Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
    1. Работа в Украине
    2. Резюме
    3. Резюме в Луцке
    4. Резюме Менеджер по работе с vip-клиентами в
    5. Менеджер по работе с vip-клиентами
    Предложить вакансию
    Резюме Менеджер по работе с vip-клиентами
    Кондратюк Регіна

    Менеджер по работе с vip-клиентами

    Заблокировано
    14 000 грн.
     18 мая   Город: Луцк
    Возраст: 34 года
    Режим работы: полный рабочий день, свободный график работы, частичная занятость
    Рубрики: Банковское дело, ломбарды; Офисный персонал; Торговля, продажи, закупки
     Состою в браке   Есть дети 
    или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

    Описание

    Резюме

    м .Ківерці, Волинська обл..

    Кондратюк Регіна Андріївна

    Особисті дані:

    Дата та місце народження: 6 липня 1986 р., Волинська обл., м. Ківерці

    Вік: 34 роки

    Сімейний стан: одружена

    Адреса: Волинська обл., м .Ківерці

    Освіта: повна вища освіта.

    Львівський інститут банківської справи Університету банківської

    справи Національного Банку України (м. Київ)

    Спеціальність: «Облік і аудит»

    Кваліфікація: Магістр з обліку і аудиту

    Знання мов: Українська, російська – вільно, англійська – початковий рівень


    Досвід роботи:

    04.09.2006 р. – 01.06.2007 р. – працювала в відділенні Львівського РУ ВАТ «РОДОВІД БАНК», посада – економіст відділу роздрібного кредитування.

    15.10.2007р. – 13.05.2008р. – працювала в ТОВ КБ «Дельта», посада – кредитний інспектор

    15.05.2008р. – 15.09.2008 р. – працювала фінансовим консультантом з середнього та малого бізнесу в АКІБ «УкрСиббанк».

    06.10.2008р.- 06.03.2009 р. – працювала провідним економістом відділу супроводу роздрібного кредитування ВАТ „ ЕРСТЕБАНК”.

    17.03.2009р. –03.09.2010р. - працювала заступником обласного координатора парторганізації по питаннях роботи громадської організації в ВОО ГО « Фронт Змін».

    03.05.2010р. -21.03.2011р.- працювала бухгалтером на ТзОВ «Древсервіс».

    23.03.2011р.-15.07.2015р.- працювала спеціалістом по роботі з корпоративними клієнтами ТОВ «Інтертелеком».

    13.11.2016р.-07.02.2019р.- працювала продавцем не продовольчих товарів ТОВ «Мобіжук»

    16.04.2019р.-26.05.2020р.- працювала фахівцем із залучення базового сегменту клієнтів малого та середнього бізнесу АТ «Альфа-Банк».


    Професійні навики,вміння та якості:

    - безпосередня робота з клієнтами по кредитуванню за програмою «Споживче експрес кредитування» (скорінг);

    - проведення операцій з видачі кредитів на підставі оформлення розпоряджень до бухгалтерії банку;

    - формування та ведення кредитних справ та контроль за погашенням КЗ;

    - надання консультацій та оформлення споживчих кредитів, кредитних карток та депозитів фізичним особам;

    - здійснення продажу продуктів СМБ банку для клієнтів;

    - здійснення залучення нових клієнтів сегменту СМБ;

    - проведення роботи з персональним клієнтським портфелем. Аналіз характеристик

    та комерційного потенціалу даного портфелю;

    - здійснення збору інформації про потреби клієнта даного сегменту;

    - консультування клієнтів по продуктам банку в сегменті СМБ;

    - підготовлення документів, надання первинної оцінки, щодо можливості

    отримання кредиту;

    - прийняття участі в контролі своєчасного розгляду заявки на кредитному комітеті ;

    - прийняття участі в кредитному комітеті банку на рівні ТТ з правом голосу;

    - забезпечення виконання індивідуального плану. Проведення щомісячного моніторингу по проведеній роботі, досягнутих цілях, та можливості покращення результату;

    - забезпечення якісного обслуговування клієнтів;

    - встановлення комерційного плану дій та задач;

    - проведення ідентифікації клієнта;

    - кредитне обслуговування клієнтів – ФОП та юридичних осіб, проведення співбесід з клієнтами, підписання договорів, формування кредитних справ, супровід та моніторинг кредитів;

    - овердрафтне кредитування ФОП та юридичних осіб;

    - проведення мікроаналізу та розширеного аналізу діяльності юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;

    -проведення консультацій по депозитним програмам банку, розрахунково – касовому обслуговуванню, зарплатних проектів та корпоративних карток, збір документів та формування справ по даним продуктам;

    - робота з простроченою заборгованістю (проблемними активами) банку;

    - збір документів для щоквартального фінансового моніторингу діяльності юридичних осіб;

    - участь у тренінгах практичних навичках ефективного продажу продуктів, комунікації тощо для кредитних менеджерів.

    • - робота зі зверненнями громадян;
    • - робота з АСОП;
    • - проведення семінарів та навчання для фахівців з районів;
    • - складання та ведення звітності;
    • - опрацювання та ведення справ прихильників та членів громадської організації.
    • - контроль та відображення на рахунках бух. обліку всіх господарських операцій;
    • - надання оперативної інформації, складання і подання у встановлені терміни бухгалтерської звітності;
    • - економічний аналіз діяльності підприємства;
    • - ведення документообігу.

    - залучення ,обслуговування та супровід корпоративних клієнтів;

    - ведення документообігу (формування рахунків, податкових накладних, актів звірки та прийому-передачі,);

    - формування та ведення справ клієнтів ( підписання договору , та збір всіх необхідних фінансових документів );

    - контроль своєчасної оплати рахунків клієнтами.

    - консультування клієнтів та ефективний продаж мобільних телефонів та інших гаджетів;

    - залучення нових клієнтів;

    • - ведення документації, робота з програмою 1С;
    • - досвід відкриття нового магазину;
    • - стажування нових експертів;
    • - постійне виконання планових показників та поставлених цілей.
    • - залучення нових клієнтів сегменту МСБ;
    • - виконання планових показників та поставлених задач;
    • - ведення переговорів з ФОП та керівниками юридичних осіб ;
    • - крос –продажі в даному напрямку.


    Комп’ютерні навики:

    Досконале володіння MS – Office (Word, Excel) , MS Power Point, Internet Explorer, MS Outlook, The Bat, Scrooge, SAP for Banking, робота в програмі «1С:Бухгалтерія», «Cleanding»,Siebel, B2.

    Спеціальні навики:

    Тренінг на базі Університету ВАТ «РОДОВІД БАНК» в м. Ужгород «Ефективні продажі банківських послуг»

    Особисті якості:

    Наполеглива, старанна, уважна, врівноважена, комунікабельна, дружелюбна, ініціативна, легко навчаюсь, креативна, ініціативна та вимоглива до себе. Люблю пізнавати щось нове .

    Інтереси:

    Захоплююсь спортом, музикою, природою, люблю подорожувати.

    17.05.2021р.

    Причина жалобы *

    Опишите коротко суть жалобы *


    Часто ищут

    ↑ Наверх