UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Чернівцях
  4. Резюме Заместитель директора в
  5. Заместитель директора
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Заместитель директора

Заблоковано
 22 січня 2017  Місто: Чернівці
Вік:42 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Обов’язки та сфера діяльності – організація роботи підприємства, створення алгоритмів співпраці між підрозділами, навчання персоналу, робота з посередниками, ведення клієнтів, що фінансуються з бюджетів різного рівня, створення та реалізація рекламної підтримки підприємства, планування перерозподіл фінансових потоків, представництво підприємства на ярмарках та виставках, створення та впровадження в життя планів діяльності підприємства. Володіння оргтехнікою та персональним комп’ютером на рівні користувача по DOS, Word, Excel, Internet; ведення електронних баз даних. Участь в тренінгах: „Бізнес-процес управління страховим портфелем” „Маркетингове дослідження страхового ринку” „Детальний аналіз основних видів страхування” в рамках навчання персоналу АСК „АСКА”. „Оперативне управління інвестиційним проектом” „Навички успішних публічних виступів” „Шляхи підвищення ефективності роботи менеджера”, що проводила компанія „BusinesSystem Consulting group”. „Розробка та написання соціальних проектів” що проводив тренер ВБО „Всеукраїнська мережа людей, що живуть з ВІЛ/СНІДом”. „Фінансовий супровід проектів у повному грантовому циклі”, „Бюджет. Фінансовий контроль. Податки. Кадри”, що проводив Міжнародний благодійний фонд «Міжнародний Альянс з ВІЛ/СНІД в Україні» Володіння іноземними мовами: російська – вільно, німецька – зі словником, англійська – початкови й рівень. Активна, комунікабельна, цілеспрямована, відповідальна, неконфліктна. Про справу, якою займаюсь, прагну знати все, тому багато часу приділяю самоосвіті. Завдяки вмінню спілкуватись легко налагоджую і підтримую ділові контакти та робочі стосунки. Від роботи прагну отримувати не лише матеріальне, але і моральне задоволення. 2003-2004рр. – Чернівецька філія акціонерної страхової компанії „АСКА”. Посада – спеціаліст з організації продаж. Обов’язки та сфера діяльності – організація роботи персоналу стосовно продажу страхових продуктів (маркетингові дослідження та розподіл страхового поля, видавання завдань щодо роботи з підприємствами області), навчання спеціалістів новим видам страхування, заключення договорів страхування з юридичними та фізичними особами, зведення та аналізування даних, формування звітів. 2004р. – 2008р. – Чернівецька обласна дирекція Національної акціонерної страхової компанії (НАСК) "Оранта". Посада – головний спеціаліст з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСЦПВВНТЗ) області. Обов’язки та сфера діяльності – організація роботи області (11 районних відділень та апарат дирекції) з даного виду страхування (ОСЦПВВНТЗ), аналіз страхового поля області, заключення договорів страхування з юридичними та фізичними особами, формування звітів на рівні області, ведення електронної бази даних з ОСЦПВВНТЗ, проведення навчання інспекторів та страхових агентів районних відділень з ОСЦПВВНТЗ. 2009р. – 2010р. – Чернівецька обласна дирекція НАСК "Оранта". Посада – начальник відділу врегулювання збитків. Обов’язки та сфера діяльності – організація роботи області (11 районних відділень та апарат дирекції) з таких видів страхування як ОСЦПВВНТЗ та «зелена карта», аналіз страхового поля області, співпраця з АКБ «Надра», АКБ «Кредитпромбанк» та АКБ «Swedbank», організація роботи прикордонних пунктів страхування (Мамалига, Кельменці, Росошани, Сокиряни, Порубне), заключення договорів страхування з юридичними та фізичними особами, формування звітів на рівні області, ведення електронної бази даних з ОСЦПВВНТЗ, проведення навчання інспекторів та страхових агентів районних відділень з ОСЦПВВНТЗ, курування та перевірки Кельменецького районного відділення. 2010р. – 2012р. – Чернівецький міський благодійний фонд «Нова сім’я» (неприбуткова організація, що займається питанням попередження та обмеженням розповсюдження наркоманії та інфекцій, які стали загрозою нації). Посада – бухгалтер фонду. Обов’язки та сфера діяльності – організація та ведення бухгалтерського обліку фонду, складання та подання звітів у органи влади, складання, реалізація та звітування з бюджетів по міжнародних грантах, ведення банківських та казначейських рахунків фонду, ведення кадрового та внутрішнього управлінського обліку, консультування колег з інших благодійних організацій з питань написання та реалізації бюджетів у сфері діяльності неприбуткових організацій, співпраця з міжнародними благодійними організаціями в рамках фінансової реалізації глобальних програм в нашому регіону. 2012р. – 2013р. – Приватне підприємство «Аквастройкомплекс» (підприємство, що займається будівництвом та обслуговування басейнів, саун, автономних каналізацій та інших гідротехнічних споруд). Посада – виконавчий директор.1998-2003рр. - Буковинський державний фінансово-економічний інститут. Спеціальність – „Фінанси”

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору