RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Категорийный менеджер в Киеве
  5. Категорийный менеджер
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Категорийный менеджер

Заблокировано
 29 мая 2023  Город: Киев
Возраст:47 лет
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: Руководство; Торговля, продажи, закупки
 Состою в браке  Есть дети 

Описание

Київ, Україна 

Особиста інформація

Дата народження: 18.10.1976;

Місце народження: Київська область, Україна;

Сімейний стан: одружений, маю сина та доньку.


Найважливіше

20 (двадцять) років досвіду роботи в сфері FMCG з кондитерськими та бакалійними виробами (шоколадні вироби, печиво, крекери, макаронні вироби, спеції, оливкова олія, соуси, горіхи – близько 30 міжнародних брендів).

  • Міцні ділові відносини з більшістю міжнародних та національних мереж організованої торгівлі України;
  • Досвід управління широким асортиментом продуктів і брендів з точки зору продажів, маркетингу, запуску, перезапуску, оптимізації продуктової лінійки, планування, бюджетування, ціноутворення та розвитку;
  • Відмінні комунікативні, переговорно-презентаційні та аналітичні навички, навички роботи в команді;
  • Енергійний, орієнтований на результат;
  • Сильні лідерські якості;

Досвід крос-культурних продажів та комунікацій (Швейцарія, Італія, Фінляндія, Великобританія, Польща, Естонія, Україна);


Досвід роботи


Чіпіта Україна Збут

березень 2015 – грудень 2022

KAM – менеджер по роботі з ключовими клієнтами (продукція 7DAYS, CHIPICAO, Bake Rolls)

Відповідальний за налагодження та розвиток співпраці з національними та локальними мережами (АТБ, Метро, КОЛО, ЕКО, ВК, Фуршет, Брусничка).

Обов’язки

  • Ведення річних переговорів, встановлення та підтримання ділових (контрактних) відносин з клієнтами. Регулярні переговори з центральними офісами (байєрами, категорійними менеджерами, комерційними директорами) мереж щодо щорічних умов співпраці, лістингів, викладки та промо-акцій.
  • Виконання планів продажів/бюджету продажів кожного призначеного клієнта. Досягнення цілей компанії відповідно до KPI.
  • Забезпечення зростання продажів за допомогою тісного та ефективного використання узгоджених маркетингових бюджетів; удосконалення викладки товару в магазинах відповідних клієнтів.
  • Поточний аналіз продажів (згідно із системою компанії та даними, наданими клієнтами), щотижневе прогнозування продажів в розрізі клієнтів та СКЮ та створення/розрахунок замовлень для виробництва.
  • Моніторинг діяльності конкурентів та моніторинг цін на ринку.
  • Кредитний контроль на щоденній основі.
  • Контроль виконання доставки продукції на РЦ клієнтів, вирішення проблемних питань в процесі доставки, прийомки замовлень.
  • Організація та підтримка документообігу з клієнтами (АВР, акти звірки, проблемні накладні та інше).
  • Узгодження списків нових продуктів та плати за лістинг з байєрами/категорійними менеджерами.
  • Регулярні контакти та переговори про покращення постійних та надання додаткових місць викладки, погодження трейд-маркетингових заходів з байєрами /категорійними менеджерами.
  • Бюджетування річних продажів компанії (у розрізі канал, клієнт, продукт), маркетингових витрат, лістингів.
  • Моніторинг та аналіз продажів і дистрибуції.
  • Розробка та впровадження річних промо-планів для кожної мережі. Аналіз ефективності трейд-маркетингових заходів.
  • Регулярне звітування перед генеральним директором.

Досягнення

Ефективна та успішна робота з ключовими клієнтами, щорічне збільшення продажів на двозначні цифри (%).


Ян Єнсен Груп

(Копенгаген, ДаніяКиїв, Україна)

Проактивна Дансько-українська компанія, орієнтована на продажі та дистрибуцію в Retail та HoReCa світови[ та власних брендів на правах ексклюзивності (Barilla, Arla, Bonduelle, Lindt, Aviko, Santa 

Maria, Karolina та інші).

червень 2010 - березень 2015


Категорійний менеджер (Бакалія та Кондитерські вироби), відповідальний за бренди Lindt, Barilla, Santa Maria, Colavita, Limmi

