Досвід роботи
Фінансовий директор
з 11.2019 02.2022 (2 роки 3 місяць)
TRIVINITY (d/b/a Datassential) представник в Україні - ТОВ "Траст Соурсінг", Київ (ІТ) Штат компанії понад 100 чоловік.
- постановка та управління фінансового, бухгалтерського, управлінського обліку;
- створення бюджету (плановий бюджет про доходи та витрати), звіт про рух грошових коштів (щомісяця);
- облік заробітної плати (нарахування, виплата та оформлення);
- організація та контроль бізнес процесів;
- управління фінансовими потоками підприємства;
- контроль взаєморозрахунків;
- участь у розробці та впровадженні стратегій;
- юридичний супровід діяльності компанії (написання та робота з договорами, взаємодія з державними органами);
- ведення кадрової документації, прийом на роботу, звільнення співробітників;
оптимізація бізнес-процесів (постановка та ведення документообігу, розробка інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку, положень по роботі з персоналом);
- постановка, впровадження, автоматизація та супроводження управлінського обліку;
- постановка, впровадження, автоматизація та супроводження бюджетування на підприємстві;
- планування бюджету, розподіл коштів бюджету; контроль фінансових витрат, підрахунок фактичних прибутків;
- аналіз бюджету по проектам, контроль та аналіз виконання;
- створення звітів по проектам;
- управління грошовими потоками компанії, забезпечення фінансового порядку у патежах, робота з валютою;
- співпраця (організація та контроль роботи) із страховою компанією "УНІКА";
- ведення первинної бухгалтерської та фінансової документації (договора, рахунки, акти);
- комунікація з банківськими установами, здійснення банківських платежів.
Помічник адвоката
з 01.2015 по 11.2019 (4 роки 10 місяців)
Адвокатське об'єднання "РАДНИК", Київ (юридичні послуги)
- аналіз судової практики та змін законодавства;
- надання правової допомоги структурним підприємствам, підрозділам, клієнтам, участь у переговорних процесах;
- розробка договорів, правовий аналіз документів, необхідних для укладення угод;
- підготовка висновків з правових питань у сфері господарського, цивільного, земельного, трудового, адміністративного, податкового та іншого законодавства;
- взаємодія з державними органами: (правоохоронними, контролюючими, податковими, місцевого самоврядування, органами юстиції тощо);
- реєстрація, перереєстрація та ліквідація юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців, супровід їх діяльності;
- юридичний супровід процедури ліцензування;
- усні та письмові консультації клієнтів роботодавця;
- розробка та затвердження типових форм договорів;
- правовий супровід договорів, ведення переговорів з контрагентами.
Освіта
Академія праці, соціальних відносин і туризму
Юридичний, Київ
Вища, з 2007 по 2013 (6 років)
Професійні та інші навички
- Навички роботи з комп’ютером
Працюю з комп'ютерними програмами Microsoft Office, Assembla, Google Docs, інформаційною системою ЛІГА, Клієнт-Банком.
- Досвід управління персоналом компанії (штат понад 100 чоловік) (2 роки досвіду)
Просунутий, використовую в даний час.
- Керівництво процесом бух-го,фін-го,подат-го обліку (2 роки досвіду)
Вільно, використовую в даний час.
- Стратегічне фінансове бізнес-планування діяльності підприємства (2 роки досвіду)
Вільно, використовую в даний час.
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — початковий