UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Реклама, маркетинг, PR

Резюме в Україні, Розділ: Реклама, маркетинг, PR

Резюме 1-20 з 2277
Показати: 
Ctrl →
1 з 114

Грамотне резюме в категорії «Маркетинг, реклама»: прорахований креатив

Напрямок маркетингу, реклами і PR має масу найрізноманітніших спеціальностей, на які підбір персоналу здійснюється часом за абсолютно різними критеріями. Маркетолог - це напрямок, що охоплює і творчість, і аналітику, найвимогливіше до своїх претендентів.

Правильне резюме в категорії «Маркетинг, реклама» не може обмежуватися тільки згадуванням про престижну освіту. У світлі популярності напрямку, що створила серйозну конкуренцію, кожен претендент має тут тільки один шанс отримати квиток на «другий тур» - на співбесіду.

Судити про правильність резюме на вакансію, яка передбачає і креатив, і творчість, просто неможливо. Серед резюме на цю посаду можна зустріти цілі готові проекти просування компаній, з ключовою фігурою - кандидатом, власником резюме.

Головне, захопившись оригінальністю, не упустити основні вимоги до складання цього документа.

Правильне резюме: те, що дочитаю до кінця!

Намагаючись звернути увагу на своє резюме, не варто забувати й про стандартні вимоги до цього документа. Навіть найоригінальніший екземпляр, що претендує на геніальність свого автора, цілком може бути відкладений убік на невизначений термін через нечитабельність, обсяг і відсутність конкретики.

Кожне правильне резюме обов'язково має спиратися на головні складові свого контенту. Не поспішайте і підготуйте своє резюме, згідно з такими рекомендаціями, як:

  • дотримання стислості;
  • відсутність «води» і професійної інформації, що несумісна з вакансією;
  • оптимізація резюме під обрану вакансію;
  • наявність конкретних прикладів, попередніх успішних проектів;
  • відмова від шаблонів в епітетах і фразах;
  • супровідний лист, що показує вас як цікаву кандидатуру.

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору