Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Комунікабельність, стресостійкість, активність, відповідальність, пунктуальність, креативний підхід до вирішення поставлених завдань.
Досвід роботи:
Переддипломна практика
В Тернопільському комунальному закладі «Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів».
Здобула досвід роботи з дітьми з гіперактивністю, аутистами, дітьми із затримкою психічного розвитку, дітьми із відставанням в розвитку мовлення, з порушенням дрібної та великої моторики, педагогічно занедбаними дітьми.
Навчилася працювати за методиками Домана, Монтессорі, Фребеля, дошка Сегена.
Консультаційна практика
В тернопільському регіональному центрі зайнятості.
Набула досвід роботи у спілкуванні з людьми різних вікових категорій; проведення тренінгів та бесід на різну тематику.
Профілактична практика
В технічному коледжі Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя.
Набула досвід роботи в налагоджувані контакту з аудиторією та підтримувати інтерес до теми, яка обговорюється; сворювати умови та формувати особистісні якості студентів за допомогою розробки та проведення занять з елементами тренінгу.
Реабілітаційна практика
В Тернопільському комунальному закладі «Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів».
Навчилася працювати за методиками Домана та Монтессорі; досвід роботи з дітьми-інвалідами, гіперактивними, дітьми-аутистами, дітьми із психічними відхиленнями; займалась розробкою та проведенням корекційно-розвивальних занять з дітьми-інвалідами.
Діагностико-корекційна практика
В тернопільській загальноосвітній школі №9.
Навчилася діагностувати та проводити аналіз психодіагностичних методик; навчилася розробляти психокорекцій ні програми та втілення їх на практиці; навчилася організовувати та проводити просвітницькі та профілактичні бесіди для дошкільників, учнів молодшого шкільного віку, підлітків, старшокласників, батьків а вчителів; загальні навики роботи із дітьми молодшого шкільного віку (робота на групі продовженого дня).2009 – 2014Тернопільський національний педагогічний університет, інститут педагогіки та психології, спеціальність – практичний психолог