Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Вiдкриття ресторану.
Пошук персоналу. Ефективне керування та складання графіків виходу.
Складання меню.
Контроль за закупівельною діяльністю:
-пошук нових постачальників;
-оформлення заявок;
-контроль за вчасним виконанням поставок;
-прийом та перевірка якості замовлення;
-підготовка та оформлення супровідних документів для сплати за отримані товари;
Забезпечення якісного сервісу та безперебійної діяльності закладу
Робота у телефонному режимi, прийняття звiнкiв та формування замовлень.
Виршення конфлiктiв з вiдвiдувачами.
Якісна підготовка і проведення банкетів, фуршетів, весільних обідів і різних видів ділових зустрічей.
-Забезпечення ефективної роботи і культурного обслуговування відвідувачів ресторану, створення комфортних умов
-Консультування відвідувачів з питань надання послуг ресторану, ознайомлення з меню
-Контроль та оформлення залу,
-Закупівля товару,
-Контроль за чистотою залу, правильне обслуговування офіціанта, контроль кухні та продовольчих приміщень
-Розрахунок клієнтів, контроль рахунків
-Закриття та відкриття зміни
-Створення з поваром меню та калькуляційних карт
-Прийняття замовлень на банкети та вечірок, розрахунок цін
-Створення сезонних пропозицій для заохочення нових клієнтів
Робота дала менI можливiсть карэрного росту вiд офiцiанта (2003-2005) до адмiнiстратора(2005-2016) .На посаді офiцiанта в моi обовязки входило зустрічати гостя,проводжати його за столик,приймати замовлення,передача їх на кухню або в бар подача в правильній послідовності напоїв і закусок допомагати в орієнування гостя в меню,найбільший акцент ставили на знанні елітних сортів пива ,так як позиціонувала себе як паб.Формування остаточної суми замовлення.Проведення розрахунку клієнта.
За весь час роботи не було претензій щодо обслуговування гостей,Я вміло знаходжу спільну мову з найскептичнішою людиною.I Вже пшсля двох рокiв роботи офiцiанта менi запропонували посаду адмiнiстратора .На посаді вправне керування персоналом,оптимізація часу в обслуговані гостей.Вміння працювати в командi.Проводила навчання для офіціантів, з метою підвищити рівень обслуговування гостей.В результаті кількість позитивних відгуків про наш ресторан збільшилася .Забезпечила безперебійну роботу кухні, розрахувавши потреби з урахуванням залишків на складах, завдяки чому було налагоджено своєчасне постачання продуктів.Комунікабельність, пунктуальність, відповідальність, самовдосконалення, націленість на результат.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Адміністратор в Тернополе"