UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Івано-Франківську
  4. Резюме Секретар керівника, адміністратор, офіс-менеджер в
  5. Секретар керівника, адміністратор, офіс-менеджер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяСекретар керівника, адміністратор, офіс-менеджер

Заблоковано
9 000 грн.
 18 травня 2021  Місто: Івано-Франківськ
Вік:32 роки
Режим роботи:повний робочий день, позмінна робота
Рубрики: Офісний персонал; Реклама, маркетинг, PR; Торгівля, продажі, закупівлі

Досвід роботи

Менеджер з корпоративного обслуговування офісів
Торгово-виробнича компанія Сезам (Корпоративне обслуговування офісів канцелярським приладдям, роздрібна торгівля, інтернет-торгівля), Івано-Франківськ
05.2016 − 04.2021 (4 роки 11 місяців)

- організація і ведення продажу товарів, послуг компанії;
- організація роботи спеціалізованого магазину-складу, виставкового залу;
- організація ефективної реклами, акцій, систем мотивацій продажу;
- організації складського обліку, приймання та відвантаження товарів, продукції;
- організація напрацювань та обслуговування корпоративного та гуртового покупця;
- ведення обліку корпоративних покупців, опрацювання замовлень від корпоративних покупців та організація доставки товарів до офісу, складу компаній-клієнтів;
- робота з первинною документацією - виписка розхідних накладних, рахунків на попередню оплату, складання договорів з корпоративними клієнтами;
- функції з організації роботи касира, оператора ПК;
- функції з організації роботи сайту компанії – адміністрування сайту компанії, інтернет-продаж, ведення сторінок в соціальних мережах;
- організація роботи столу-замовлень на поліграфічні послуги компанії.

Менеджер з продажу послуг
Нетгруп-Калуш (Інтернет провайдер), Калуш
05.2013 − 02.2015 (1 рік 9 місяців)

- прямий продаж телекомунікаціних послуг фізичним та юридичним особам;
- складання договорів на обслуговування з юридичними особами, включаючи особисті виїзди на об’єкти;
- обов’язки оператора call-центру – приймання дзвінків, консультації клієнтів в телефонному режимі, виявлення технічних несправностей, складання графіку нових підключень спільно з технічною службою компанії;
- проведення абонентських оплат за послуги.

Освіта

Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу (Івано-Франківськ)
Управління та інформаційної діяльності,спеціальність – документознавець-аналітик, менеджер інформаційних систем
повна вища, 09.2008 − 07.2013 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта

 Курси в сфері розвитку, просування та монетизації інстаграм аккаунтів (SMM менеджмент, таргетинг) (2021)

Знання мов:

Англійська - Середній, Російська - Високий рівень (вільно), Українська - Професійний (експерт)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: впевнений користувач ПК, Internet, знання базових програм Microsoft Office, використовую графічні програми для створення контенту на інтернет-ресурсах. Робота з програмою 1С, версія 8.3 (4 роки досвіду)
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Мені подобаються завдання, в яких потрібно проявляти індивідуальну творчість, креативні ідеї. Вмію працювати в команді, дотримуватися правил та стандартів. Ціную чесність і робочу етику колег. Маю високий рівень трудової етики, і отримую задоволення від виконання завдання якісно та своєчасно. Швидко виконую поставлені завдання, готова легко підмінити будь-кого з членів команди, щоб завершити робочий процес. Займаюся самоосвітою. У вільний від роботи час займаюся вишиванням, є учасником музичної рок-групи.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору