UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Одесі
  4. Резюме Юрист, офіс-менеджер в
  5. Юрист, офіс-менеджер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяЮрист, офіс-менеджер

Заблоковано
10 000 грн.
 18 січня 2019  Місто: Одеса
Вік:34 роки
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, часткова зайнятість
Рубрики: Консалтинг; Офісний персонал; Юриспруденція, право
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 

Досвід роботи

Помічник адвоката
Адвокат (Надання юридичних послуг фізичним та юридичним особам.), Одеса
09.2014 − По теперішній час (9 років 7 місяців)

- юридичний супровід реєстраційних дій щодо клієнтів: юридичних осіб, ФОП;

- робота із проектами господарських договорів;

- договірна робота: укладання, внесення змін, юридичне супроводження виконання та розірвання договорів оренди та інших договорів (договорів про надання послуг, підряду, поставки тощо);

- складання різних юридичних документів (позовних заяв, клопотань, актів, заяв, скарг, процесуальних документів, протоколів, довіреностей та ін.);

- ведення претензійно-позовної роботи;

- моніторинг і аналіз змін в законодавстві;

- інша юридична робота.

 Є рекомендації з даного місця роботи
Юрисконсульт
Споживче товариство (Здача в оренду приміщень, торговельна діяльність.), Ланівці
02.2010 − 04.2012 (2 роки 2 місяці)

- Правова робота на підприємстві, і в структурних підрозділах;

- Перевірка щодо відповідності чинному законодавству проектів наказів, положень, розпоряджень та інших документів підприємства;

- Оформлення господарських договорів;

- Робота з договорами (складання, аналіз тощо) оренди, лізингу, поставки, купівлі-продажу, надання послуг, тощо;

- Супровід проведення необхідних нотаріальних дій;

- Складання позовних заяв, відповіді на позовні заяви, захист інтересів підприємства у суді;

- Складання претензій, відповіді на претензії;

- Робота з органами місцевого самоврядування,правоохоронними органами;

- Отримання дозволів, погоджень в Державних органах виконавчої влади;

- Отримання та поновлення ліцензій для видів господарської діяльності, які підлягають ліцензуванню;

- Реєстрація створення та припинення діяльності ФОП, ТОВ;

- Підготовка, реєстрація, внесення змін до установчих документів компаній;

- Представлення інтересів підприємства в суді, в державній виконавчій службі, поліції;

- Консультування працівників підприємства з питань чинного законодавства;

- Здійснювати облік і зберігання судових справ, що знаходяться у провадженні і закінчені виконанням.

Освіта

Київський національний торговельно-економічний університет (Київ)
"Правознавство"
повна вища, 02.2012 − 02.2013 (1 рік )
Львівський державний університет внутрішніх справ (Львів)
"Правознавство"
повна вища, 09.2009 − 06.2011 (1 рік 9 місяців)
Коломийський економіко-правовий коледж, Київського національного торговельно-економічного університету. (Коломия)
"Право"
середньо-спеціальна, 09.2005 − 06.2009 (3 роки 9 місяців)

Знання мов:

Українська - Професійний (експерт)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Досвід роботи з комп’ютером: операційні системи (Windows), програми (текстові редактори, електронні таблиці, графічні пакети), Microsoft Office 2007/10, Liga, ресурси Internet; Володіння оргтехнікою: (факс, модем, сканер, копіювальне обладнання, тощо);
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 1. Налаштування контекстної реклами Google AdWords - 1 рік; 2. Налаштування контекстної реклами Google AdWords - 1 рік; 3. Створення реклами для збільшення потоку клієнтів,підняття продаж - 1 рік; 4. Створення реклами для збільшення потоку клієнтів,підняття продаж - 1 рік; 5. Пошук персоналу - 1 рік; 6. Навички роботи з комп’ютером Windows, Word, Excel, Internet.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Здобути бажану посаду, розвиватись професійно.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору