UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Системный администратор, IT Support, IT Engineer в Києві
  5. Системный администратор, IT Support, IT Engineer
Запропонувати вакансію
Резюме Системный администратор,  IT Support, IT Engineer
Баранов Олекандр

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяСистемный администратор, IT Support, IT Engineer

Заблоковано
40 000 грн.
 22 листопада 2022  Місто: Київ
Вік:35 років
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: IT, WEB фахівці; Телекомунікація та зв'язок; Робота за кордоном
Готовий до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Головний спеціаліст відділу підтримки користувачів управління технічної підтримки Департаменту інформаційних технологій
АТ "МР Банк" (Банк), Київ
09.2018 − По теперішній час (5 років 7 місяців)
  • Підтримка користувачів у роботі програмних комплексів банку (Б2, Siebel, SAP Portal, TerraData, Citrix, Докс, iFOBS, IsCArd, Jira, HP Service Desk).
  • Моніторинг навантаження на сервери та системи (Grafana, Icinga).
  • Діагностика та усунення несправностей програмного та апаратного забезпечення.
  • Спілкування з клієнтами.
  • Ідентифікація рішень/обхідних шляхів для якнайшвидшого вирішення проблем.
  • Управління підтримкою з віддаленим доступом або без нього.
  • Визначення першопричини проблеми.
  • Передача невирішених проблем / співпраця з внутрішніми командами.
  • Контроль стану каналів зв'язку відділень банку та інформаційних систем.
  • Створення щотижневих звітів щодо роботи інформаційних систем банку.
  • Забезпечення навчання клієнтів, якщо це необхідно, через прогалини в знаннях щодо використання продуктів/бізнесу.
  • Адміністрування Microsoft SCCM.
  • Встановлення, налагодження та супроводження OC Windows 7-10.
  • Встановлення, налагодження та супроводження MacOS (iPadOS, WatchOS, iOS)
  • VMWare, Hyper-V.
  • AD, DHCP, DNS, TCP/IP
  • HTML, CSS, GitHub
  • ISAM ESSO Access Admin
Junior Support IT Engineer
Infopulse (IT), Житомир
03.2018 − 06.2018 (3 місяці)
  • Вирішення інцидентів в ІТ-сфері: виконання базового усунення несправностей та виправлення подій відповідно до визначених процедур
  • Ескалація інцидентів до 2-ї лінії підтримки
  • Підтримка віддаленого робочого столу (платформа Windows)
  • Базове адміністрування сервера (платформа Windows)
Оператор комп'ютерного набору 2-ї категорії сектора зв'язку та телекомунікацій
Місце роботи Управління патрульної поліції у м. Житомирі Департаменту патрульної поліції (Поліція), Житомир
04.2016 − 12.2016 (7 місяців)
  • Супровід комп'ютерної техніки
  • Робота із базами даних
  • Своєчасне оновлення програмного та технічного забезпечення
  • Захист інформації
  • Резервне копіювання
  • Робота в відеоматеріалами та відео регістраторами
Головний спеціаліст із супроводу програмних систем
Управління праці та соціального захисту населення Корольовської районної ради міста Житомира (Орган влади), Житомир
10.2012 − 04.2016 (3 роки 6 місяців)
  • Супровід комп'ютерної техніки.
  • Робота із базами даних.
  • Своєчасне оновлення програмного та технічного забезпечення.
  • Захист інформації.
  • Резервне копіювання

Освіта

Житомирський державний технологічний університет (Житомир)
Система управління та автоматики | Спеціаліст з систем управління та автоматики
повна вища, 09.2010 − 07.2011 (9 місяців)
Житомирський державний технологічний університет (Житомир)
Системна інженерія | Бакалавр з системної інженерії
незакінчена вища, 09.2008 − 06.2010 (1 рік 9 місяців)
Житомирський військовий Інститут ім. С.П. Корольова Національного Авіаційного Університету (Житомир)
Технічне забезпечення функціонування автоматизованих систем управління | Молодший лейтенант запасу
повна вища, 09.2008 − 07.2010 (1 рік 9 місяців)
Житомирський технологічний коледж (Житомир)
Обслуговування комп’ютерних та інтелектуальних систем та мереж | Молодший спеціаліст-технік з обчислювальної техніки
середньо-спеціальна, 09.2004 − 08.2008 (3 роки 11 місяців)

Додаткова освіта

 Successfully completed training program in Linux Administration Basics (Укрина, Житомир), 2008
 Administering System Center Configuration Manager (Course 20703-1), 2019
 Automating Administration with PowerShell (Course 10961C), 2020
 Supporting and Troubleshooting Windows 10, 2021

Знання мов:

Англійська - Середній, Російська - Професійний (експерт), Українська - Професійний (експерт)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Досвід програмного забезпечення: • Windows 7-11. • MacOS X El Capitan- Ventura. • MS Office 2007-2021. • Citrix. • SCCM. • DHCP. • AD. • DNS. • TCP/IP. • VMWare. • Hyper-V • TeamViewer. • AmyAdmin • mstsc. • DameWare. • VNC. • Radmin. • R-Studio. • HTML • CSS • GitHub Досвід з апаратним забезпеченням: Мережеве обладнання – TP-Link, D-Link, Asus, Zyxel, Netis, Tenda, Xiaomi ПК Enterprise / Моноблоки – Apple, HP, Lenovo, Asus, Dell, Acer, MSI, Xiaomi та інші. Комп'ютерна периферія – Gigabyte, Intel, AMD, Nvidia, ASRock, Asus, MSI, Palit, Samsung, Kingston, OCZ, ADATA, Apacer, Goodram, Transcend, WD та інші.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору