Освіта
ЧНУ ім. Ю. Федьковича (Чернівці)
Географічний, середня освіта (географія)
повна вища, 09.2017 − 06.2021 (3 роки 9 місяців)
ВПХУ №5 (Чернівці)
живописець
середньо-спеціальна, 09.2013 − 06.2016 (2 роки 9 місяців)
Знання мов:
Українська - Професійний (експерт), Російська - Професійний (експерт), Англійська - Вище середнього
Додатково: ЄВІ (англ.мова) - 189
Додаткова інформація
Знання комп'ютера, програм: Пакет Microsoft Office; Робота в Paint Tool Sai, Adobe Illustrator
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Наукові досягнення:
1) Алєксєєв В.В. Застосування візуалізаційних засобів у викладанні фізичної географії у школі (кер. доц. Холявчук Д.І.). «Географічні дослідження: історія, сьогодення, перспективи»: зб. тез. доп. міжнарод. наук. студ. та аспір., присвяченої пам’яті професора Г. П. Дубинського (ХНУ ім. В. Каразіна, 09.04.2020). С. 80-84. URL : https://physgeo.univer.kharkov.ua/files/conference/stud_2020.pdf
2) Алєксєєв В.В. Творча візуалізація як метод пізнання фізичної географії України (кер. доц. Холявчук Д.І.). Матеріали студентської наукової конференції: зб. ст. тез (ЧНУ ім. Ю. Федьковича, 21.04.2021). С. 4-5.
3) Алєксєєв В.В. Візуалізація культурного ландшафту на уроках шкільної географії. "Культурний ландшафт як географічний феномен" : конф. зб. тез. доп. (ЧНУ ім. Ю.Федьковича, 25.09.2021).
4) Алєксєєв В.В., Ковбиш Б.Ю., Кушнірюк І.Ю., Софійчук І.Я., Холявчук Д.І. Візуалізація географічної інформації (на прикладі Українського степу). Інноваційна педагогіка, 2022. вип. 48, т. 1, р. 5. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті. С. 1-8. URL : http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2022/48/part_1/40.pdf
5) Алєксєєв В.В., Холявчук Д.І. Застосування онлайн-ресурсів для інтегрованого вивчення розвитку природи Землі у природничих шкільних курсах. Інноваційна педагогіка, 2022. вип. 50, т. 2, р. 5. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті. С. 1-6. URL :
http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2022/50/part_2/34.pdf
У 2022 році здобув перемогу в першому (єдиному) етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей (спеціалізація «Методика навчання природничо-математичних дисциплін»).