Старший менеджер управління клієнтського сервісу
АТ ЖИТОМИРГАЗ (Надання послуг з газопостачання), Житомир
01.1996 − 05.2019 (23 года 3 месяца)
- - прийом та реєстрація заяв, скарг та претензій громадян; реєстрація листів від замовників, які звернулись за наданням послуг або виконанням робіт;
- - організовувала роботу відділу (у підпорядкуванні 4 особи);
- - розподіл звернень між фахівцями відділу, контроль за дотриманням термінів підготовки і надання відповідей на звернення, із залученням за необхідністю спеціалістів інших підрозділів відповідного напрямку Підприємства; контроль своєчасної підготовки та надання інформації ними;
- - надавала відповіді на запити контролюючих органів: Антимонопольного комітету України, Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг, на адвокатські запити, на депутатські звернення,інших установ і організацій, органів місцевого самоврядування, прокуратури, контакт-центру та ін;
- - вживала усіх заходів з удосконалення ефективної роботи відділу та ефективного і якісного надання послуг і виконання робіт Підприємства відповідно до норм чинного законодавства України з метою запобігання в майбутньому скарг і звернень громадян (споживачів природного газу).
Есть рекомендации с данного места работы