UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Юрист, юрисконсульт, начальник юридического отдела, руководитель в Києві
  5. Юрист, юрисконсульт, начальник юридического отдела, руководитель
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Юрист, юрисконсульт, начальник юридического отдела, руководитель

Заблоковано
  8 листопада 2017  Місто: Київ
Вік:40 років
Режим роботи:
Рубрики: Виробництво; Керівництво; Юриспруденція, право

Досвід роботи

начальник юридичного департаменту
Товариство з обмеженою відповідальністю «Центрумікс» (ювелірне виробництво, оптова та роздрібна торгівля)
09.2016 − 06.2017 (9 місяців)
Робота, пов’язана з повним забезпеченням правового обслуговування компанії; претензійно-позовна робота; представництво інтересів компанії перед державними органами управління, правоохоронними, судовими органами, органами державної виконавчої служби, нотаріату та інших організаціях; ведення договірної роботи (аналіз та підготовка договорів постачання, консигнації, спільної діяльності, переведення боргу, матеріальної відповідальності, надання послуг, оренди, перевезення, контрактів ЗЕД тощо), підготовка протоколів загальних зборів учасників товариства з питань відчуження часток, виключення з товариства, зменшення статутного капіталу, виходу зі складу учасника, надання згоди на вчинення правочинів, внесення змін до статуту, підготовка та подання документів для реєстрації товариства; розробка внутрішніх документів товариства (статут, протоколи загальних зборів, правила трудового розпорядку, колективний договір, положення про обробку персональних даних і т.д.) виконання функцій начальника відділу кадрів. Дочірнє підприємство «Ельтон-Дніпро» Закритого акціонерного товариства «Ельтон» та Товариство з обмеженою відповідальністю «Центрумікс» входять до складу однієї корпорації.
начальник юридичного відділу
Дочірнє підприємство «Ельтон-Дніпро» Закритого акціонерного товариства «Ельтон» (Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна, ювелірне виробництво)
10.2015 − 09.2016 (11 місяців)
Робота, пов’язана з повним забезпеченням правового обслуговування компанії; претензійно-позовна робота; представництво інтересів компанії перед державними органами управління, правоохоронними, судовими органами, органами державної виконавчої служби, нотаріату та інших організаціях; договірна робота (розробка, підготовка, укладання договорів), виконання функцій начальника відділу кадрів. Дочірнє підприємство «Ельтон-Дніпро» Закритого акціонерного товариства «Ельтон» та Товариство з обмеженою відповідальністю «Центрумікс» входять до складу однієї корпорації.
заступник начальника управління – начальник відділу правового супроводження перевірок юридичного управління
Державна податкова інспекція у Святошинському районі ГУ ДФС у м. Києві
04.2015 − 08.2015 (3 місяці)
Організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог законодавства, інших нормативних актів керівниками та працівниками ДПІ під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов'язків, а також представлення інтересів ДПІ в судах; забезпечення захисту прав і законних інтересів платників податків і громадян при оскарженні ними рішень органів ДФС, якщо вони обмежують їх права, установлені законами України, в адміністративному порядку; роз'яснення законодавства України про права і порядок захисту законних інтересів платників податків; методичне забезпечення організації розгляду скарг (заяв) платників податків та перевірка стану роботи ДПІ з цих питань; узагальнення та аналіз причин і наслідків розгляду скарг (заяв) платників податків на рішення органів ДФС, а також вивчення причин надходження скарг і внесення керівництву пропозицій, спрямованих на попередження порушень у діяльності органів ДФС при визначенні сум податкових зобов'язань та застосуванні штрафних (фінансових) і адміністративних стягнень до платників податків, їх посадових осіб, громадян та вдосконалення роботи органів ДФС з питань розгляду скарг платників податків, правове супроводження перевірок.
помічник судді
Вищий адміністративний суд України
05.2010 − 02.2013 (2 роки 9 місяців)
судова палата з розгляду справ зі спорів: за участю органів доходів і зборів щодо обмеження здійснення грального бізнесу; з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства; за участю органів доходів і зборів у сферах валютного регулювання і валютного контролю, грошового обігу та розрахунків; справи зі спорів з приводу оскарження актів, дій чи бездіяльності Верховної Ради України, Президента України, Вищої ради юстиції, а також рішень, дій чи бездіяльності Вищої кваліфікаційної комісії суддів України. Контроль надходження та приєднання до судової справи відповідних матеріалів; підготовка проектів постанов та ухвал; координація роботи секретаря судового засідання та надання йому методичної та практичної допомоги, в тому числі із забезпечення фіксування судового процесу технічними засобами; здійснення перевірки своєчасності оформлення журналів судового засідання у справах, що знаходяться в провадженні судді; здійснення контролю за своєчасною здачею секретарем судового засідання судових справ, розглянутих під головуванням судді; здійснення підготовки та оформлення статистичних даних, звітів, узагальнень, інформації про кількість і стан розгляду суддею справ усіх категорій тощо; вивчення та узагальнення практики розгляду справ і застосування законодавства; аналіз повідомлення засобів масової інформації з питань судочинства, підготовка пропозицій щодо необхідності реагування на такі повідомлення відповідно до чинного законодавства; внесення до автоматизованої системи документообігу суду тексти судових рішень.
