; Торгівля, продажі, закупівлі
Готова до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

продавець консультант
Ema boutique (Туреччина, Аланія ) (Роздрібна торгівля), Аланія
07.2021 − 12.2023 (2 роки 5 місяців)
рецепція (quest contact)
Готель Sheraton Grand Adana (Туреччина,Aдана) (Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси)
03.2020 − 06.2021 (1 рік 3 місяці)
Продавець консультант
Sport City (Торгівля роздрібна), Дніпро
11.2019 − 07.2020 (7 місяців)
аніматор (Quest contact )
Perre delta resort and spa (Туреччина, Аланія ) (Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси)
05.2019 − 10.2019 (5 місяців)
Хостес / Менеджер
Кафе-бар Mr Monkey (ly, Китай) (Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси)
06.2018 − 05.2019 (10 місяців)
Ведучий заходу (співак)
Mike Club (ly, Китай) (Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси)
04.2015 − 05.2018 (3 роки )

Освіта

Дніпропетровський навчально-виробничий центрN-2  (Дніпро)
опоряджувальник будівельний
середньо-спеціальна, 09.2011 − 05.2012 (7 місяців)

Знання мов:

Англійська - Вище середнього, Турецька - Високий рівень (вільно)
Додатково: Добре володію англійською та турецькою мовами, вільно розмовляю та пишу.

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Комунікабельність, організаторські здібності, швидко навчаюсь. Добре володію англійською та турецькою мовами, вільно розмовляю та пишу. Я навчилася дуже добре ладити з людьми різних національностей, так як я працювала у сфері обслуговування, я розумію різницю в характерах і менталітеті, і найголовніше, чого я навчився, це завжди працювати на результат, зберігати спокій в будь-якій ситуації і піклуватися про кожного клієнта так, як мені б хотілося , щоб піклувалися про мене. Я життєрадісна, активна, працьовита людина, розумію що вчитись ніколи не пізно та пізнавати щось нове. також дуже люблю подорожувати

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору