UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Заступник головного бухгалтера в Києві
  5. Заступник головного бухгалтера
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяЗаступник головного бухгалтера

Заблоковано
15 000 грн.
 14 червня 2019  Місто: Київ
Вік:45 років
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Керівництво
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 

Досвід роботи

бухгалтер
ФОП Самотохін А.О. (Клуб східної культури (заняття з айкідо, йога, пілатес, система Рябко та ін.)), Київ
02.2018 − По теперішній час (6 років 2 місяці)

Реєстрація ФОП, оформлення співробітників, начислення, виплата зарплати та інших пов'язаних документів, кадрові документи, звітність по ЄСВ, ведення книги доходів, банківська виписка, обов'язкові платежі, договора, та всі первинні документи, внесення даних в бухгалтерську програму Fitness Pro, контроль та сплата податків по ФОП, звітність по ФОП, звіти для керівника, консультування керівника з питань бухгалтерської та фінансової діяльності ФОП, поточні питання.

Директор
ТОВ "ОЛ-СВІТ" (Оптова торгівля), Київ
08.2014 − 07.2017 (2 роки 10 місяців)

Виконувала обов'язки директора та єдиного бухгалтера на підприємстві. Введення первинних документів: виписка рахунків, видаткових, накл., прибуткові накл., повернення, складання актів звірок з покупцями та постачальниками; облік податкових зобов'язань: виписка податкових накладних та розрахунків коригування; облік податкового кредиту, контроль вхідних податкових накладних та розрахунків коригування; реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування в ЄРПН; ведення Банку, проведення виписок, проведення платежів; оформлення співробітників, начислення та виплата зарплати та інших пов'язаних документів, кадрові документи; cкладання фінансової та бухгалтерської звітності; вирішення поточних питань пов'язаних з діяльністю п-ва. За час роботи на даному підприємстві мені вдалося вдосконалити свої знання з 1С Бухгалтерія - 8.2, підвищити знання діючої законодавчої бази та на практиці їх застосовувати, приймати самостійні рішення.

Бухгалтер
ПП "Барон К" (Оптова торгівля), Київ
09.2010 − 01.2013 (2 роки 4 місяці)

Ведення обліку товару на оптовому складі, оформлення первинних документів, облік заробітної плати, облік, складання і здача звітності по ПДВ, складання і здача звітності по заробітній платі, складання статистичної та фінансової звітності.

Освіта

Київський технікум Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана (Київ)
Бухгалтерський облік
середньо-спеціальна, 09.2000 − 01.2003 (2 роки 4 місяці)

Додаткова освіта

 Навчальний центр "Практикум", курс "Бухгалтер + 1С Бухгалтерія 8.2+ Головний бухгалтер", 2013 рік

Знання мов:

Українська - Високий рівень (вільно), Російська - Високий рівень (вільно), Англійська - Початковий

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Володіння ПК: Windows, Word, Excel, Internet, 1С Бухгалтерія - 8.2, робота з довідковими законодавчими базами.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Наявність водійських прав, стаж водіння більше 3 років. Активна життєва позиція, цілеспрямованість, організаторські здібності, комунікабельність, відповідальність, оперативність, оптимізм, ініціативність, здатність швидко навчатися.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Реалізація своїх навичок і здібностей. Підвищення кваліфікації: тренінги, семінари, курси за своєю спеціалізацією.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору