UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Секретар, офіс-менеджер, діловод в Києві
  5. Секретар, офіс-менеджер, діловод
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяСекретар, офіс-менеджер, діловод

Заблоковано
10 000 грн.
  8 серпня 2023  Місто: Київ
Вік:32 роки
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: HR, управління персоналом; Офісний персонал

Досвід роботи

Спеціаліст з документообігу
ТОВ «Ліаком» (Оренда), Київ
12.2016 − 08.2023 (6 років 8 місяців)
  • ведення документації з оренди: складання договорів оренди, підготовка додаткових угод, актів прийомів-передачі приміщень, рахунків;
  • підготовка наказів та розпоряджень;
  • реєстрація, відправка та одержання документів, організація архіву, в т.ч., електронного;
  • підготовка звітів для керівництва та регіональних менеджерів;
  • ведення перемов з орендаторами;
  • виконання доручень директора, пошук, систематизація та аналіз необхідної інформації;
  • обробка вхідних дзвінків, електронної пошти;
  • організація життєдіяльності офісу, замовлення канцелярських та господарських товарів;
  • створення реєстрів відправок кореспонденції; контроль роботи кур’єра.
Помічник директора
ТОВ «Сучасні технології безпеки ЛТД» (Протипожежна безпека), Київ
06.2015 − 04.2016 (10 місяців)
  • ведення первинної документації: договорів, актів, наказів тощо;
  • створення актів виконаних робіт; виписка накладних в програмі OPZ;
  • підготовка комерційних пропозицій та рахунків, оформлення доручень;
  • робота з документами: складання, реєстрація та зберігання документів; роздрукування та брошурування проектів; підготовка тендерної документації;
  • ведення кадрового діловодства, в т.ч. табелів робочого часу, розробка посадових інструкцій;
  • переговори з третіми сторонами (підрядчиками, постачальниками, обслуговуючими організаціями);
  • обробка вхідних дзвінків, факсів, електронної пошти; отримання та відправлення кореспонденції;
  • контроль святкових та ювілейних дат;
  • прийом відвідувачів.
Фахівець І категорії Загального відділу
УНІА «Укрінформ» (Медіа), Київ
03.2013 − 01.2015 (1 рік 10 місяців)
  • складання та друк матеріалів, необхідних для роботи; приймання, передача та опрацювання інформації;
  • прийом дзвінків та факсимільних повідомлень; реєстрація отриманих і відправлених факсів;
  • отримання та реєстрація вхідної кореспонденції з АПУ, ВРУ, КМУ;
  • прийом і перевірка правильності оформлення підготовлених проектів документів, переданих керівнику на підпис, якісне їх редагування;
  • оформлення та реєстрація службових відряджень працівників;
  • організація зустрічей, нарад та прийом відвідувачів;
  • виконання доручень керівника;
  • оформлення вихідної документації, реєстрація і своєчасне відправлення кореспонденції по зовнішніх адресах, ведення обліку відправленої кореспонденції, оформлення документації на відправку.

Освіта

ПВНЗ «Європейський університет» (Київ)
«Документознавство та інформаційна діяльність»
повна вища, 09.2009 − 06.2012 (2 роки 9 місяців)
Коледж інформаційних технологій та землевпорядкування Національного авіаційного університету (Київ)
Діловодство
середньо-спеціальна, 09.2006 − 06.2009 (2 роки 9 місяців)

Знання мов:

Українська - Професійний (експерт), Російська - Високий рівень (вільно), Англійська - Нижче середнього

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: пакет Microsoft Office: Word, Excel, Outlook, Access, Power Point; FineReader; OPZ; 1С: Підприємство
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Здатність швидко навчатися, відповідальність, працьовитість, ввічливість, доброзичливість, уважність, стресостійкість, вміння працювати з великим обсягом інформації, аналітичний склад розуму
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Офіційне працевлаштування

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору