Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
• Планування і координування діяльності виробничого та адміністративного підрозділу; забезпечення роботи офісу.
• Контроль над отриманням і відправкою інформації, закупівля необхідних матеріалів, товарів, контроль за виконанням робіт та послуг.
• Розробка, документування та впровадження методів і процедур роботи (нормативні документи, посадові інструкції, охорона безпеки і праці та інше).
• Виконання контрольних функцій, що включають підбір персоналу, оцінку роботи співробітників, підготовку і навчання підлеглих, впровадження методів мотивації і заохочень, проведення нарад та заходів дисциплінарного впливу.
• Здійснення контролю за роботою адміністративних служб: ( відділ логістики, відділ по роботі з клієнтами, call-центр ( центр обробки дзвінків та консультування клієнтів))
та методики їх роботи. Прийом, обробка та консультування клієнтів з питань наявності наявних послуг, що проводяться спеціальними акціями, наявністю бонусних програм і т.д. Ведення клієнтської бази.
• Координація та контроль роботи персоналу згідно завданням, правилам внутрішнього розпорядку та корпоративним стандартам;
• Формування та супроводження виконання бюджету організації.
• Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства (формування, корегування і ведення дохідної та видаткової частини ). Формування і розрахунок заробітної плати персоналу, ціни, калькуляцій на виготовлену продукцію. Формування та підготовка первинної документації, (Z, X)– звітність, зведення касових розрахунків в CRM - системі
• Організація та ведення архіву підприємства
• Розрахунок фонду оплати праці, премій персоналу підприємства, очікуваних доходів, витрат та рентабельності підприємства, складання планових калькуляцій та відшкодування витрат внутрішнім та зовнішнім партнерам підприємства. Розрахунок доходів наданих від надання послуг внутрішніх та зовнішніх організацій (реклама, оренда приміщень, амортизація, експлуатація основних засобів )
• Формування ціни та тарифів на надання послуг підприємством. Внутрішні зобов’язання: контроль за дотриманням виплат заробітної плати, перевірка фінансової звітності. Подача щомісячної, щоквартальної звітності до суміжних організацій філії ПАТ Укрзалізниця.
• Розрахунок та підготовка звітності - виручка ПДД ( підсобно-допоміжна діяльність підприємства), а саме : облік доходів і витрат підприємств підсобно-допоміжної діяльності
• Проведення аналізу фінансово-економічного стану підприємства і бюджетного планування. Навички проведення нормування і оплати праці робітників на виробництві.
• Виконання роботи з формування, ведення та зберігання бази даних планово-економічної інформації, внесення зміни до довідкової та нормативної інформації, яка використовується при обробці даних.
• Складання кошторисної калькуляції товарної продукції, тарифів на роботи та послуги.
• Розрахунок матеріальних і трудових витрат для визначення собівартості продукції, фактичної ціни на основні види сировини, матеріалів, палива, енергії, споживаних у виробництві.
• Підготування вихідних даних для складання проектів перспективних і річних планів виробничо-господарської діяльності та соціального розвитку підприємства.
• Відрядження з метою проведення семінарів в компаніях по всій Україні пов'язані з електротехнікою.
• Активні продажі всієї продукції даної Компанії.
• Оформлення договорів і замовлень. Ведення активних співробітницьких взаємодій.
• Ведення ділових переговорів з компаніями в сфері виробництва електроніки.
• Оформлення документів підприємства.
• Вирішення організаційних питань.
• Робота з відвідувачами закладу: Комунікативне спілкування.
.Подписаться на рассылку новых резюме: "Менеджер-адміністратор в Киеве"