UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Проектный менеджер, бизнес-консультант в Києві
  5. Проектный менеджер, бизнес-консультант
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Проектный менеджер, бизнес-консультант

Заблоковано
  4 червня 2020  Місто: Київ
Вік:42 роки
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: IT, WEB фахівці; Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Керівництво
Готова до відряджень

Досвід роботи

Project Manager, Бізнес-консультант
Архітектура соціальних та бізнес-систем (Систематизація бізнесу (автоматизація бізнес-процесів, постановка та впровадження управлінського обліку)), Київ
11.2017 − По теперішній час (6 років 5 місяців)

Смолярова Анна

Портфоліо: m.facebook.com/business2architect


Project Manager по постановці, впровадженню та автоматизації обліку


Практичний досвід по:

• аналізу бізнесу

• збіру вимог

• підбору спеціалістів

• управлінню проектами

• автоматизації/ оптимізації бізнес-процесів

• впровадженню змін всередині компанії

• систематизації бізнесу


Досвід роботи


CEO, Project Manager по постановці, впровадженню та автоматизації обліку

Project Manager по систематизації бізнесу


Вирішую задачі:


• Project Manager: аудит, збір вимог, розробка та постановка технічних завдань, контроль виконання, пошук підрядників , бюджетування, вирішення всіх задач для реалізації проекту, координування робіт та синхронізація зв'язків між внутрішнім та зовнішнім клієнтом

• Аналіз бізнес-процесів компанії - можливість побачити "як є" й привести у відповідність "як треба"

• Реінжинирінг бізнес-процесів компанії - зміни, оптимізація та вдосконалення

• Організаційний дизайн, розрахунок навантаження персоналу - справжнє положення в колективі, грамотний розподіл обов'язків згідно стратегії, цілей та задач бізнесу

• Структурування та систематизація операційної діяльності - правильна реалізація внутрішнього потенціалу в компанії

• Організаційний розвиток компанії - визначення відповідності персоналу задачам , розробка системи навчання та її впровадження

• Аналіз та розробка посадових інструкцій, посадових обов'язків, профілів посад, положень по взаємодії між підрозділами, регламентів - систематизація hr-напрямку, підвищення КПД-компанії

• Розробка та впровадження управлінського обліку в компанії: синхронізація даних виробництва, бухгалтерського, фінансового та податкового обліку

• Автоматизація 1С, ERP та CRM

Освіта

ЗІДМУ (Запоріжжя)
економіка підприємства/фінанси
повна вища, 09.2003 − 05.2007 (3 роки 7 місяців)

Знання мов:

Українська - Професійний (експерт), Російська - Професійний (експерт)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: ms office. Trello, Delo Pro, 1C тощо
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Управлінець, бізнес-архітектор, системний аналітик, організаційний менеджер. Володію алгоритмами систем та вмію їх будувати
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи:  Систематизація бізнесу - структурування діяльності, вдосконалення бізнес-процесів компанії, штатної структури, виведення бізнесу на якісніший рівень. Отримую від цього задоволення

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору