UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Херсоні
  4. Резюме Заместитель директора в
  5. Заместитель директора
Запропонувати вакансію
Резюме Заместитель директора
Григор'єва Олена

Заместитель директора

Заблоковано
20 000 грн.
 25 червня 2021  Місто: Херсон
Вік:47 років
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: Офісний персонал; Виробництво; Сільське господарство, агробізнес
Готова до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

Григор`єва Олена Андріївна

Адреса: Херсон

Дата народження : 20 квітня 1977 р.

Мета: можливість застосування свого професійного досвіду на посаді заступника директора.


Професійні навички: знання специфіки оптових продажів; навички управління людьми; вміння працювати на результат; вміння організувати, запустити, контролювати,сертифікувати виробництво та процеси на всіх його ланках; робота в тісному звязку з бухгалтерскою службою підприємства, контроль руху грошових коштів, аналіз фінансових результатів, планування бюджету підприємства; досвід ведення переговорів; досвід стратегічного планування; здатність приймати нестандартні управлінські рішення; вміння делегувати повноваження; вміння контролювати; вміння планувати, прогнозувати; вміння переконувати. Робота 1-С версія 7.7. Exel, Word, Internet, Клиент-Банками. Ведення кадрової справи на підприємстві, укладання договорів з постачальниками, взаєморозрахунки з контрагентами, складський облік: надходження, переміщення, реалізація, списання товарів, продукції.


Освіта : Межрегіональна Академія управління персоналом (2000-2006 р.р.)Диплом - Спеціаліст, спеціальність – Менеджмент організацій, спеціалізація- економіка та управління бізнесом, кваліфікація –менеджер бізнесу


Досвід роботи:


1996-2000 (4 роки) - НПЧФ Джей-М (поліграфія/газета «Из рук в руки» – секретар, інспектор відділу кадрів


2000 р - 2009 р (9 років) – ТОВ Херсонська зерноторгівельна компанія

(трейд / елеваторне господарство)

2000-2001 р.р.- секретар референт , інспектор відділу кадрів

2001- 2002 р.р – менеджер

2002– 2009 р.р - начальник торгівельного відділу.

Функціональні обов'язки:

  • ведення торгово-закупівальної дяльності;
  • організація обліку та контроль руху зерна на власних та стороніх елеваторах;
  • контроль та оптимізація роботи персоналу торгівельного віділу ;
  • звіти вищеконтролюючим органам – цельтрального офісу (м.Київ);
  • Робота з постачальниками (договори-постачання-розрахунок).

досягнення:

  • підвищення лояльності постачальників;
  • забезпечення виконання плану продажів.

в підпорядкуванні 10 осіб

2009 р – 2011 р ( 2 роки) ПП «Агроторгівельна компанія» (трейд / елеватор)

- заступник директора по торгово – закупівельної діяльності

Функціональні обов'язки:

  • ведення торгово-закупівальної дяльності (повний цикл);
  • організація обліку та контроль руху зерна на власному елеваторі

досягнення:

  • Сертифікація зернового складу;

2011-2020 р (10 років) ТОВ СП Басматі (сільскогосподарьске підприємство (земельний банк 760 га) / вирощування та переробка рису та інших зернових та олійних культур )

- заступник директора підприємства

Функціональні обов'язки:

  • Планування бюджету підприємства на рік.
  • Робота в постачальниками підприемтва (СЗР,мін добрива, насіння, послуги авіації, автоперевезення, тари,обладнання)
  • Атестація лабораторії.
  • Організація та контроль обліку руху зерна та готової продукції (збір врожаю –доставка до складу – доведення до кондиції – переробка – фасовка – контроль якості).
  • Ведення всієї торгової дяльності підприємства (договори-поставка – розрахунок);
  • контроль та оптимізація роботи підприємства ;
  • звіти – засновнику;
  • контроль за рухом грошових потоків на підприємстві,
  • складання технологічних карт посіву,
  • аналіз дотримання бюджету та його оперативне коригування.
  • Введеня кадрового обліку та охорони праці.
  • Сертифікація /атестація/ ліцензування.
  • Робота з пайовиками
  • Організація житедіяльності підприємства.

досягнення:

  • отримання ліцензії на вирощування технічної коноплі
  • атестація виробничо технічної лабораторії
  • вхід на сформований ринок «рису» зовсім новому молодому підприємтву,
  • систематизація «банк землі» підприємства.

в підпорядкуванні 35 - 40 осіб

Особисті та ділові якості: аналітичні здібності; ініціативність; комунікабельність, лідерство, логічне мислення; мотивація; наполегливість; оптимізм; організаторські здібності; чуйність; відповідальність; здатність до ризику; прагнення до нововведень; здатність до самостійного прийняття рішень; ерудиція,впевненість в собі, організаторські здібності.


Бонус: Мобільність, готовність до командіровок.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору