UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Сумах
  4. Резюме Спеціаліст відділу кадрів, Офіс-менеджер в
  5. Спеціаліст відділу кадрів, Офіс-менеджер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Спеціаліст відділу кадрів, Офіс-менеджер

Заблоковано
  5 вересня 2019  Місто: Суми
Вік:45 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: HR, управління персоналом; Офісний персонал

Опис

Лашутко Оксана Іванівна

Особисті дані:

Дата та місце народження

31 грудня 1978 р., м. Суми

Сімейний стан:

Заміжня. Маю доньку 21 років.


Освіта


1997 - 1999 р.р.

Сумський кооперативний технікум.

Кваліфікація: бухгалтер.

Форма навчання: заочна.


2002-2007 р.р.

Сумський державний педагогічний університет ім.А.С.Макаренка

Кваліфікація: вчитель англійської мови та основ інформатики.

Форма навчання: заочна.


Досвід роботи


1996 р.- 1997 р.

Оператор транспортного підприємства ДП «Укратранс-Суми».


1997 р.- 2001 р.

Старший касир підприємства ДП «Укртранс-Суми».


2002 р.-2005 р.

Завідувач канцелярією ТОВ «Суми ТЕКо».


2006 р.-2007 р

Менеджер-логіст ПП.


2007 р.-2008 р.

Секретар-друкарка Сумської районної ради.


2008 р.-2009 р.

Головний спеціаліст відділу організаційного забезпечення діяльності апарату Сумської районної ради.


2009 р. – 06.2012

Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату Сумської районної державної адміністрації.

Функції:

- Здійснення керівництва діяльністю відділу, розподіл обов’язків між працівниками та контроль їх роботи;

- вирішення кадрових питань у відповідності до чинного законодавства;

- організація підготовки проектів розпоряджень, доручень, рішень, проведення перевірок виконання актів законодавства, розпоряджень та рішень органу виконавчої влади, що входить до компетенції відділу;

- забезпечення роботи з ведення діловодства ;

- організація та проведення навчання сільських і селищних голів, секретарів сільських рад;

- надання консультацій, висновки з питань діяльності органів державної виконавчої влади та місцевого самоврядування;

- забезпечення організаційної підготовки засідань колегії, нарад при голові райдержадміністрації, семінарів, навчань, зустрічей з іноземними гостями;

- ведення, облік, зберігання особових справ, трудових книжок працівників, підготовку графіків відпусток, документів, необхідних для розгляду призначення пенсійного забезпечення, видачу службових посвідчень, довідок, документів для відрядження працівників;


Квітень 2013- лютий 2014

Керівник громадської приймальні народного депутата України.


Лютий 2014- травень 2015

Головний спеціаліст відділу контролю апарату Сумської обласної державної адміністрації.


Травень 2015

З 26.03.2019 –завідувач сектору контролю та роботи зі зверненнями громадян

Завідувач сектору контролю та роботи зі зверненнями громадян управління охорони здоров’я Сумської обласної державної адміністрації.

Функції:

- Здійснення обліку та контролю за виконанням документів органів влади вищого рівня, центральних органів виконавчої влади, розпоряджень і доручень голови Сумської обласної державної адміністрації, наказів управління охорони здоров’я, наказів Міністерства охорони здоров’я України та реагування на депутатські запити і звернення народних депутатів та депутатів місцевих рад, відповідальність за виконання яких покладена на начальника управління.

- Надання методичної допомоги з питань організації контролю працівникам управління та лікувально-профілактичних закладів області.

- Здійснення аналізу стану організації контролю за результатами перевірок на основі інформаційно-статистичних даних.

- організація та проведення нарад, семінарів, конференцій з питань організації діловодства,контролю та звернень громадян.

- Бере участь у розробленні нормативних та організаційно- методичних документів з питань, що належать до компетенції відділу.

- планування роботи сектору з питань контролю.

- Забезпечення організації роботи управління з питань:

доступу до публічної інформації;

розгляд у визначений законодавством строк звернень громадян та їх об’єднань;

роботи з укомплектування, зберігання, обліку, використання та передавання документів Національного архівного фонду до Державного архіву Сумської області.


Додаткова інформація

Особисті якості

Цілеспрямованість, сумлінність , уміння доводити почате до кінця, комунікабельність, пунктуальність, чесність, порядність.

Навички

MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point, Outlook), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera) і E-mail (Outlook Express). Є домашній ПК із доступом в Internet.

Іноземні мови

Українська –вільно, російська – вільно, англійська базова.

Дата складання

23 липня 2019 року

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору