RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Менеджер по работе с клиентами, Оператор call-центра в Киеве
  5. Менеджер по работе с клиентами, Оператор call-центра
Данное резюме уже не актуально.

Оно было сохранено на сайте и помещено в архив резюме в ознакомительных целях.

Найти похожие резюме

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Менеджер по работе с клиентами, Оператор call-центра

Заблокировано
20 000 грн.
  9 августа 2022  Город: Киев
Возраст:44 года
Режим работы:полный рабочий день, посменная работа, удаленная работа
Рубрики: Банковское дело, ломбарды; Офисный персонал; Телекоммуникации и связь
 Состою в браке  Есть дети 

Опыт работы

Фахівец з телефонного консультування клієнтів
Автоцентр на Столичному "Укр Авто", Киев (покупка авто, технічне та гарантійне обслуговування, автосервіс) (Покупка авто, технічне та гарантійне обслуговування, автосервіс), Киев
08.2021 − 07.2022 (10 месяцев)

Телефонне консультування клієнтів по технічному обслуговуванню авто, запис до сервісу. Подбір запасних частин для ремонту, щільна співпраця з сервісом та відділом гарантійного обслуговування. Ведення клієнтської бази з прозвоном втрачених клієнтів, навчання нових співробітників. Робота в 1С, СРМ, створення лідів, звіти.

Фахівець контакт-центру. Керівник відділу логістики.
ТОВ "Майстер Газ", Київ (Інжинірингова компанія повного циклу), Киев
01.2020 − 08.2021 (1 год 7 месяцев)
Менеджер по роботі з клієнтами. Керівник відділу страхових ризиків
ТОВ "Авто Просто", (Адміністрування фінансових активів у групах для придбання нових автомобілей), Киев
09.2010 − 12.2019 (9 лет 2 месяца)

Посада: менеджер по роботі з клієнтами. Посадові обов'язки: Особиста консультація клієнтів по умовам договору, надання телефонних консультацій, робота з електронною базою данних. . Ведення клієнтської бази з прозвоном втрачених клієнтів, навчання нових співробітників. Робота в 1С, створення лідів, звіти. З 2018р. Керівник відділу страхових ризиків. Посадові обов'язки: Співпраця з страховою компанією "Уніка". Консультація клієнтів по умовам договору страхування, робота з електронною базою даних, введення нових договорів страхування каско та автоцівілки, пролонгація нових договорів страхування, робота з боржниками, робота з бланками суворої звітності, щомісячний звіт по актам виконаних робіт. Супровід клієнтів протягом всього періоду співпраці з ними, документальне оформлення всіх операцій.

Посада: оператор “Call-центру”
КП “Госкомобслуговування” (КМДА), Киев
02.2008 − 06.2010 (2 года 4 месяца)

з 01.08.2008р. по 01.06.2010р. Представник 1-ї категорії (контрольний та аналітичний відділ)

Посадові обов'язки: Реєстрація усних звернень громадян, робота з електронною базою данних, Обробка, перевірка виконання звернень громадян, клопотання по не вирішиним питанням, подання службових листів. Робота з районними Державними Адміністраціями. Звіти та виїзд в район по не вирішеним питанням.

Образование

Вище Професійне Учілище № 58 м. Донецька
Продавець продовольчіх товарів,контролер-касир продовольчіх товарів
средне-специальное, 09.1996 − 07.1997 (9 месяцев)

Знание языков:

Украинский - Продвинутый (свободно)
Дополнительно: українська-рідна, російська-вільно; англійська-зі словником.

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: ПК – досвідчений користувач
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Знання мов: українська-рідна, російська-вільно; англійська-зі словником. ПК – досвідчений користувач. Особисті якості: Відповідальність, уважність, багатозадачність, стресостійкість, пунктуальність, вміння працювати з великими обсягами інформації.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх