Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
    1. Работа в Украине
    2. Резюме
    3. Резюме в Измаиле , Резюме в Одессе , Резюме в Киеве , Резюме в Харькове
    4. Резюме Финансист, экономист, менеджер, бухгалтер, помощник руководителя, заместитель главного бухгалтера, финансовый или коммерческий директор в Киеве
    5. Финансист, экономист, менеджер, бухгалтер, помощник руководителя, заместитель главного бухгалтера, финансовый или коммерческий директор
    Предложить вакансию
    Чималосов Максим

    Professional resume Профессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация. Финансист, экономист, менеджер, бухгалтер, помощник руководителя, заместитель главного бухгалтера, финансовый или коммерческий директор

    Заблокировано
    25 000 грн.
      5 мая   Город: Измаил
      Готов к командировкам: Одесса, Киев, Харьков
    Возраст: 39 лет
    Режим работы: полный рабочий день
    Рубрики: Банковское дело, ломбарды; Бухгалтерия, финансы, учет/аудит; Логистика, доставка, склад
     Состою в браке   Есть дети    Готов к командировкам
    или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

    Опыт работы

    Заступник головного бухгалтера
    Ізмаїльська філія державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Ізмаїльського морського порту). (Обслуговування водного траспорту), Измаил
    06.2013 − 04.2019 (5 лет 10 месяцев)

    • Бухгалтерський облік валютных доходів підприємства, робота з кредиторами та дебіторами підприємства, контроль за виставленими рахунками выставленными счетами, податковими накладними.

    • Бухгалтерський та податковий облік податку на додану вартість та податку на прибуток, облік валютних рахунків, обробка валютних банків.

    • Підготовка та подання декларацій з податку на прибуток та з податку на додану вартість.

    Образование

    Одеський державний аграрний університет
    полное высшее, 09.2003 − 10.2005 (2 года )
    Ізмаїльський державний гуманітарний університет
    «Викладач трудового навчання, основ економіки, креслення та безпеки життєдіяльності»
    полное высшее, 09.1998 − 06.2003 (4 года 9 месяцев)

    Дополнительная информация

    Личные качества, хобби, увлечения, навыки:  • п.к. на рівні середнього користувача (Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet) • українська, російська мови – вільно; французька – зі словникомсо словарём. • аналіз фінансових, банківських показників для прийняття правильних рішень за для реалізації банківських продуктів. • бухгалтерський облік доходів підприємства, підготовка звітності для подачі у контролюючи органи. аналітичне мислення, організаторські здібності, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася і самостійно приймати рішення, вміння спілкуватися з людьми і знаходити спільну мову, здатність швидко навчатися, гарні комунікативні навички; ініціативність, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, активність. Захоплююсь рибалкою, спортом. Бажаний рівень оплати праці на посадах заступник головного бухгалтера, помічник керівника, фінансовий або комерційний директор від 25000,00 гривень

    Чималосов Максим Володимирович


    Рік народження: 18 квітня 1981р.
    Місце проживання: Україна, Одеська область, місто Ізмаїл, вул. Савицького,буд. 128
    Телефон: +38096-357-90-48.
    е-mail: selfmademan810418@ukr.net

    Мета: отримання сучасної посади на якій зможу використовувати свої найкращі якості, з використанням аналітичного мислення, прийняття вагомих рішень для розвитку та розбудови країни. (економіст, фінансист, бухгалтер, менеджер, помічник керівника, заступник головного бухгалтера, фінансовий або комерційний директор).

    Освіта:


    1998 – 2003 рр. – Ізмаїльський державний гуманітарний університет, факультет «Економіки та інформатики».

    Після закінчення навчання отримав спеціальність «Викладач трудового навчання, основ економіки, креслення та безпеки життєдіяльності».
    2003- 2005 рр. - Одеський державний аграрний університет, факультет «Економічний».

    Після закінчення навчання отримав спеціальність "Економіст з бухгалтерського обліку".

    Досвід професійної та трудової діяльності:


    - 09.2003 - 02.2006 рр. - викладач основ економіки, математики и трудового навчання в загальноосвітній школі № 8 міста Ізмаїла.
    - 02.2006 – 07.2010 рр. – старший державнийподатковий ревізор-інспектор відділу контрольно-перевірочної роботи управління оподаткування фізичних осіб Ізмаїльської об`єдннаної державної податкової інспекції.
    - 07.2010 – 07.2011 рр. - працював у ФОП помічником керівника.

    - 07.2011- 05.2012 рр. – працював спеціалістом сектору бизнеса физичних осіб у відділенні у місті Ізмаїлі ПАТ «Перший український міжнародний банк».

    - 05.2012 – 06.2013 рр. - працював бухгалтером бухгалтерії управління порту

    Державного підприємства «Ізмаїльський морський торговельний порт»

    - 06.2013 – по теперішній час - працюю заступником головного бухгалтера Ізмаїльської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Ізмаїльського морського порту).

    Основні зобов`язання:

    • аналіз комерційної діяльності господарюючих суб`єктів;
    • проведеня перевірок ФОП;
    • контроль за дотриманням податкового законодавства;
    • контроль ведення документів дня;
    • організація роботи ФОП та контроль виконання поставлених задач.
    • Обслуговування фізичних осіб, просування банківських продуктів на ринку споживачів, розширення клієнтської бази.
    • Бухгалтерський облік доходів підприємства, робота з кредиторами та дебіторами підприємства, контроль за виставленими рахунками выставленными счетами, податковими накладними.
    • Бухгалтерський та податковий облік податку на додану вартість та податку на прибуток, облік валютних рахунків, обробка валютних банків.
    • Підготовка та подання декларацій з податку на прибуток та з податку на додану вартість.
    • Досвід управління бухгалтерією з 8-10 чоловік.

    .
    Інші навички та знання:

    • п.к. на рівні середнього користувача (Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet)
    • українська, російська мови – вільно; французька – зі словникомсо словарём.
    • аналіз фінансових, банківських показників для прийняття правильних рішень за для реалізації банківських продуктів.
    • бухгалтерський облік доходів підприємства, підготовка звітності для подачі у контролюючи органи.

    Особисті якості:


    аналітичне мислення, організаторські здібності, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася і самостійно приймати рішення, вміння спілкуватися з людьми і знаходити спільну мову, здатність швидко навчатися, гарні комунікативні навички; ініціативність, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, активність.

    Одружений.

    Маю сина 4 роки.

    Причина жалобы *

    Опишите коротко суть жалобы *

    VIP резюме

    похожие резюме

    Часто ищут

    ↑ Наверх