UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Бухгалтер, Менеджер в Києві
  5. Бухгалтер, Менеджер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Бухгалтер, Менеджер

Заблоковано
14 000 грн.
 17 грудня 2018  Місто: Київ
Вік:47 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Офісний персонал
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 

Досвід роботи

Освіта

повна вища,  −

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 

Прошу розглянути мою кандидатуру на посади

«бухгалтер, менеджер-бухгалтер, менеджер»

Ціль: зміна діяльності, розширити знання на практиці, вищий рівень заробітної плати. З великим бажанням вчитися новому.

Резюме

Познахор Людмила Анатоліївна

31.08.1976 р.н.

Освіта: вища.

1991-1994р. ВПУ №45

2007-2012р. КИЇВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ ТУРИЗМУ, ЕКОНОМІКИ І ПРАВА

Факультет :економіки і менеджменту.

Спеціальність: облік та аудит.

Досвід роботи:

Даний час – не працюю.

20.11.2017 – 14.09.2018 ТОВ «Мілкіленд Україна» адміністратор комерційного департаменту ;

01.11.2012р.- 17.11.2017 – ТОВ «ЕКО ЛІС» бухгалтер;

20.03.2007р. – 31.07.2012р. – ТОВ «СЦ ПрагаАвто» - економіст з фінансової діяльності підприємства;

22.11.2004р.- 28.02.2007р. – ТОВ «Тризет» - головний касир;

12.06.2003р.- 31.12.2003р. – ТОВ «Спорт Версія» - касир-букмекер;

02.10.1995р. – 01.10.1996р. – ТОВ «Слай» - продавець.

Навички :

- користувач MS Office (Excel, Word, Outlook, Power Point), 1-C підприємство(7.7; 8.1; Облік; Облік - Холдінг);

- M.E.Doc (податкові вхідні до 350 за місяць –вихідні до 500 );

- обробка первинної документації (рахунки, видаткові, податкові, повернення, послуги, ТТН, прибуткові накладні, акти звірок); оновлення прасів - внесення цін, правка прайсів, контроль за змінами цін, внесення акцій; внесення інформації по клієнтах;

- взаємодія з заводами - консультування працівників заводу від оператора до директора;

- облік складських залишків, інвентаризація;

- робота з касою, пост-терміналом, інкасація, касова документація, первинна документація, робота з грошима, заповнення доручень, підбір та підготовка персоналу);

- управлінська звітність;

- участь в складанні бюджету компанії;

- нарахування та контроль виплати заробітної плати(управлінська база);

- клієнт банк ( підготовка платежів, рознесення та набрання платежів);

- контроль підзвітів (управлінська база);

- облік основних засобів (управлінська база);

- ведення бази даних матеріалів та комплектуючих;

- облік показників та результатів виробничої діяльності підприємства;

- взаєморозрахунки з постачальниками та покупцями(дебіторська та кредиторська заборгованість).

­­­­­­­­­­­­­­ -------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Додаткові навички:

- диплом майстра перукаря;

- водійські права;

- бухгалтерські курси;

- фінансові курси.

Особисті якості :

- цілеспрямованість;

- відповідальність;

- порядність;

- старанність;

- вмію працювати в команді.

Бажана заробітна плата від 14 000 грн.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору