Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
В мої обов'язки входило:
• Зустріч і розміщення гостей, бронювання столиків.
• Планування роботи підрозділів ресторану: формування графіків і облік
робочого часу співробітників.
• Інструктаж та навчання персоналу, прийом екзамену на знання меню.
• Контроль дотримання стандартів усіма підрозділами ресторану.
• Оперативне попередження та вирішення конфліктних ситуацій, реагування
на скарги та зауваження гостей.
• Підготовка ресторану до відкриття та закриття.
Проведення інвентаризації, звітування (табелювання, звіт з реалізації,
нарахування зп тощо).
• Робота зі службою доставки.
В мої обов'язки входило:
• Керування касою і повʼязаним з нею торгівельним і технологічним устаткуванням,
включаючи ваги, сканер штрих-коду і касовий
апарат. Виконувала всі процедури оформлення
замовлення, а також просувала клієнтам
лояльну карту магазину.
• Допомагала персоналу торгового залу складати товар, слідкувала за ціниками, і викладкою у залі, і допомагала гостям,
коли це було необхідно.
Підбір персоналу відповідно до вимог власника закладу;
Взаємодія з постачальниками; Складання звітностей;
Контроль над організацією роботи персоналу і в цілому, усього ресторану.
В обов'язки входило:
сервірування столу, зустріч відвідувачів, знайомство їх з меню, у разі потреби - поради у виборі страв, одержання замовлення, передача замовлень у гарячий і холодний цехи кухні, пробивання чеків на касовому апараті, доставка замовлення відвідувачу, розрахунок з ним, приберання столика.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Менеджер, адміністратор в Луцке"