Обов’язки

  • Узгодження умов договорів, бюджетів закупівель, бюджетів маркетингової підтримки, асортименту та цін з Постачальниками/Виробниками;
  • Закупівлі та прогнозування запасів, розрахунок та створення замовлень Постачальникам/Виробникам;
  • Оптимізація асортименту всередині бренду;
  • Трейд-маркетинг і планування діяльності BTL;
  • Участь в річних переговорах із більшістю міжнародних та національних мереж України (Metro C&C, Auchan, Billa, Fozzy (Сільпо, Експансія, Фора), Фуршет, МегаМаркет, Велика Кишеня, Novus, Caravan, EKO та інші);
  • Узгодження асортиментних матриць, цін, місць викладки, трейд-маркетингових заходів з категорійними менеджерами/байєрами міжнародних та національних торгових мереж;
  • Узгодження переліку нових продуктів та плати за їх лістинг з категорійними менеджерами/байєрами мереж;
  • Регулярні контакти і переговори про викладку, трейд-маркетингові заходи з менеджерами мереж (Метро, Ашан, МегаМаркет, Фуршет, Караван, Магелан);
  • Узгодження можливостей додаткового розміщення з байєрами;
  • Контроль викладки та виконання стандартів мерчандайзингу в магазинах
  • Прогнозування продажів (щомісяця по товарах, по мережах, по магазинах);
  • Щорічне планування продажів і маркетингу;
  • Моніторинг та аналіз продажів і дистрибуції;
  • Аналіз ефективності маркетингової діяльності;
  • Забезпечення того, щоб усі маркетингові витрати були в межах бюджету;
  • Визначення потреб ринку/споживача, аналіз ринкових тенденцій;
  • Регулярна звітність перед радою директорів і Постачальниками/Виробниками (закупівлі, продажі, маркетингова діяльність);
  • Підготовка презентацій ефективності бренду раді директорів та Постачальникам/Виробникам;
  • Розвиток ефективних відносин з ключовими клієнтами та Постачальниками/Виробниками;
  • Проведення регулярного аналізу ринку і конкурентів;
  • Підготовка та організація продуктових тренінгів для команди продажів;
  • Створення та реалізація стратегії категорійного менеджменту для відповідних брендів.

Досягнення

  • Збільшення обороту відповідних брендів на 45%-150% у період з 2010 по 2014 рік

травень 2006 – листопад 2008

Бренд-менеджер (відповідальний за бренди Lindt, Fazer, Bisca, Kambly, Alpilatte, Emborg)

Обов’язки

  • Узгодження асортиментних матриць, цін, місць викладки, трейд-маркетингових заходів з категорійними менеджерами/байєрами міжнародних та національних торгових мереж;
  • Узгодження переліку нових продуктів та плати за їх лістинг з категорійними менеджерами/байєрами мереж;
  • Регулярні контакти і переговори про викладку, трейд-маркетингові заходи з менеджерами основних магазинів (Метро, Ашан, МегаМаркет, Фуршет, Караван, Магелан);
  • Узгодження можливостей додаткового розміщення з байєрами і самими магазинами;
  • Контроль викладки та виконання стандартів мерчандайзингу в магазинах
  • Планування трейд-маркетингової діяльності;
  • Планування та організація BTL заходів в основних магазинах;
  • Аналіз ефективності маркетингової діяльності;
  • Визначення потреб ринку/споживача, аналіз ринкових тенденцій;
  • Підготовка та проведення продуктових тренінгів для команди продажів;

Консумер Трейдінг Компані

листопад 2003 - квітень 2006

Компанія-імпортер з продажами та дистрибуцією продукції світових брендів (Oreo, Chips Ahoy, Ritz, Planters, Heinz, Stork, Kotanyi, Bel, Arrighi, Moncafe та ін.).

Торговий представник (Ключові роздрібні клієнти)

  • Проведення інтенсивного та структурованого пошуку нових клієнтів;
  • Робота з байєрами, менеджерами магазинів ключових роздрібних клієнтів;
  • Зосередження зусиль на збільшенні продажів та контроль за процесом продажів шляхом перевірки замовлень та якості поставок;
  • Забезпечення своєчасної сплати заборгованості;
  • Побудова і підтримка ефективних відносин з клієнтами з метою побудови міцної лояльності;
  • Надання зворотного зв'язку з ринку менеджеру з продажу щодо ротації товарів/брендів;
  • Надання клієнтам відповідного асортименту продукції у відповідь на їх запити.

Копос Електро

вересень 1999 - вересень 2002

Дочірнє підприємство чеського заводу KOPOS KOLÍN a.s., який виробляє електромонтажні матеріали з пластику та металу.

Менеджер з продажу

Відповідальний за продажі в 7 областях (Полтавська, Чернівецька, Кіровоградська, Черкаська, Луганська, Донецька, Дніпропетровська)

Гімназія "Троєщина"

вересень 1998 - серпень 1999

Вчитель англійської мови


Освіта

Національний Педагогічний Університет ім. М. П .Драгоманова

Роки навчання: 1993–1998

Спеціальність

“Вчитель географії та англійської мови”


Тренінги

  • Мотивація команди
  • Бізнес-лідерство
  • Ведення переговорів

Мови

  • Українська – рідна
  • Англійська – вільне володіння
  • російська – вільне володіння

Додатково

Водійське посвідчення категорій A, B, C

Захоплення

Футбол, риболовля, подорожі, музика

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх