RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Менеджер-адміністратор в Киеве
  5. Менеджер-адміністратор
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Менеджер-адміністратор

Заблокировано
15 000 грн.
 14 июля 2020  Город: Киев
Возраст:33 года
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: Офисный персонал; Руководство

Опыт работы

керівник підприємства (менеджер - адміністратор)
Компанія «Три пироги» (мережа пекарень) (Виробництво, сфера послуг ), Киев
04.2018 − 07.2020 (2 года 2 месяца)

• Планування і координування діяльності виробничого та адміністративного підрозділу; забезпечення роботи офісу.

• Контроль над отриманням і відправкою інформації, закупівля необхідних матеріалів, товарів, контроль за виконанням робіт та послуг.

• Розробка, документування та впровадження методів і процедур роботи (нормативні документи, посадові інструкції, охорона безпеки і праці та інше).

Виконання контрольних функцій, що включають підбір персоналу, оцінку роботи співробітників, підготовку і навчання підлеглих, впровадження методів мотивації і заохочень, проведення нарад та заходів дисциплінарного впливу.

• Здійснення контролю за роботою адміністративних служб: ( відділ логістики, відділ по роботі з клієнтами, call-центр ( центр обробки дзвінків та консультування клієнтів))

та методики їх роботи. Прийом, обробка та консультування клієнтів з питань наявності наявних послуг, що проводяться спеціальними акціями, наявністю бонусних програм і т.д. Ведення клієнтської бази.

Координація та контроль роботи персоналу згідно завданням, правилам внутрішнього розпорядку та корпоративним стандартам;

• Формування та супроводження виконання бюджету організації.

• Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства (формування, корегування і ведення дохідної та видаткової частини ). Формування і розрахунок заробітної плати персоналу, ціни, калькуляцій на виготовлену продукцію. Формування та підготовка первинної документації, (Z, X)– звітність, зведення касових розрахунків в CRM - системі

• Організація та ведення архіву підприємства

 Есть рекомендации с данного места работы
економіст 2 категорії
ПАТ «Українська залізниця» Філія Пасажирська компанія (Сфера послуг), Киев
05.2017 − 10.2017 (5 месяцев)

• Розрахунок фонду оплати праці, премій персоналу підприємства, очікуваних доходів, витрат та рентабельності підприємства, складання планових калькуляцій та відшкодування витрат внутрішнім та зовнішнім партнерам підприємства. Розрахунок доходів наданих від надання послуг внутрішніх та зовнішніх організацій (реклама, оренда приміщень, амортизація, експлуатація основних засобів )

• Формування ціни та тарифів на надання послуг підприємством. Внутрішні зобов’язання: контроль за дотриманням виплат заробітної плати, перевірка фінансової звітності. Подача щомісячної, щоквартальної звітності до суміжних організацій філії ПАТ Укрзалізниця.

• Розрахунок та підготовка звітності - виручка ПДД ( підсобно-допоміжна діяльність підприємства), а саме : облік доходів і витрат підприємств підсобно-допоміжної діяльності

економіст відділу планування виробництва і оплати праці.
Державне підприємство «ЗАВОД 410 ЦА» (Виробництво), Киев
09.2012 − 10.2014 (2 года )

• Проведення аналізу фінансово-економічного стану підприємства і бюджетного планування. Навички проведення нормування і оплати праці робітників на виробництві.

• Виконання роботи з формування, ведення та зберігання бази даних планово-економічної інформації, внесення зміни до довідкової та нормативної інформації, яка використовується при обробці даних.

• Складання кошторисної калькуляції товарної продукції, тарифів на роботи та послуги.

• Розрахунок матеріальних і трудових витрат для визначення собівартості продукції, фактичної ціни на основні види сировини, матеріалів, палива, енергії, споживаних у виробництві.

• Підготування вихідних даних для складання проектів перспективних і річних планів виробничо-господарської діяльності та соціального розвитку підприємства.

Менеджер з розвитку мережі середнього бізнесу.
Компанія «Вольтер» (Виробництво, сфера торговлі, продажів), Киев
07.2011 − 07.2012 (1 год )

• Відрядження з метою проведення семінарів в компаніях по всій Україні пов'язані з електротехнікою.

• Активні продажі всієї продукції даної Компанії.

• Оформлення договорів і замовлень. Ведення активних співробітницьких взаємодій.

• Ведення ділових переговорів з компаніями в сфері виробництва електроніки.

Адміністратор, старший адміністратор
ДРК «Ігроленд» (Сфера розваг), Киев
07.2007 − 04.2009 (1 год 9 месяцев)

Оформлення документів підприємства.

Вирішення організаційних питань.

• Робота з відвідувачами закладу: Комунікативне спілкування.

.


Образование

«Київський економічний інститут менеджменту» (Киев)
спеціальність «економіка та підприємництво» факультет «Фінанси»
полное высшее, 10.2006 − 07.2011 (4 года 9 месяцев)

Дополнительное образование

 Комп'ютерні курси - (Робота з операційною системою, текстовий редактор WORD, EXEL і ACCESS., Мережа). ПрАТ "ВНЗ" Міжрегіональна Академія управління персоналом - (курси підвищення кваліфікації за програмою: "Економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності підприємства". (З 22 червня по 17 вересня 2015 р.)). Отримано: свідоцтво №12СПК +981074.

Знание языков:

Английский - Начальный, Украинский - Продвинутый (свободно), Русский - Продвинутый (свободно)

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: MS Office (Word, Exсel, Power Point, Access), навички роботи з Інтернет (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox), оргтехнікою та електронною поштою (Outlook Express), MS-DOS , СRM – система (виробництво та база даних клієнтів). 1С: Підприємство 8.2, 1С: Бухгалтерія 8.2- (проходження курсів).
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Особисті якості: висока здатність до навчання, відповідальність, цілеспрямованість, ініціативність, комунікабельність, старанність, наполегливість і прагнення до професійного росту. Захоплення: спорт, активний відпочинок.
Цель поиска работы, пожелания к месту работы: Мета: отримання посади менеджера, адміністратора, керуючого, економіста, фінансиста в стабільній компанії з перспективою кар'єрного зростання , а також розвиток креативних, аналітичних, комунікативних та управлінських навичок, отримання нового досвіду у

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх