Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Складання та підписання договорів; видача орендної плати пайовикам; проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи з населенням щодо послуг підприємства; організація та проведення рекламних кампаній.
Виконувала обов'язки помічника (секретаря) директора: облік та реєстрація вхідної кореспонденції; організація прийому громадян; прийом і реєстрація заяв від клієнтів; розсилка матеріалів щодо нарад, семінарів; оформлення документів, листів; обробка пошти; збір матеріалів для доповідей, звітів; ведення табелів обліку робочого часу; забезпечувала документообіг та внутрішню звітністю відділу.
Займалася веденням обліку табелів робочого часу та калькуляції заробітної плати працівникам підприємства.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Діловод в Сумах"