UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Керівник логістики, закупівель, Керівник проекту в Києві
  5. Керівник логістики, закупівель, Керівник проекту
Запропонувати вакансію
Пужко Оксана

Керівник логістики, закупівель, Керівник проекту

Заблоковано
75 000 грн.
 19 січня 2023  Місто: Київ
Вік:46 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота, плаваючий графік роботи
Рубрики: Логістика, доставка, склад; Телекомунікація та зв'язок; Торгівля, продажі, закупівлі
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Заступник керівника відділу логістики та закупівель
ТОВ «ІТ Дистриб'юшн» (Група MUK (https://muk.ua/) - авторизований дистриб'ютор комп'ютерної техніки та периферії світових виробників, ІТ обладнання та ПЗ), Київ
11.2017 − По теперішній час (6 років 5 місяців)
  • - контроль зовнішньоекономічних поставок по імпорту /експорту (перевезення авіа, авто, море Азія, Європа, США; митне очищення, доставка на склад/зі складу);
    - знання всіх процесів закупівель; навички побудови та організації закупівельних процесів;
    - розрахунок та мінімізація вартості доставки вантажів по різних напрямках перевезення (з урахуванням характеристик обладнання, що ввозиться/вивозиться, залежно від митних режимів, що застосовуються за угодами);
    - розробка та оптимізація планів навантаження автотранспорту;
    - організація, ведення (документообіг) та контроль поставок у митних режимах реекспорт, тимчасове ввезення, тимчасове вивезення обладнання;
    - організація, ведення (документообіг) та контроль не стандартних поставок (оформлення по Карточці КМУ/звільнення ПДВ);
    - розробка процедури і підготовка інструкцій у відділі по підготовці документів аналізу критичного імпорту для оплати (введено під час війни);
    - контроль оплат ПДВ на митниці по всій групі компаній;
    - взаємодія із сертифікаційними органами та структурами щодо отримання дозвільної документації, ліцензій;
    - організація взаємодії з транспортно-експедиторськими компаніями, підготовка/узгодження/укладення договорів на транспортно-експедиційне обслуговування, перевезення, митне оформлення, зберігання на МЛС;
    - робота по фінансовим питанням та документам, пов'язаних з перевезенням та закупівлею обладнання / ПЗ; компенсаціями від виробників;
    - розробка/підготовка договорів та інших документів необхідних за угодами імпорт/експорт;
    - вирішення складних, не стандартних завдань якісно і в стислі терміни;
    - розробка та ведення щотижневих, щомісячних, щоквартальних та річних звітів відділу;
    - розрахунок та надання звітності щодо відрахувань авторського права;
    - комунікація з суміжними відділами компанії (фінанси, продажі, бухгалтерія, юридичний відділ, відділи бренд менеджерів виробників, склад).
Менеджер з логістики (ЗЕД)
ТОВ «ТехноСерв Україна» (Системний інтегратор), Київ
01.2008 − 11.2017 (9 років 10 місяців)

- робота із закордонними та вітчизняними постачальниками на постачання обладнання, ПЗ та наданням послуг, комплексних послуг ЦОД: розміщення замовлень, погодження/контроль виконання умов та строків поставок/оплат, підготовка/узгодження з постачальниками та втягнути компанії договірної документації;

- розрахунок вартості поставок та організація перевезень з Азії та Європи;

- підготовка документів для митниці та сертифікації обладнання, контроль митного оформлення вантажів; організація процесу транспортування вантажів регіонами;

- ведення та контроль поставок з сервісного обслуговування обладнання: імпорт/експорт зап.частин; робота зі складом ЗІП; постачання / зберігання на складі тимчасового зберігання;

- робота із фінансовими документами;

- розробка бюджетів на логістику та забезпечення їх виконання;

- оптимізація логістичних процесів у компанії;

- планування та управління товарними запасами,

- координування роботою складу.

 Є рекомендації з даного місця роботи
Дилер менеджер по работі з дилерською мережею UMC і People Net
«MSG» холдинг (БО «Мобіком», Астел, Мобілочка) (Мобільний зв'язок), Київ
04.2007 − 12.2007 (7 місяців)

- розвиток та координування роботи дилерів (відкриття, закриття ТТ, забезпечення стандартів обслуговування клієнтів у ДТТ, дотримання договірних відносин, вирішення спірних питань, звітність з продажу),
- контроль та відповідальність за виконання ключових показників розвитку компанії (планів продажу, виконання brand-shop-ності та стратегічності),
- підтримка продажів, розрахунок комісійної винагороди;
- робота з документацією (договори, додатки, процедури, сертифікати).

 Є рекомендації з даного місця роботи
Account manager Beeline
«MSG» холдинг (БО «Мобіком», Астел, Мобілочка) (Мобільний зв'язок), Київ
11.2006 − 03.2007 (3 місяці)

- ведення та координування роботи компанії з оператором Beeline

- відкриття нових дилерських торгових точок

- договірні відносини з оператором та дилерами

- вирішення спірних питань

- навчання спеціалістів

Провідний спеціаліст відділу логістики та продажу (термінальне обладнання)
«MSG» холдинг (БО «Мобіком») (Мобільний зв'язок), Київ
05.2005 − 11.2006 (1 рік 6 місяців)

- планування, формування, розміщення замовлень, коригування їх з урахуванням обсягу продажу, залишків та акцій, що проводяться,
- контроль над виконанням замовлень (робота з постачальником);
- управління товарними залишками (аналіз залишків та розподіл товару між замовниками);
- робота з транспортними компаніями; складання графіків відвантажень, контроль відвантажень товару зі складу та доставки його до замовника;
- робота з договорами та фінансовими документами.

Група IT – компаній, «IT - Link»
Дилер менеджер (Оптова торгівля комплектуючими для збирання ПК, ноутбуків, мережевими, телекомунікаційними компонентами), Київ
03.2004 − 02.2005 (11 місяців)

- розробка схем із ведення взаєморозрахунків із клієнтами;
- контроль за дотриманням сторонами договірних зобов'язань (фінансові умови, своєчасність оплат, штрафні санкції);
- інформаційне обслуговування дилерів з доставки товару, вирішення спірних питань, пов'язаних з транспортним та гарантійним обслуговуванням;
- створення та оформлення документів; складання звітів.

Фахівець CUSTOMER SERVICE
ТОВ «SILVERSTONE» (Торгівля, група товарів – FMCG), Київ
08.2003 − 03.2004 (6 місяців)

- ведення бази даних;
- відстеження кредиторської заборгованості клієнтів;
- контроль за виконанням політики знижок компанії;
- складання первинної бухгалтерської документації (рахунків-фактур, податкових та видаткових накладних, коригування)

Спеціаліст відділу продажів
ПП «Посейдон і Ко» (Виробництво та продаж продуктів харчування), Київ
03.2002 − 08.2002 (5 місяців)

- приймання та обробка замовлень, оформлення відвантажувальної документації;
- ведення складського обліку, проведення інвентаризацій;
- складання замовлень на постачання продукції;
- ведення діловодства;
- оформлення договорів.

Освіта

Київський Міжнародний Університет Цивільної Авіації (НАУ) (Київ)
Економіки та управління (Менеджмент ЗЕД підприємств)
повна вища, 09.1994 − 06.1999 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта

 Курси про закінчення курсів митного брокера (отримання свідоцтво). 2008 (4 місяці)

Знання мов:

Англійська - Вище середнього, Українська - Професійний (експерт), Російська - Високий рівень (вільно)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: 1С, Windows, SAP, KEFALIO NETWARE
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Посвідчення водія (категорії В)

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору