UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Сумах
  4. Резюме Управляющий персоналом в
  5. Управляющий персоналом
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Управляющий персоналом

Заблоковано
10 000 грн.
 23 липня 2018  Місто: Суми
Вік:39 років
Режим роботи:
Рубрики: HR, управління персоналом; Офісний персонал

Досвід роботи

Освіта

СВИРВиА
військові науки, спеціаліст військового управління, офіцер тактичного рівня
повна вища, 07.2002 − 07.2006 (4 роки )

Знання мов:

английский - Професійний (експерт)

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: английский язык, аналіз і аналітика, ділова переписка, ведення справ, оформлення документів, підготовка наказів, положень, розпоряджень, грамотність, робота на ПК, MS Word, Office Excel

Освіта: вища, спеціаліст з відзнакою (2002-2006 р.р., Військовий інститут РВіА Сумського Державного Університету).

Спеціальність: військові науки, спеціаліст військового управління, офіцер тактичного рівня.

Досвід роботи:

24.06.2006 -21.05.2008

начальник обслуги (в/ч А1546, м. Кременчук), старший лейтенант.

Обов’язки: робота з персоналом, ведення документації, обслуговування техніки.

21.05.2008 - 18.05.2012

командир взводу (в/ч А1476, м. Суми), старший лейтенант.

Обов’язки: робота з персоналом, ведення документації, обслуговування техніки.

18.05.2012- 18.05.2013

начальник відділення офіцерів запасу і кадрів (Роменсько - Недригайлівський ОМВК, м. Ромни), капітан.

Обов’язки: організація роботи підлеглого персоналу, кадрова робота, аналіз і облік інформації, проведення звітів, ділова переписка, ведення справ, підготовка наказів, положень, розпоряджень.

18.05.2013- 02.05.2018

офіцер відділення організації та діяльності Військової служби правопорядку в Рівненському гарнізоні (Рівненський зональний відділ Військової служби правопорядку, м. Рівне), капітан.

Обов’язки: ділова переписка, ведення справ, організація роботи персоналу та роботи відділення по напрямку, проведення звітів, аналіз і облік інформації, ділова переписка, ведення справ.


Додаткова інформація:

Знання іноземних мов: англійська (відповідає показникам стандартизованих мовних рівнів аудіювання, читання, письмо – 2, говоріння - 1).

Особисті якості: відповідальність, чесність, уважність, виконавча дисципліна, самоосвіта, швидка навчаємість, потяг до підвищення професійного рівня, кар’єрний ріст, адаптація до змін, доброзичливість, повага, самодисципліна, прийняття продуманих самостійних рішень, аналіз і аналітика, ділова переписка, ведення справ, оформлення документів, підготовка наказів, положень, розпоряджень, грамотність, робота на ПК, MS Word, Office Excel.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору