UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Львові
  4. Резюме Психолог, менеджер, консультант, оператор call- центру в
  5. Психолог, менеджер, консультант, оператор call- центру
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Психолог, менеджер, консультант, оператор call- центру

Заблоковано
3 000 грн.
 22 січня 2017  Місто: Львів
Вік:32 роки
Режим роботи:віддалена робота
Рубрики: Телекомунікація та зв'язок

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: комунікабельність, доброзичливість, відповідальність, стресостійкість, вміння розв’язувати конфліктні ситуації, емпатійність, чесність, ініціативність, енергійність, організованість, адаптивність, прагнення навчатися новому, працелюбність і добросовісне виконання своїх обов’язків, вміння презентувати інформацію, вміння переконувати, працювати зі скаргами/запереченнями, мотивація на виявлення потреб клієнтів.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору