UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Заместитель директора по административно-хозяйственной деятельности, начальник АХО в Києві
  5. Заместитель директора по административно-хозяйственной деятельности, начальник АХО
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Заместитель директора по административно-хозяйственной деятельности, начальник АХО

Заблоковано
10 000 грн.
 22 січня 2017  Місто: Київ
Вік:62 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Керівництво

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: - вирішення адміністративно-господарських питань, забезпечення життєдіяльності організації - планування бюджету адміністративно-господарської діяльності та контроль за його виконанням - знання адміністративно-технічного менеджмента, кошторисної системи в адміністративному розрізі - організація закупівель (голова комітету з конкурсних торгів) - провадження документообігу - координація та планування роботи служб підприємства ( інженерно-технічна, господарська, лісопаркова, автотранспортна, громацького харчування, ремонтно-будівельна, склад та служба забезпечення) - підтримка у робочому стані будівель (контроль основних систем життєзабезпечення, взаємодія з підрядними організаціями, технічними, комунальними службами, орендарями) - організація проведення та господарське обслуговування заходів (колегії, наради, семінари) - забезпечення належного санітарного стану будинків та благоустрій території (територія обслуговування – 145га.) - організація роботи, експлуатації, та технічного обслуговування автотранспорту (автотракторний парк – 50 одиниць, мала механізація – 120 одиниць) - організація роботи, експлуатації, та технічного обслуговування тепличного комплексу (5000 кв.м.) та господарського подвір'я (дикі, свійські та декоративні тварини в різновиді) - проведення основних засобів організації, інвентаризації - підбір та навчання персоналу - досвід адміністративної та управлінської роботи, створення та організація роботи команди (штат – 350 працівників) Досвід роботи______________________________________________________ серпень 2012 – березень 2014 ТОВ «Київуніверсалсервіс» ( сфера діяльності - господарська діяльність та обслуговування VIP території найвищого рівня) заступник директора липень 2005 – липень 2012 Державна Податкова Адміністрація України Управління по експлуатації адмінбудинків податкових органів України у м. Києві начальник організаційно-господарського відділувища - Національний Університет Державної податкової служби України (факультет – юридичний, спеціальність – «Правознавство», спеціалізація - управління господарсько-правовою діяльністю). Кваліфікація - юрист. Магістр н/ вища - Ленінградський інститут Фізкультури і спорту ім.. П.Ф. Лесгафта, педагогічний факультет

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору