UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Продавец-консультант, Менеджер, Администратор в Києві
  5. Продавец-консультант, Менеджер, Администратор
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяПродавец-консультант, Менеджер, Администратор

Заблоковано
15 000 грн.
  3 лютого 2020  Місто: Київ
Вік:48 років
Режим роботи:повний робочий день, позмінна робота
Рубрики: Банківська справа, ломбарди; Офісний персонал; Торгівля, продажі, закупівлі
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 

Досвід роботи

деловод
Укрсоцбанк (Банк), Київ
10.2018 − 02.2019 (4 місяці)

Носарева Олена Анатоліївна місце проживання м.Київ,Подільський р-н,Виноградар
21.06.1975р.

заміжня маю двох дітей чоловічого полу: 4.03.1995р., 3.09.2004р.

1.09.1992 по 30.06.1994р. навчалася в професійно-техничному училищі за спеціальністю кравець (диплом ГГ№008940).13.06.98 працювала продавцем женочої білизни та продавцем дитячого одягу на вещевом рынке" Минский",а також продавцем квітів.
16.06.2000р.прийнята на роботу у військову частину Д 0040 до адміністративно-господарського відділу Київської військової комендатури ( охорона та обслуговування центрального апарату МНС України).

26.03.2001р. Київська військова комендатура ( охорона та обслуговування центрального апарату МНС України) переформована у військову частину Д 0040.

1.05.2001р.переведена у віськову частину до адміністративної господарчої служби.

08.12.2003р.Переведено провідним інженером до відділу забезпечення діяльності державної інспекціїцивільногозахисту та техногенної безпеки.

30.03.12р. Звілнено з роботи у зв`язку з переведенням до Загону забезпечення МНС України.

31.12.2005р.по22.10.2008р. Загон забезпечення МНС України прийнято на роботу провідним інженером до відділу забезпечення діяльності державної інспекціїцивільногозахисту та техногенної безпеки.

19.09 2002р.по 30.06.2008р. навчалася на заочному факултеті у Одеському державному екологічному університеті і отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Метеорологія" та здобула кваліфікацію інженер-метеоролог.
10.12. 2008 працювала продавцем за трудовим договором "Ашан"17.11.2009 прийнята на роботу техніком метеорологом сектора метеорологічних спостереженні на метеостанції р. Києва.1.02.2011 МНС науково-иследовальский інститут провідний спеціаліст.03.062011 прийнята в кафе "Фортеця" адміністратором.
27.082013 за 31.08.2016 вихователь середньої освітньої школи 93.
Останне місце роботи 4.10.18-по 27.02.2019 провідним специалистом в відділі діловодства на судовових документах в укрсоцбанке.
,моб.тел. 066-671-85-65
Маю функціональні обязанности:уміння працювати з оргтехнікою (сканер, принтер, факс), упевнений користувач ПК (Word, Outlook, Internet). Забезпечення життєдіяльності офісу (канцелярія і т.п.). Супровід процесу підбору персоналу, маю досвід роботи з людьми, ведення господарської діяльності, ведення внутрішньої корпоративної звітності згідно процедур компанії (кадри), виконання адміністративних і організаційних доручень керівника, кур'єрське адміністрування.Організація і виконання доручень керівництва. Зустріч, супровід і розміщення делегацій.Організація життєдіяльності офісу. Знання ділового етикету, мала сервіровка (кава/чай) . Управління соціальними мерепріятіямі, управління кур'єрською службою

Адміністративна підтримка керівника: планування робочого дня, прийом, облік, інформації, бронювання квитків, готелів, підготовка командировочних документів, організація переговорів. Підготовка ділових зустрічей керівника, а також ведення розкладу керівника, протоколювання зустрічей . Ведення діловодства, організація нарад, зустрічей і ведення їх графіка, прийом відвідувачів, контактів, ділове листування, здійснення документообігу.Уміння вільне спілкуватися по телефону, ведення телефонних переговорів, відповідальне відношення до дорученої справи, обслужівніє вхідних і вихідних телефонних дзвінків, обслуговування вхідної і вихідної пошти (звичайною і електронною), ведення ділової кореспонденції, обробка і реєстрація вхідної, вихідної інформації.

Особисті якості:весела,з почуттям гумору,винахідлива,доброзичлива,,активна,швидко обучаема, велика мотивація працювати і заробляти,працьовита
виконавча, комунікабельна, ініціативна, щира, відповідальна, пунктуальна(виконання завдань в поставлений термін), орієнтована на результат, цілеспрямована, старанна, висока мотивація, організаторські здібності, активна в роботі, здібність до навчання, організована, енергійна, дисциплінована, порядна і чесна, керована нарівні із здатністю приймати самостійні рішення, дипломатична (уміння домовитися, знайти компроміс),системность мислення, аналітичні здібності. Маю спокійний, урівноважений характер,уважна, а також маю бажання рости і навчатися, готова підвищувати свою кваліфікацію, та маю повну вищу освіту.Шукаю добову або позмінну роботу ,(1/3,1/2,2/2,3/3,4/4,7/7), офіційну роботу але пропозиція з графіком 5/2 теж можлива досвід оператором,диспетчером маю.

Освіта

ОДЕКУ (Одеса)
інженер-метеоролог
повна вища, 09.2002 − 06.2008 (5 років 9 місяців)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Маю функціональні обязанности:уміння працювати з оргтехнікою (сканер, принтер, факс), упевнений користувач ПК (Word, Outlook, Internet)

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору