Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
- введення в експлуатацію програмного комплексу ERP на основі розробки IT-Enterprise:
проведення обстеження та формування бізнес- моделей;
участь у розробці проєктних рішень та підготовці документації;
запуск та проведення дослідницької експлуатації;
написання ТЗ з подальшим тестуванням та впровадженням доробок
навчання та консультування ключових та кінцевих користувачів;
написання інструкцій по роботі з програмним продуктом;
збір зворотного зв’язку від користувачів та аналіз методологічних матеріалів для формування майбутніх доробок в програмному продукті;
підготовка проєктної документації.
-впровадження програмного комплексу ERP на основі BAS ERP та BAS КУП:
проведення обстеження бізнес-процесів та моделювання майбутньої роботи;
аналіз методологічних матеріалів та існуючих бізнес моделей, виявлення функціональних розривів;
написання ТЗ з подальшим тестуванням та впровадженням доробок;
проведення навчання та написання інструкцій для ключових та кінцевих користувачів;
запуск та налаштування системи;
надання консультуючих послуг ключових та кінцевих користувачів.
- встановлення та налаштування програмних продуктів BAS:
проведення презентацій програмних продуктів, становлення та налагодження, ліцензування;
upgrade з інших версій програми, оновлення та технічна підтримка;
доробка діючих конфігурацій та консультування користувачів.
Участь в різноманітних проектах пов'язаних з впровадженням і підтримкою автоматичного обліку (1С:/ BAS ERP, КУП, BAS Бухгалтерія, BAS Агро, BAS Малий бізнес, BAS ERP та BAS КУП).
- контроль за станом, рухом і цільовим використанням фінансів підприємства:
аналіз економічної ефективності інвестиційних ініціатив та бізнес-кейсів;
формування кредитного та депозитного портфелів;
управляння банківськими контрактами, проходження фінансового моніторингу (в т.ч. для ЗЕД);
організація раціонального своєчасного, повного і правильного документообороту по операціям з грошовими коштами та розрахунками( в т.ч. інвентаризацій);
- ведення управлінської звітності та фінансового моніторингу на підприємстві:
здійснення перевірок щодо відповідності бухгалтерського та управлінського обліку в рамках підприємства;
участь у проведенні Due diligence (фінансовий аналіз діяльності компанії);
- проведення повної інвентаризації майна;
- впровадження та розвиток бюджетної системи та процесів бюджетного контролю;
- ведення ФОП(спрощена система оподаткування):
бухгалтерський облік та первинна документація, облік ЗП, управлінський облік;
кадровий облік(прийом, переведення, штатний розпис, звільнення і поточні накази).
-ведення БО основних засобів, МНМА:
списання, внутрішні та зовнішні передачі, введення в експлуатацію, консервація ОЗ, МНМА, нарахування амортизації, проведення повної суцільної інвентаризації ОЗ, МНМА, ПММ;
організація раціонального своєчасного, повного і правильного документообороту;
- ведення бухгалтерського обліку ПММ і запчастин:
ведення логістичного та бухгалтерськогообліку, оформлення супроводжуючої документації;
нормування та планування ПММ та запчастин, інвентаризація;
- ведення обліку GPS-переміщень авто;
- ведення бухгалтерської, статистичної, управлінської і фінансової звітності.
- ведення Пілотного проекту по відшкодуванню за лікарські засоби аптекам (Порядок часткового відшкодування вартості лікарських засобів для лікування осіб з гіпертонічною хворобою):
планування витрат та бюджетування згідно затвердженого плану, формування кошторисів;
розробка внутрішніх звітів згідно регламенту;
облік розрахунків з Державним Казначейством України та зовшішніми контрагентами;
організація документообороту договорів та пов’язаної документації;
ведення бухгалтерської, статистичної і фінансової звітності;
- аналіз та оцінка фінансово-господарських процесів підпорядкованих підприємств:
виявлення за результатами ревізій сфери потенційних збитків, сприятливих умов для шахрайства, зловживань і незаконного присвоєння коштів;
відстеження та попередження накладання штрафних санкцій згідно перевірок КРУ.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Аналітик в Киеве"