помічник заступника голови суду, радник заступника голови суду, помічник судді
Київський апеляційний господарський суд
03.2007 − 05.2010 (3 роки 1 місяць)
судова палата з розгляду справ, що виникають з податкових та інших відносин, пов’язаних з державним регулюванням діяльності господарських суб’єктів. Вивчення та узагальнення практики розгляду заступником голови суду судових справ і застосування законодавства; підготовка проектів рішень та ухвал, підготовка та оформлення статистичних даних, узагальнень, інформації про кількість та стан розгляду заступником голови суду справ усіх категорій тощо; розробка пропозицій до проектів планів роботи суду; аналітична робота з виконання планів роботи суду; експрес-аналіз з різних правових проблем, а також проблем організаційного забезпечення судової діяльності підготовка судових справ до розгляду в судовому засіданні; вивчення матеріалів справ, здійснення підбору законодавства та матеріалів судової практики, необхідних для розгляду конкретних судових справ; підготовка довідок, інформаційних листів, повідомлень, інших матеріалів, які пов'язані з розглядом справ; участь у попередній підготовці до розгляду судових справ, підготовка проектів повідомлень, запитів, листів тощо, пов'язаних із розглядом конкретних справ; контроль надходження та залучення відповідних матеріалів і документів до судових справ; контроль за підготовкою судових засідань; перевірка правильності та своєчасності оформлення протоколів судового засідання у справах; контроль за своєчасною здачею секретарем судового засідання судових справ; координація роботи секретаря судового засідання із своєчасного та якісного забезпечення процесу розгляду судових справ та матеріалів, надаючи при цьому методичну та практичну допомогу; вивчення повідомлення засобів масової інформації з питань здійснення правосуддя, підготовка відповідних пропозицій та матеріалів.
провідний спеціаліст аналітично-статистично-інформаційного відділу
Київський міжобласний апеляційний господарський суд
03.2006 − 02.2007 (10 місяців)
ведення судової статистики, підготовка та подання статистичних звітів до вищестоящих інстанцій; інформаційно-аналітичне забезпечення суду, суддів та працівників апарату суду; контроль за виконанням планів роботи суду, наказів, розпоряджень та доручень вищих судових інстанцій, керівництва суду; оперативне надання необхідної інформації на запити, що надходять до господарського суду; облік, систематизація та аналіз матеріалів, які містять правову інформацію; забезпечення суддів, працівників апарату суду нормативно-правовими актами, спеціальною науковою літературою, матеріалами судової практики; комплектування, обробка бібліотечних фондів.
секретар судового засідання
Київський міжобласний апеляційний господарський суд
06.2005 − 08.2006 (1 рік 2 місяці)
здійснення судових викликів та повідомлень в справах; оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду; перевірка прибуття і з'ясування причини неприбуття осіб, яких викликано до суду; перевірка осіб, які викликані в судове засідання, та зазначення на повістках час перебування в суді; фіксування судового засідання технічними засобами згідно з Інструкцією про порядок фіксування судового процесу технічними засобами; ведення журналу судового засідання, протоколу судового засідання; запис відеофонограм на носії відеозапису; виготовлення копій судових рішень у справах; оформлення для направлення копій судових рішень сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі й фактично не були присутніми в судовому засіданні при розгляді справи; оформлення матеріалів судових справ і здійснення передачі справ до канцелярії суду; внесення до автоматизованої системи документообігу суду відповідні технічні документи щодо реєстрації процесуальних дій, відомості щодо розгляду справ та матеріалів, причини не розгляду справ (відкладення або оголошення перерви), причини зупинення провадження у справах; відомості про вручення особам, які беруть участь у справі, судових повісток та копій судових рішень
секретар
АТ «Україна-Холдинг-Лізинг»
07.2000 − 08.2000 (1 місяць)
облік, реєстрація, розгляд і підготовка вхідної кореспонденції для доповіді керівництву; оформлення (в тому числі друкування) і розсилка розподільних документів, листів, телеграм, телефонограм, факсів, і т. п.; підготовка по вказівці керівника і узгодження зі структурними підрозділами проектів окремих наказів, довідок, листів, відрядних посвідчень і інших документів; оформлення протоколів розсилок виписок з них; аналіз довідок і доповідей структурних підрозділів з висновками і пропозиціями по них; підготовка і своєчасна розсилка матеріалів до засідань, нарад, конференцій, семінарів і з'їздів; прийом і реєстрація заяв, пропозицій і скарг від громадян; організація прийомів відвідувачів; прийом, реєстрація, зберігання, облік, доставка по підрозділах і розсилка вхідної, вихідної і внутрішньої кореспонденції.

Освіта

Університет державної фіскальної служби України
правознавство
повна вища, 09.2000 − 06.2005 (4 роки 9 місяців)

Знання мов:

англійська - Початковий, українська та російська - Професійний (експерт)

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: пунктуальність, ініціативність, комунікабельність, доброзичливість, цілеспрямованість на результат, здатність до швидкого навчання, відповідальність, стресостійкість, енергійність. Водійське посвідчення категорії «В», стаж водія 14 років. Маю власний автомобіль. Досвідчений користувач ПК (MS Office, Internet, LIGA).

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору