Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Навыки работы с компьютером,
Просунутий користувач:
Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Access, Microsoft Publisher, Microsoft PowerPoint, Microsoft Outlook, Internet, Photoshop та ін.
Водійські права кат. "ВС"
Водійський стаж понад 13 років.
Наявність особистого легкового автомобіля.
Директор з виробництва ТОВ «Практик плюс»
с 08.2012 по наст. время
- Організація ефективної роботи виробництва;
- Забезпечення безперебійної роботи цехів;
- Відстеження якості продукції на всіх стадіях виробництва;
- Контроль раціонального використання сировини, витратних матеріалів;
- Проведення своєчасного, якісного, ремонту і модернізації устаткування;
- Проведення аналізу з метою виявлення резервів виробництва, усунення втрат і непродуктивних витрат, раціонального використання матеріальних ресурсів;
- Підготовка оперативних зведень, статистичної звітності.
Заступник директора автотранспортного підприємства по адміністративних питаннях і розвитку. м. Москва, РФ.
с 02.2012 по 07.2012
- організація ефективної роботи АТП, напрацювання клієнтської бази;
- організація і контроль роботи комерційної, експлуатаційної та технічної служб;
- розробка пропозицій по підвищенню ефективності роботи;
- аналіз ринку, оцінка ефективності роботи АТП;
- організація роботи з клієнтами (ведення переговорів, укладення договорів та ін);
- управління колективом, розстановка завдань та контроль їх виконання.
Заступник директора з розвитку торгово-виробничої компанії ТОВ "ДеНова"
с 02.2011 по 12.2011
- планування стратегічного розвитку підприємства;
- проведення маркетингового аналізу;
- контроль роботи реклами; розширення асортименту продукції;
- вирішення адміністративних та господарських питань підприємства;
- ведення переговорів і укладення договорів по збуту продукції;
- контроль по виконанню планів продажів і фінансово економічних показників за доходами і видатками та ін.
Помічник-консультант народного депутата України
с 09.2008 по 01.2011
- надання методичної та практичної допомоги;
- підготовка аналітичного матеріалу з усіх напрямків діяльності;
- навчання кадрів і активу;
- налагодження та зміцнення зв’язків з місцевими органами влади;
- розробка, організація та працездатність електронного документообігу департаменту;
- прийом і реєстрація кореспонденції, передача на виконання в структу-рні підрозділи; контроль за виконанням;
- систематизування й зберігання документації поточного архіву.
Керівник Запорізької обласної громадської приймальні
с 05.2007 по 09.2008
- координація та надання методичної, практичної допомоги підзвітним працівникам громадських приймалень, діючих на території області;
- розробка та впровадження електронних програм для реєстрації документів;
- співпраця з громадськими, благодійними організаціями;
- ведення особистого прийому громадян;
- ведення звітної документації;
- організація та проведення семінарів, презентацій, благодійних заходів, акцій тощо.
Голова комісії по роботі з молоддю ЗАТ "ЗАЗ"
з 05.2004 по 09.2008
- створення позитивного іміджу підприємства та спілки молоді;
- сприяння в навчанні, підвищенні кваліфікації і отриманні додаткової спеціальності молодими працівниками;допомога в адаптації на новому робочому місці;
- надання юридичної і психологічної допомоги молодим працівникам;
- організація культурно-масових заходівс 09.1998 по 06.2003
Запорізький національний технічний університет, ранспортний, організація перевезень і управління на транспорті, Запоріжжя.2007 рік – Transnationals Information Exchange