UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Білій Церкві
  4. Резюме Секретарь, офис-менеджер, кассир торгового зала, диспетчер, оператор ПК в
  5. Секретарь, офис-менеджер, кассир торгового зала, диспетчер, оператор ПК
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Секретарь, офис-менеджер, кассир торгового зала, диспетчер, оператор ПК

Заблоковано
1 500 грн.
 22 січня 2017  Місто: Біла Церква
Вік:38 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Навики: • знання технічних комп’ютерних програм на рівні спеціаліста Microsoft Office, Excel, Paint, Outlook, Internet, Бухгалтерія 1С. • знання української та російської мови • вміння працювати з оргтехнікою, знання касового апарату. Особисті якості: уважність, відповідальність, здатність до навчання, якісне виконання поставлених завдань, вміння працювати в колективі, акуратність, бажання вчитися і підвищувати кваліфікацію. Досвід професійної та трудової діяльності: 2005-2006 рр. – ЗАТ «Росава» секретар керівника. - набір текстів - оформлення і ведення документації - побудова діаграм - створення презентацій - ведення бази даних 2007 -2008 рр. – ТОВ «Технополіс-1» менеджер з комерційних послуг. - оформлення накладних на побутову техніку - оформлення документів на доставку - видача акційних карток - робота на реcепшн, надання інформації клієнтам 2008 р. – ЗАТ «Альфа Банк» спеціаліст групи забезпечення продаж в Київському регіоні. - продаж банківських продуктів в торгових точках. - консультування клієнтів. - перевірка комплекту документів, пред’явлених клієнтом для оформлення кредиту. - введення даних заповненої анкети в клієнтську систему банку. - оформлення пакета документів. - контроль наявності та своєчасного розміщення поліграфії в торговій залі. 2009 -2010рр. – ПТ «Чесний ломбард» касир-оцінювач ювелірних виробів та побутової техніки. - оформлення кредитів клієнтам - оформлення відповідної документації - оцінка ювелірних виробів та побутової техніки - проведення касових операцій - ведення книги обліку касових операцій - формування звітів та інвентаризацій 2011-2012рр. – ПП «САМ» (фірма з виготовлення МДФ-фасадів) менеджер зі збуту. - приймання, обробка, архівування та реєстрація замовлень - створення цехових бланків - контроль строків виконання замовлень - вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами - оформлення супроводжувальної документації між офісом та виробництвом - оформлення накладних, прораховування замовлень - оформлення накладних на доставку замовлень клієнтам - формування звітів, проведення інвентаризаційОсвіта: 2002-2004 р. – Київський професійно-педагогічний коледж ім. А. Макаренка, спеціальність – оператор ПК, оператор комп’ютерного набору.2006 р. – Трейнинг ТОВ «Фоззі-Фуд» «Якісне обслуговування покупців» (сертефікат).

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору