UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Луцьку
  4. Резюме Юрисконсульт, заступник/керівник юридичного відділу в
  5. Юрисконсульт, заступник/керівник юридичного відділу
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Юрисконсульт, заступник/керівник юридичного відділу

Заблоковано
8 000 грн.
 22 січня 2017  Місто: Луцьк
Вік:39 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Юриспруденція, право

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: • повний юридичний супровід діяльності товариства; • керівництво правовою роботою центрального офісу та відокремлених підрозділів (гіпермаркетів) в т.ч. - в інших містах; • адміністрування (в підпорядкуванні – юристи гіпермаркетів), формування та реалізація планів юрвідділу, бюджетування; • договірна робота (договори поставки, маркетингових послуг, сервісного обслуговування магазинів, оренди, зовнішньоекономічні контракти та ін. – аналіз правових ризиків при підготовці договорів різного рівня складності, протоколи розбіжностей, участь в переговорах); • судова практика (господарські суди – стягнення заборгованості, адміністративні суди – оскарження рішень податкової служби, місцеві суди – адміністративні правопорушення, досудове та позасудове врегулювання спорів); • корпоративне право (реєстрація ТзОВ, відокремлених підрозділів, оформлення положень, протоколів загальних зборів, наказів, проведення змін в реєстраційних документах, супровід банкрутства, розробка внутрішньої документації - інструкції, положення, колективні договори, накази, правила внутрішнього трудового розпорядку); • оформлення та супровід дозвільних документів (ліцензії на торгівлю алкоголем, тютюном, патенти на торгівельну діяльність, дозволи на режим роботи, дозволи на об’єкт зовнішньої реклами, ліцензії на торгівлю піротехнічними засобами та ін.); • супровід перевірок податкової служби та оскарження актів податкової, податкових повідомлень-рішень в адміністративному та судовому порядку; • відповіді на запити контролюючих органів (податкова служба, антимонопольний комітет, податкова міліція, органи внутрішніх справ, органи місцевої влади та самоврядування); • аналіз чинного законодавства та ознайомлення працівників із актуальними змінами, навчання працівників в сфері захисту прав споживачів, роботи зі скаргами/зверненнями, правами та обов’язками учасників торгівельних відносин, правилами поведінки при проведенні перевірок, оформленні нещасних випадків на підприємстві та ін.; • юридичний аудит структурних підрозділів компанії, оптимізація процесів внутрішнього документообігу; • організація інформаційної безпеки на підприємстві, правила роботи з різними категоріями документів та поведінки з правоохоронними органами та іншими силовими структурами в надзвичайних ситуаціях; Дата: 07.2006р.- 01.2008р. Заклад Обласна дирекція ЗАТ “СК Кредо-класик” (страхові послуги) Місцезнаходження Рівне, Україна Посада в.о. Аварійного комісара, спеціаліст Центру обслуговування клієнтів малого і середнього бізнесу Дата: 02.2008р. – 05.2011р. Заклад Приватне підприємство “ВіР” (виробництво та реалізація вікон та дверей) Місцезнаходження Луцьк, Україна Посада Юрисконсульт Опис роботи • повний юридичний супровід господарської діяльності виробничо-торгового підприємства Дата: 10.2011р. – 03.2013 Заклад ПАТ «Луцьк Фудз» (виробництво та реалізація продуктів харчування) Місцезнаходження Луцьк, Україна Посада Начальник юридичного відділу Дата: 03.2013р. – по даний час Заклад ТОВ «--------------------» (мережа гіпермаркетів продуктового спрямування) Місцезнаходження Луцьк, Україна Посада Керівник юридичного відділуЗаклад: Національний університет "Острозька академія" Факультет юридичний, денне відділення, державна форма навчання Кваліфікація юрист Дата закінчення 2006 рікЗнання мов: українська, російська - вільно, англійська - розмовна. Додаткова інформація: стресостійкість, презентаційні здібності, комунікабельність, дипломатичний підхід до вирішення питань, відповідальність, вміння працювати в колективі, швидко навчаюсь. Досвід проведення переговорів, зустрічей. Знання ПК, офісних, правових програм, офісної оргтехніки на рівні впевненого користувача.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору