RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Ужгороде
  4. Резюме Фінансист в
  5. Фінансист
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Фінансист

Заблокировано
30 000 грн.
  1 января  Город: Ужгород
Возраст:33 года
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: HR, управление персоналом; Банковское дело, ломбарды; Бухгалтерия, финансы, учет/аудит

Описание

Досвід роботи

Фінансовий директор

з 11.2019 02.2022 (2 роки 3 місяць)

TRIVINITY (d/b/a Datassential) представник в Україні - ТОВ "Траст Соурсінг", Київ (ІТ) Штат компанії понад 100 чоловік.

  • постановка та управління фінансового, бухгалтерського, управлінського обліку;
  • створення бюджету (плановий бюджет про доходи та витрати), звіт про рух грошових коштів (щомісяця);
  • облік заробітної плати (нарахування, виплата та оформлення);
  • організація та контроль бізнес процесів;
  • управління фінансовими потоками підприємства;
  • контроль взаєморозрахунків;
  • участь у розробці та впровадженні стратегій;
  • юридичний супровід діяльності компанії (написання та робота з договорами, взаємодія з державними органами);
  • ведення кадрової документації, прийом на роботу, звільнення співробітників;

оптимізація бізнес-процесів (постановка та ведення документообігу, розробка інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку, положень по роботі з персоналом);

  • постановка, впровадження, автоматизація та супроводження управлінського обліку;
  • постановка, впровадження, автоматизація та супроводження бюджетування на підприємстві;
  • планування бюджету, розподіл коштів бюджету; контроль фінансових витрат, підрахунок фактичних прибутків;
  • аналіз бюджету по проектам, контроль та аналіз виконання;
  • створення звітів по проектам;
  • управління грошовими потоками компанії, забезпечення фінансового порядку у патежах, робота з валютою;
  • співпраця (організація та контроль роботи) із страховою компанією "УНІКА";
  • ведення первинної бухгалтерської та фінансової документації (договора, рахунки, акти);
  • комунікація з банківськими установами, здійснення банківських платежів.

Помічник адвоката

з 01.2015 по 11.2019 (4 роки 10 місяців)

Адвокатське об'єднання "РАДНИК", Київ (юридичні послуги)

  • аналіз судової практики та змін законодавства;
  • надання правової допомоги структурним підприємствам, підрозділам, клієнтам, участь у переговорних процесах;
  • розробка договорів, правовий аналіз документів, необхідних для укладення угод;
  • підготовка висновків з правових питань у сфері господарського, цивільного, земельного, трудового, адміністративного, податкового та іншого законодавства;
  • взаємодія з державними органами: (правоохоронними, контролюючими, податковими, місцевого самоврядування, органами юстиції тощо);
  • реєстрація, перереєстрація та ліквідація юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців, супровід їх діяльності;
  • юридичний супровід процедури ліцензування;
  • усні та письмові консультації клієнтів роботодавця;
  • розробка та затвердження типових форм договорів;
  • правовий супровід договорів, ведення переговорів з контрагентами.

Освіта

Академія праці, соціальних відносин і туризму

Юридичний, Київ

Вища, з 2007 по 2013 (6 років)

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером

Працюю з комп'ютерними програмами Microsoft Office, Assembla, Google Docs, інформаційною системою ЛІГА, Клієнт-Банком.

  • Досвід управління персоналом компанії (штат понад 100 чоловік) (2 роки досвіду)

Просунутий, використовую в даний час.

  • Керівництво процесом бух-го,фін-го,подат-го обліку (2 роки досвіду)

Вільно, використовую в даний час.

  • Стратегічне фінансове бізнес-планування діяльності підприємства (2 роки досвіду)

Вільно, використовую в даний час.

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх