RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Луцке
  4. Резюме Менеджер, адміністратор в
  5. Менеджер, адміністратор
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Менеджер, адміністратор

Заблокировано
15 000 грн.
  6 апреля 2023  Город: Луцк
Возраст:24 года
Режим работы:полный рабочий день, плавающий график работы
Рубрики: Офисный персонал; Ресторанный бизнес, кулинария; Другие предложения
Готова к командировкам

Опыт работы

адміністратор ресторану
Family (Осблуговування ), Нововолынск
07.2020 − 11.2020 (4 месяца)

В мої обов'язки входило:

• Зустріч і розміщення гостей, бронювання столиків.

• Планування роботи підрозділів ресторану: формування графіків і облік

робочого часу співробітників.

• Інструктаж та навчання персоналу, прийом екзамену на знання меню.

• Контроль дотримання стандартів усіма підрозділами ресторану.

• Оперативне попередження та вирішення конфліктних ситуацій, реагування

на скарги та зауваження гостей.

• Підготовка ресторану до відкриття та закриття.

Проведення інвентаризації, звітування (табелювання, звіт з реалізації,

нарахування зп тощо).

• Робота зі службою доставки.

Касир торгового залу, менеджер з персоналу
ТОВ «Клевер-Сторс» (Харчова промисловість), Луцк
01.2020 − 03.2021 (1 год 1 месяц)

В мої обов'язки входило:

• Керування касою і повʼязаним з нею торгівельним і технологічним устаткуванням,

включаючи ваги, сканер штрих-коду і касовий

апарат. Виконувала всі процедури оформлення

замовлення, а також просувала клієнтам

лояльну карту магазину.

• Допомагала персоналу торгового залу складати товар, слідкувала за ціниками, і викладкою у залі, і допомагала гостям,

коли це було необхідно.

менеджер управитель
Кафе Family (Обслуговування гостей)
10.2019 − 03.2020 (4 месяца)

Підбір персоналу відповідно до вимог власника закладу; 

Взаємодія з постачальниками; Складання звітностей;

Контроль над організацією роботи персоналу і в цілому, усього ресторану.

офіціант
Кафе Базилік (Обслуговування ), Нововолынск
04.2017 − 08.2019 (2 года 4 месяца)

В обов'язки входило:

сервірування столу, зустріч відвідувачів, знайомство їх з меню, у разі потреби - поради у виборі страв, одержання замовлення, передача замовлень у гарячий і холодний цехи кухні, пробивання чеків на касовому апараті, доставка замовлення відвідувачу, розрахунок з ним, приберання столика.

Знание языков:

Украинский - Профессиональный (эксперт), Английский - Ниже среднего, Польский - Выше среднего, Немецкий - Начальный

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх